Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olisin voinu lähteä vaikka lenkille heti synnytyksen jälkeen.

Vierailija
14.05.2006 |

Monet tutut ovat ollet aivan puolikuolleita.

Muita, jotka voineet loistavasti heti synnytyksen jälkeen?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saanut nukuttua moneen yöhön ja pissalla käynti oli niin tuskallista, että sitä ennen piti ottaa särkylääkettä ja joinkin tosi vähän, että rakko kestäisi pidempään. Kävely oli hankalaa kun alapäätä koski. 2vk päästä kyllä olisin jaksanuyt kävellä vaikka maratonin.

Vierailija
22/27 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoat tuotiin sänkyyn ja suihkussa pideltiin kiinni. Verta meni hulluna ja ekana päivänä katsoivat aiheelliseksi antaa takas verta. Se oli hullua.. Edes vessaan en päässyt..

Mutta toinen, vieläkin hymyilyttää. Kun se oli ohi, olin jo menossa suihkuun, rallattelin ja kävelin ympäri synnytyssalia sairaalan puhelin kädessä. Olo oli niiiiin loistava, hoitajat ei kyllä uskonut vaan melkein jo suuttuivat kun en halunnut istua suihkussa siinä tuolissa.. Ja koko loppuaikakin oli ihan liitelyä. Mihinkään ei sattunut (paitsi jälkisupparit oli ällöjä). mitähän tästä kolmannesta tulee.. hmm.. *ristii sormet*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien synnytyksien jälkeen olin heti ihan loistokunnossa, ei istumisessa ensi hetkestä ongelmaa, mut ei tullut ainuttakann repeämääkään...

Vierailija
24/27 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan synnytyksen jälkeen arastelin muutaman päivän liikkumista , mutta kolmen vimosimman synnytyksen jälkeen olisin kyllä heti pystynyt juoksemaan vaikka kunnon lenkin.

Vierailija
25/27 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. Kiitos tästä ketjusta. Tuntuu, ettei helposta raskaudesta ja synnytyksestä saa puhua kellekään. Heti tulee joku sanomaan kehumiseksi ja pullisteluksi.

Vierailija
26/27 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka synnytyksen jälkeen olen kävellyt itse osastolle. synnytyksiä 4. Ja olo ollut hyvä, olisin voinut käydä vaikka lenkillä. Mutta kuten tiedämme se ei ole hyväksi kropalle.:)

Vierailija
27/27 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy ei kuitenkaan ollut minun " geeneissä" vaan siinä, että minut oli puudutettu varhaisessa vaiheessa, päällä ponnistuskielto ja lapsi vedettiin imukupilla ulos.

Koin kyllä puoli tuntia ennen puudutusta oikein reippaita supistuksia - sellaisia joita en ensimmäisessä muista edes olleen: pidin kiinni kaiteista, jotta kestin, ja ehdin hädin tuskin vetää henkeä ennen kuin seuraava alkoi, mutta sen jälkeen siis kaikki tunto hävisi ja lapsi ilmestyi rinnalleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan