Olin treffeillä - arvioikaa kuulenko miehestä vielä
Tapasin miehen tänään ensimmäistä kertaa, ollaan viestitelty netissä pari viikkoa.
Olimme kävelyllä ja kahvilla, miehellä ei tuntunut olevan kiire kotiin. Juteltavaa riitti. Erotessa mies tarjoutui viemään minut kotiin, mutta kävelin, koska oli lyhyt matka. Halasi kun erottiin, mutta ei kysynyt koska nähdään uudestaan.
Mitä luulette, kuulenko hänestä vielä?
Raportoin tänne sitten miten käy.
Kommentit (46)
Luultavasti. Jos et ihan vastenmielinen ollut, niin seksiä ne ainakin yrittää.
Kuulet vielä, ja tapaatte uudelleen.
T. treffikonkari
Mun kokemuksen mukaan ette enää tapaa, mutta mistäs sitä koskaan tietää.
Fifty-fifty, noin 150 ensitreffin kokemuksella tasan 50% todennäköisyys tapaamiselle.
75% todennäköisyydellä tapaatte.
Itse tinderöidessäni en tosiaan ehdottanut kotiinsaattamista jos ei nainen napannut. Ja toisekseen, en IKINÄ kasvotusten ehdottanut uudelleen näkemistä. Se on kiusallista jos toinen ei haluakaan. Viestillä sen voi tehdä aina jälkikäteen.
Tsemii!
Eihän tuon perusteella voi sanoa yhtään mitään.
Paitsi sen, ettei ehdottanut tapaamista, jos olisi ollut superkiinnostunut, olisi varmasti sanonut jotain.
Vierailija kirjoitti:
Itse tinderöidessäni en tosiaan ehdottanut kotiinsaattamista jos ei nainen napannut. Ja toisekseen, en IKINÄ kasvotusten ehdottanut uudelleen näkemistä. Se on kiusallista jos toinen ei haluakaan. Viestillä sen voi tehdä aina jälkikäteen.
Tsemii!
Noin puhuu munaton mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemii!
Noin puhuu munaton mies!
Perustelut kiitos.
t. eri
Kyllä tapaatte, miehet ovat vain vähän hitaita mutta tod näk laittaa sulle spostia.
Kiitos näkemyksistä tähän mennessä!
En osaa itse yhtään sanoa, tuleeko miehestä kuulumaan vielä.
Kivat treffit oli joka tapauksessa, kävi miten kävi. Lähtisin uudestaan jos hän pyytäisi.
Miksi niin lyhyet treffit, jos teillä kerran oli ihan mukavaa? Mikä ihme kiire teillä oli juosta kotiinne niin nopeasti? Ainakin minä olen jatkanut iltaa miehen kanssa, joka tuntuu asialliselta ja varteenotettavalta ystävältä. Jotenkin lapsellisia tuollaiset mietinnät ja arvuuttelut, kun olisi itse pienellä vaivalla päässyt asiasta ja miehestä selvyyteen jo saman illan aikana.
No oliko kipinää?
Mitään fyysistä kontaktia halauksen lisäksi?
Miten kehonkieli; tuliko lähelle, vaikuttiko varautuneelta, miten katsoi sua?
Löytyikö yhdistäviä tekijöitä?(Harrastukset, työ tms.)
Vierailija kirjoitti:
No oliko kipinää?
Löytyikö yhdistäviä tekijöitä?(Harrastukset, työ tms.)
Tuli lähelle, koski muutaman ketran, katsoi intensiivisesti.
Olen aika varautunut ihminen, mulla menee aikaa päästää ketään lähelle. Toivottavasti hän ei kokenut sitä torjunnaksi.
Treffit kesti yhteensä 2,5 tuntia, mun mielestä sopiva aika.
T. Ap
Kiititkö ite treffeistä? Kumpi teistä kutsui alun alkaen tapaamiseen?
Minusta sen kutsutun tulee kiittää ensin oli mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kiititkö ite treffeistä? Kumpi teistä kutsui alun alkaen tapaamiseen?
Minusta sen kutsutun tulee kiittää ensin oli mies tai nainen.
Bullshit. Se on ihan sama kumpi on sattunut ensimmäisenä pyytämään, jos homma on saanut alkunsa kirjoittelemalla. Kiitellä voi ihan missä tahansa järjestyksessä. Älkää tehkö jotain ihme sääntöjä elämäänne vaikeuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemii!
Noin puhuu munaton mies!
Hah, ehei, vaan erittäin hyvin naisten kanssa onnistunut mies. Voin antaa vinkkejä sinulle jos haluat. ;)
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin lyhyet treffit, jos teillä kerran oli ihan mukavaa? Mikä ihme kiire teillä oli juosta kotiinne niin nopeasti? Ainakin minä olen jatkanut iltaa miehen kanssa, joka tuntuu asialliselta ja varteenotettavalta ystävältä. Jotenkin lapsellisia tuollaiset mietinnät ja arvuuttelut, kun olisi itse pienellä vaivalla päässyt asiasta ja miehestä selvyyteen jo saman illan aikana.
Monet ihmiset voi olla esim. vähän varautuneempia, eivätkä halua viettää "vieraan" ihmisen kanssa yhtäkkiä koko iltaa. Sitä vapautuu vasta usean tapaamisen jälkeen ja pystyy paremmin nauttimaan. En tiedä ap:sta, mutta itselläni on näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oliko kipinää?
Löytyikö yhdistäviä tekijöitä?(Harrastukset, työ tms.)Tuli lähelle, koski muutaman ketran, katsoi intensiivisesti.
Olen aika varautunut ihminen, mulla menee aikaa päästää ketään lähelle. Toivottavasti hän ei kokenut sitä torjunnaksi.
Treffit kesti yhteensä 2,5 tuntia, mun mielestä sopiva aika.
T. Ap
2.5 tuntia, huh huijaa! Okei nyt nostan prosentin 75% --> 90% varmuudella tapaamiseen. Jos ei halua nähdä toista enää niin miten ihmeessä kukaan kestäisi puolta tuntia kauempaa? Hyvät merkit!
Voin kertoa suoraan että ei nähdä enää kun paljastuit av mammaksi. Kyllä yksi av mamma perheessä riittää. Minä. T.treffiseurasi