Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikäsi, sukupuolesi ja onko sulla koskaan ollut sukupuolitautia?

Vierailija
12.01.2019 |

Nainen, 50v, ei ole.

Kysyin tätä ihan vaan uteliaisuuttani kun mietin, että onko villi 90-luku ollut oikeasti villiä. Vai onko meno nykyään rajumpaa. Itse luulisin, että nykyään ihmiset on valistuneempia ja tauditkaan ei niin rehottaisi.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, 35 vuotta. Ei tauteja. Kerran kävin klamydiatesteissä noin 15 vuotta sitten, kun silloinen hoito oli saanut tartunnan. Ei ollut mulla. Ihmettelen vähän ettei holtittoman nuoruuden aikaan mitään tullut. Hyvä niin, olen onneksi viisastunut ja käytän kumia nykyään.

Vierailija
42/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M47 ja on todellinen ihme, ettei minulla ole koskaan ollut sukupuolitautia tai lapsia. Sen verran holtitonta ja vilkasta seksielämä nuorempana oli.

Liekö olet tuhkamuna elikkä tyhjänpolkija?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N32 ja ei ole ollut. Klamydiaa ja kondyloomaa oli ihan kiitettävästi kavereilla 16-22-vuotiaana.

Vierailija
44/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M40, ei ole ollut tauteja.

Vierailija
45/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30. Vajaa kymmenen vuotta sitten gynekologi diagnosoi papanäytteiden ja jonkinlaisen etikkapenslauksen jälkeen "matalan" kondylooman, eli papilloomaviruksen, joka ei kasvata näkyviä syyliä. Olin saanut sen joko pitkäaikaiselta poikaystävältäni tai sitten ihmiseltä, joka koski minua vain housunkauluksesta tunkeutumalla sormin kosketettuaan ensin itseään. Sanovat, että papilloomaviruksista syövän kannalta vaarallisin on juuri se näkymätön. Siinä minun tautisaaliini.

Vierailija
46/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 36v, ei ole ollut. Eipä ole kyllä ollut yhden yön juttujakaan sun muita.

Vierailija
47/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N37, kondylooma ja genitaaliherpes. Molemmat ilmeisesti kadonneet elimistöstäni(?), koska ei mitään oireita yli 15:n vuoteen. Eli kerran oireili kumpikin. Toisen sain ex-mieheltäni, toisen yhden illan jutusta.

Vierailija
48/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 31, klamydia ollut.

Vierailija
49/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 48, ei ole ollut. (Mutta pelännyt kovasti koska seurustelukumppaneista ei koskaan tiedä vaikka mitä sanovat)

Vierailija
50/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N30, ei tauteja. Kumppanin ex-puolisolla oli kuulemma kondylooma, joten sen tarttuminen on välillä käynyt mielessä. Jos se on jotenkin elimistössä piilevänä.

Kondylooma parantuu (ja lopettaa tarttumasta) hoidotta 1,5 vuoden sisällä ensioireista. Joissakin harvoissa tapauksissa jää hoidostakin huolimatta kaveriksi jopa loppuelämäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan