Ikäsi, sukupuolesi ja onko sulla koskaan ollut sukupuolitautia?
Nainen, 50v, ei ole.
Kysyin tätä ihan vaan uteliaisuuttani kun mietin, että onko villi 90-luku ollut oikeasti villiä. Vai onko meno nykyään rajumpaa. Itse luulisin, että nykyään ihmiset on valistuneempia ja tauditkaan ei niin rehottaisi.
Kommentit (50)
23v nainen. Ei oo ollu koskaan tauteja, vaikka kumppaneita on ollu aika paljon ja joskus vielä vähän tyhmempänä ja nuorempana ei ihan joka kerta kumiakaan ollut..
N33, sukupuoliherpes. Uskon saaneeni sen exältäni, jonka rakkaimpiin harrastuksiin kuului pettäminen. Itse en ole juurikaan harrastanut muita, kuin pitkiä, vakituisia suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Etkö enää ole holtiton?
Yksi sellainen kelpaisi mulle ihan juts nyt ;)
Vierailija kirjoitti:
M47 ja on todellinen ihme, ettei minulla ole koskaan ollut sukupuolitautia tai lapsia. Sen verran holtitonta ja vilkasta seksielämä nuorempana oli.
Olen päätynyt paatuneeksi ukkomieheksi jo parikymmentä vuotta sitten. 😊
Vierailija kirjoitti:
Ainakin omassa kaveripiirissäni sukupuolitesteissä käydään nykyään todella hyvin.
tämä on hieno juttu. Ja kumi kantsii aina pitää mukana.
Vierailija kirjoitti:
Klamydian hoidin 2000-luvulla,poikaystävältäni sain joka sai ennen minua tyttöystävältään.N32
oliko teitä tyttöystäviä kovinkin suuri joukko?
Nainen 51 v, ei ole ollut sukupuolitauteja.
N20 enkä ole käynyt koskaan sukupuolitautitesteissä. Suojaamatonta seksiä on ollut kolmen yhden illan jutun kanssa. Mikä todennäköisyys, että minulla on sukupuolitauti?
Nainen 31v. Ei ole tauteja ollut.
20 vuotta, nainen ja neitsyt kun olen niin eipä ole ollut tautejakaan.
Nainen, 23v. Ei ole sukupuolitauteja, koska neitsyt. En halua harrastaa yhden yön panoja.
29v. nainen. Klamydia on ollut ja villi nuoruus. Tämä tauti ei tosin sieltä tullut vaan eksältä 8 vuoden parisuhteessa. Ei kertonut mulle mitään, oireettomana kannoin ainakin kolme vuotta. Onneksi ei vaikuttanut lapsensaantikykyihin.
N30, ei tauteja. Kumppanin ex-puolisolla oli kuulemma kondylooma, joten sen tarttuminen on välillä käynyt mielessä. Jos se on jotenkin elimistössä piilevänä.
43 nainen ja seksin himoisena nussin kaiken aikaa ysärillä. Ja ei ikinä mitään tauteja.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, 50v, ei ole.
Kysyin tätä ihan vaan uteliaisuuttani kun mietin, että onko villi 90-luku ollut oikeasti villiä. Vai onko meno nykyään rajumpaa. Itse luulisin, että nykyään ihmiset on valistuneempia ja tauditkaan ei niin rehottaisi.
Ei todellakaan kuulu sinulle. Mene tekemään noita tilastojasi muualle, vaikka katugallupin voisit tehdä. Näkisit, kuinka moni noihin idioottikysymyksiin vastaisi.
n50+, ei koskaan tauteja. Vähän partnereita ja kumi.
N27, ei ole koskaan ollut sukupuolitauteja. 6 seksikumppania ja testeissä olen käynyt muistaakseni 3 kertaa tarkistamassa tilanteen, nyt ollut miesystäväni kanssa 6 vuotta yhdessä niin ei ole ollut tarvetta käydä :)