Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oriflame ruvennut niin ahneeksi

Vierailija
12.01.2019 |

pitäisi ostaa alle puolessa vuodessa 200 eurolla - kyllä asiakkaat kaikkoavat tuota menoa. Minä ainakin päätin lopettaan tän pelleilyn näiden kanssa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuu jos ostaa vähemmän?

Vierailija
2/27 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mieltä muut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööhhh, ja jos ei osta?

Vierailija
4/27 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa sitten enää sitä 25 % alennusta niistä tuotteista.

Vierailija
5/27 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jokainen, joka rupeaa edustajaksi, vaikka vaan itselle ostaisi saa tuon 25 % alennusta niistä tuotteista.

Mutta nyt tuli uusi sääntö, että pitää (3 viikkoa/1 jakso) x 6 jakson aikana ostaa vähintään 200 eurolla, jotta saa tuon alennuksen.

Luulin, että mammat olisi hyvinkin tietoisia tästä lafkasta, mutta eipä niin näy olevankaan??

Vierailija
6/27 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoäitini toimi pitkään heidän myyjänään ja toimitti meikkejä pitkin pikkukylää. Sitten alkoi muisti pätkiä ja unohteli keneltä oli rahat saamatta, joutui omasta pussistaan maksamaan. Kun Alzheimer diagnosoitiin, äitini soitti Oriflamen piiripäällikölle, kertoi ettei isoäidistä enää ole heille myyjäksi ja hoisi viimeiset rästit.

Ei mennyt kauaakaan kun niitä paketteja alkoi tulemaan uudelleen. Olivat tehneet uuden sopimuksen isoäidin kanssa ja kun äitini yritti saada piiripäällikköä kiinni, löi luuria korvaan. Vasta kun uhattiin poliisilla, uskoivat ja jättivät isoäidin rauhaan. Boikotoin loppuelämäni ja kerron tämän tarinan joka kerta, kun Oriflame mainitaan.

Vierailija
7/27 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/27 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jokainen, joka rupeaa edustajaksi, vaikka vaan itselle ostaisi saa tuon 25 % alennusta niistä tuotteista.

Mutta nyt tuli uusi sääntö, että pitää (3 viikkoa/1 jakso) x 6 jakson aikana ostaa vähintään 200 eurolla, jotta saa tuon alennuksen.

Luulin, että mammat olisi hyvinkin tietoisia tästä lafkasta, mutta eipä niin näy olevankaan??

Minkä verran alennus on jos ei osta 200 eurolla?

Vierailija
9/27 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan kahvipöydässä joskus pyörii tämän firman mainoslehti mutta ikinä en ole yhtään tuotetta sieltä ostanut.

Vierailija
10/27 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oriflame muuttu viime vuonna verkostomarkkinointifirmaksi ja muutti jälleenmyyjien vaatimuksia. Ei ole hyvä malli enää

Vierailija
11/27 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
12/27 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mielestäni ole kohtuutonta odottaa edustajan välittävän tuotteita vähintään 200 eurolla kuussa. Eihän oriflamen ole tarkoitus toimia minään verkkokauppana josta ihmiset itse ostavat tuotteet itselleen joten ymmärrettävää että pyrkivät karsimaan systeemin väärinkäyttäjät.

Vierailija
13/27 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilaan vaan niiden nettikaupasta ilman välittäjiä välissä.

Mutta minusta on ihan kohtuullista, että jälleenmyyjäallennuksia ei anneta ihmisille, jotka ei oikeasti jälleenmyy vaan pelkästään tilaavat kosmetiikkaa itselleen. Jos oikeasti taas myy, niin ei 200 puolessa vuodessa pitäisi olla mitenkään kova vaatimus.

Vierailija
14/27 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis ap olevinasi Oriflamen edustaja/jälleenmyyjä, mutta käytännössä ostat vain itsellesi ja perheellesi, ja odotat silti jälleenmyyjäalennuksia? Eihän näitä alennuksia ole tarkoitettu yksittäisasiakkaille vaan niille, jotka tosiaan järjestää niitä myyntikutsuja kotonaan tai vievät työpaikkojen kahvihuoneeseen kuvastoja ja tilauslistoja kiertämään, että ihmiset voi tilata tuotteita heidän kauttaan.

Vierailija
15/27 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oriflame muuttu viime vuonna verkostomarkkinointifirmaksi ja muutti jälleenmyyjien vaatimuksia. Ei ole hyvä malli enää

Ainahan Oriflame on ollut verkostomarkkinointifirma.

Vierailija
16/27 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä lähtisi enää mukaan jos nyt laitettaisiin uudelleen valinnan eteen. Tämä yrityksen pyramidirakenne valkeni minulle vasta myyjäksi ryhtymisen jälkeen. Arvostaisin, jos oriflamella arvostuksessa olisi omat henkilökohtaiset myynnit. Mutta keskiössä on ollut uusien henkilöiden rekrytointi ja siitä palkitseminen. En suosittelisi hevillä myyjäksi ryhtymistä. En jaksa enää kuulla perusteetonta hypetystä "tukiryhmältä". Tuota hypetystä on vaikea itse edes allekirjoittaa. Ja tuotteet ovat mielestäni ihan hyviä, mutta myyjän saama alennus tekee niistä vasta laatuun nähden suht. kohtuuhintaisia.

Vierailija
17/27 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeita tuotteita. Miksi kukaan ostaisi sieltä?

Vierailija
18/27 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tilaan vaan niiden nettikaupasta ilman välittäjiä välissä.

Aivan järkyttävän hintaisia tuotteita! Itse tilasin viimeksi kaveriltani joskus 5 vuotta sitten ja niiden laatu oli ihan pskaa, hinta tietty jo tuohon aikaan suolainen. 

Vierailija
19/27 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni koulukaverien äiti on joku perhanan piiriedustaja Oriflamella. Oli pakko jäädyttää välit, kun sitä painostusta myyjäksi lähtemiseen ei vain jaksanut. Muija stalkkasi joka paikassa ja häiriköi esim. kaikissa koulun tapahtumissa. Ihmispolot juoksevat häntä ihan karkuun. Eikä tyhmänä itse tätä tajua.

Vierailija
20/27 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myyn yli 200e joka kuukausi. Ihonhoitotuotteet todella laadukkaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi