Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhukaa minulle järkeä. Kohta pyydän varmaan exääni luokseni, jotta saisin miestä...

Vierailija
12.01.2019 |

Erosimme 7kk sitten. Jos pyytäisin häntä luokseni, kyse ei olisi mistään muusta, vain pelkästään seksistä. Mutta en voi tehdä sitä, koska haluan mennä elämässä eteenpäin... Ja tiedän että se tulisi satuttamaan minua henkisesti jälkeenpäin, vaikka hetkellisesti siitä nautintoa saisinkin. Olen nyt 4kk ollut ilman miestä. Yhtä miestä tapailin, mutta en tiedä onnistuisiko tuon miehen kanssa pelkkä seksi. En usko pystyväni harrastamaan yhden yön juttuja, kaipaan että miehen kanssa on turvallinen olo ja että on kemiaa. Eli en todellakaan pysty tinderissa sopimaan että hei mennäänkö vaan *anemaan, koska mies täytyy nähdä ensin luonnossa jossa arvioin vasta että voinko *anna häntä.

Olen niin säälittävä, tiedän, mutta minkäs sitä tarpeilleen voi...

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä vaan.

Miehilläkin on aina stäshissä lista exiä tai muita, jotka ollu hyviä paneen.

Jos itellä hissua pi llumettillä, niin ryhmäviestiä vaan koneeseen.

Aina sieltä joku panee.

Vierailija
42/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap,et ole tosiaankaan yksin,mutta me selvitään tästä ilman eksiä!!

Etkös sinä voisi vähän kiehnätä Ap:n kanssa?, kaikki voittaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmillista, että ketjun naiset jäivät puutteeseen. Koen velvollisuusetiikkaa tässä asiassa.

t. m32

Arvostan tällaista ritarillisuutta.Voi kun olis joku maan tapa että tällaiset vastuuntuntoiset kansalaiset vaikka laittaisivat vihreän pipon päähänsä kun etiikka kiinnostaa,tietäisi vähän keneltä voisi saada apua hetken hädässä!Ihan pikkuvinkeillä ei heru ritarillista apua!Suoraankaan ei vastaantulijoille viitsi ehdotella,kerran kun siihen pikkupäissään erehdyin,olisin rikastunut 10t€ mutta en halunnut likaista rahaakaan.Pelkkä apu olisi kelvannut : / N36

Vierailija
44/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä, että suomessa on paljon vanhoja naisia puutteessa, mutta ei heitä kukaan huoli. Miehet etsivät nuoria naisia, ovat mieluummin yksin ( tai hakevat kumppanin thaimaasta), kuin tyytyvät suomalaisiin rumiin ja lihaviin naisiin. Suomalaiset keski-ikäiset naiset ovat vastenmielisiä.

Kuka puhuu nyt rumista ja lihavista naisista.Seksuaalinen aktiivisuus yleensä edellyttää suht aktiivista (hormooni) aineenvaihduntaa joka on aktiivisinta normaalipainoisilla.Oletpa oksettava.

Vierailija
45/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nahkan laulaa vaan!

Paneminen on mahtavaa touhua.

Vierailija
46/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle exä toimii tähän tarkoitukseen hyvin. Mutta jos on tunteita exää kohtaan niin ei tietenkään kannata mennä sänkyyn sen kanssa.

Etsi tinderistä joku sopiva mies, ehdota kahveja ja jos miellyttää yhtään, pyydät 'lasilliselle' kotiin. Kannattaa valita sellanen, jonka kanssa ei ala haaveilla suhteesta.

Tsemppiä!

Vierailija
47/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostakaa ny jumakauta niitä kaalimatoja.

Tää oli kyllä hauska kommentti!

Vierailija
48/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies selviää ikävuodet 16-30 ilman naista, selviätte tekin ilman miestä.

Tsemii!

Vierailija
49/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei kait julkisesti sais sanoa mutta siis ihan oikeasti meillä eronneilla sinkkunaisilla on kyllä hyvä olla AINAKIN pari seksisäätöä ennenkuin se oikea osuu kohdalle. Ja muutaman kk kun näkee vaivaa tinderissä niin kyllä sieltä sellaisia löytyy, turvallisia jopa.

Ja piristää muuten ihan HEM*etisti

Tsemii!

Vierailija
50/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä 32v mies helsingistä ilmoittautuu vapaaehtoiseksi. Mistä te naiset ja minkä ikäisiä?

Pk-seutu ja 45. Olet sinä vähän turhan nuori :).

Mulle kelpais kyllä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme