Puhukaa minulle järkeä. Kohta pyydän varmaan exääni luokseni, jotta saisin miestä...
Erosimme 7kk sitten. Jos pyytäisin häntä luokseni, kyse ei olisi mistään muusta, vain pelkästään seksistä. Mutta en voi tehdä sitä, koska haluan mennä elämässä eteenpäin... Ja tiedän että se tulisi satuttamaan minua henkisesti jälkeenpäin, vaikka hetkellisesti siitä nautintoa saisinkin. Olen nyt 4kk ollut ilman miestä. Yhtä miestä tapailin, mutta en tiedä onnistuisiko tuon miehen kanssa pelkkä seksi. En usko pystyväni harrastamaan yhden yön juttuja, kaipaan että miehen kanssa on turvallinen olo ja että on kemiaa. Eli en todellakaan pysty tinderissa sopimaan että hei mennäänkö vaan *anemaan, koska mies täytyy nähdä ensin luonnossa jossa arvioin vasta että voinko *anna häntä.
Olen niin säälittävä, tiedän, mutta minkäs sitä tarpeilleen voi...
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Jännä, itellä homma toimii niin, että mitä pidempään on ilman niin sitä vähemmän koko homma kiinnostaa. Mulla kyllä muutenkin panetus lähtee aina lämpimistä tunteista jotain tiettyä henkilöä kohtaan, mitään yleisluontoista himoa/panetusta ei mun aivot ees tuota.
N30
Hei hyvät sulle!On mullakin kausia,kun ei *aneta ilman kimmoketta,mut sit on näitä aikoja kun ei vaan mene ohi!On käyty lenkillä,shoppailtu,niin ja piiitkä suihku,mutta kun eih.
Moi Ihanat naiset 😊💕
Täällä keski ikäinen mies keski-suomesta ( eronnut )
Olispa ihanaa saunoa kanssasi 💋
Seksiä viimeksi 2015 kesäkuussa. Kyllä sinäkin kestät xD
Miksi erositte, jos seksi hänen kanssaan toimi??? Tuskin muuten edes miettisit nyt sille soittamista.
45 vuotias on jo vanha. Ei siinä iässä vinguta enää seksin perään. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Naisten biologia on siinä mielessä vähän eriskummallinen, että mitä kauempana on hedelmällisyys(ja viehättävyys) niin sitä suuremmat on halut.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jonkun silmissä. Toivottavasti joku meihin vanhoihinkin naisiin sitten tyytyy :). Ei kai läheisyys ja seksi vain nuorille ole?
Älä tee sitä, kadut kuitenkin jälkeenpäin. Kuuntele Dua Lipan New Rules.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jonkun silmissä. Toivottavasti joku meihin vanhoihinkin naisiin sitten tyytyy :). Ei kai läheisyys ja seksi vain nuorille ole?
Kuulostaa järki naiselta 😍
Mies 53v
Entäs ne tutut poikamiehet? Kannattaa ainakin kysäistä.
Lohduttavaa, että jollain muullakin on samat tuntemukset. Ja ei, irtoseksi ei kiinnosta.
N40
Harmillista, että ketjun naiset jäivät puutteeseen. Koen velvollisuusetiikkaa tässä asiassa.
t. m32
Äh, mitä se haittaa vaikka eksää paniskin. Jos kumpikin tietää että tää on vain seksiä, siis kaveripano, niin so what?
Kyllä mä ainakin paneskelin eksäni kanssa siihen asti kunnes tapasin nykyisen mieheni - tarkoittaa noin puoli vuotta eron jälkeen.
Oikein 4kk ilman. Voi kamalaa.
Kuinkahan monta kertaa tälläkin palstalla on ihmetelty kun miehet eivät kestä jos naisella ei tee mieli hetkeen (vuoteen tai kahteen). Ihan samaa ymmärrystä ja myötätuntoa tarjoan ap:lle. Pikkujuttu, ei voi tuntua missään.
Sama juttu täällä...viime kerrasta kylläkin vain kaksi viikkoa. Olen ollut saman miehen kanssa puoli vuotta seksisuhteessa, mutta nyt tuli tunteita itselläni joten sekin juttu loppuu. Miksi aina pitää tulla tunteita mukaan :D
N28
Melkein minkä tahansa roskan voit kadulta poimia, mutta exään ei saa hairahtua. Been there done that. Se ei tee muutako rikkoo sut.
Vierailija kirjoitti:
Harmillista, että ketjun naiset jäivät puutteeseen. Koen velvollisuusetiikkaa tässä asiassa.
t. m32
Ymmärrän huolesi.
Joka naisella täytyisi olla ainakin yksi kaveripanomate.
Käytä exsääsi, hänhän on jo tuttu.
Minä käytin. Meistä tuli "kaverit".
Nyt on molemmilla uusi suhde.
Toimi minulla, ei ehkä toimi kaikilla.
Jännä, itellä homma toimii niin, että mitä pidempään on ilman niin sitä vähemmän koko homma kiinnostaa. Mulla kyllä muutenkin panetus lähtee aina lämpimistä tunteista jotain tiettyä henkilöä kohtaan, mitään yleisluontoista himoa/panetusta ei mun aivot ees tuota.
N30