Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua ostaa lahjoja vanhimmalle pojalleni

Vierailija
12.01.2019 |

Osta yleensä jouluna ja synttäreinä lahjoja puolisolle ja muille perheen lapsille, mutta en kuitenkaan halua ostaa ollenkaan lahjoja vanhimmalle pojalleni eikä minulla ole siihen mitään perusteltua syytä. Kunhan vain en ole koskaan halunnut. Nyt vanhin poika on kuitenkin alkanut kyselemään miski en osta lahjoja myös hänelle. Mitä vastaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi totuus?

Vierailija
2/11 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi totuus?

Mikä ohmeen totuus? Minulla ei ole mitään perusteltavaa eikä minun tarvitsen. En vain halua ostaa ja piste.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerrot sitten pojalle, että olet ku*ipää ilman syytä.

Vierailija
4/11 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi totuus?

Mikä ohmeen totuus? Minulla ei ole mitään perusteltavaa eikä minun tarvitsen. En vain halua ostaa ja piste.

Ap

No siinähän se syy on eli sanot ettet halua

Vierailija
5/11 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, no vastaat pojalle, että et halua ostaa hänelle lahjoja. Mikä ongelma tässä on?

Vierailija
6/11 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka kirjoittaa aloituksen kaltaisia juttuja palstalle ei ole ihan viisas. Ap:lla ei liene ainuttakaan ihmistä jolle voisi kasvotusten avautua koska ap on epämiellyttävä ja  negatiivinen ihminen.Aloitus voisi olla jonkun esiteinin kiukkupäiväkirjasta ellei   ap kirjoittaisi lapsestaan.

Vierailija
7/11 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, no vastaat pojalle, että et halua ostaa hänelle lahjoja. Mikä ongelma tässä on?

Minun ei tarvitse perustella, mutta tämä kyselee syytä.ja motiiviani. Kuulema hänenkin pitää saada lahjoja kuten muutkin perheen jäsenet.

Ap

Vierailija
8/11 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen esikoinen ja vanhempani eivät osta lahjoja tai halua olla tekemisissä.

Ilmeisesti heidän oma asiansa ja minulla ei siihen sanomista.

Ihmissuhteet saa valita itse. Niinhän minäkin teen. Vanhemmuus on yliarvostettua?

Vierailija
9/11 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt kyllä on joku kiven alta kömpinyt Provotrolli.Sitten haluttomuus ostaa ja ostamatta jättäminen on kaksi täysin eri asiaa.En ota selvää harrastatko molempia.

Vierailija
10/11 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sullekin ap on elämässäs tapahtunut kun et kykene ymmärtämään että ei ne lahjat, mutta se että oma äiti jättää huomiotta samalla kun huomioi muita...

Vierailija
11/11 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi totuus?

Ap

No, juuri se totuus: en halua. Tuossahan itse sen kirjoitat. Yksinkertainenko olet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän