Onko teistä kellään muodostunut työpaikalla ”kiellettyä” suhdetta?
Onko teille kenellekkään käynyt koskaan työpaikkaromanssia niin, että olette olleet tai toinen teistä, varattuja? Miten suhde alkoi ja eteni?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Onko teille kenellekkään käynyt koskaan työpaikkaromanssia niin, että olette olleet tai toinen teistä, varattuja? Miten suhde alkoi ja eteni?
Kyllä joo, 1970-luvun lopulla. Mies naimisissa, nainen sinkku.
Minä olen tuon suhteen lopputulos. Väleissä molempien vanhempieni kanssa. Sanoisin, että jopa hyvissä väleissä.
Isäni maksoi kyllä todella kovan hinnan sivusuhteestaan, ja on nyt viimein 70-vuotiaana saanut asiansa lopullisesti selvitetyksi kaikkien asianosaisten kanssa.
Oli ja molemmat varattuja. Seitsemän vuotta kesti. Kyllästyin ja vaihdoin työpaikkaa.
Kyllä, parikymmentä vuotta sitten. Hän oli pitkässä avoliitossa, minä sinkku. Oltiin (työ)kavereita muutama vuosi, ja sitten päädyttiin yhtaikaa ulkomaankeikalle. Siitä lähtien oltiin ystäviä, joilla oli seksisuhde (missä vain, milloin vain, jopa töiden jälkeen työpaikalla). Suhde päättyi, kun toinen meistä muutti ulkomaille.
Minulla oli häntä ikävä pitkään, vaikka tajusinkin selvästi, että en loppujen lopuksi edes olisi halunnut häntä omakseni. Hän ikävöi minua pitkään, ja kun roihu oli palanut loppuun, emme enää olleet missään yhteydessä.