Mies haluaisi kokeilla peppuseksiä, minua jännittää
Olemme seurustelleet vajaan puoli vuotta ja muutama päivä sitten mies otti esille peppuseksin. Kysyi tykkäisinkö sellaisesta. Emme ole aiemmin jutelleet aiheesta. Sanoin että se jännittää minua enkä ole koskaan kokeillut sitä. Mies tuntui olevan tosi innoissaan asiasta ja on sen jälkeenkin ottanut asian esille useaan kertaan. Sanoi, että se on hänen fantasiansa.
Haluaisin tietenkin toteuttaa miehen fantasian, mutta jännittää kyllä aikalailla eikä minua mitenkään erityisesti himota ajatus peppuseksistä. Jännitän sitä että sattuuko se, ja ehkä vielä enemmän sitä että entä jos tuleekin sotkua. Olemme olleet vasta niin vähän aikaa yhdessä että olen vielä hieman "vieraskorea" ja minua hävettäisi tosi paljon jos tulisi jotain kakkasotkua tms😧
Onko mitään vinkkejä tai omia kokemuksia? Kannattaako kuitenkin kokeilla? Vinkkejä rentoutumisene ja millainen asento olisi helpoin peppuseksiin? Olisi myös kiva lukea muiden kokemuksia ekasta peppuseksikokemuksesta.
Kommentit (14)
Muuten hyvät neuvot viestissä 1 mutta kondomia ei kannata käyttää, vie nautinnon touhusta ja kun raskauden vaaraa ei ole niin turhaahan se on muutenkin käyttää.
Mitään muuta kuin avoin mieli, liukkaria ja rentoutat itsesi.
n50+ kirjoitti:
Mitään muuta kuin avoin mieli, liukkaria ja rentoutat itsesi.
... ja sanot miehelle että alottaa hyvin lämmittelyllä ekallakertaa ja sen jälkeen hitaasti ja varovasti.
Ensinnäkin, erittäin hyvä kirjoitus. Jäi vain häiritsemään tämä 'Minusta suu ei kuulu peppuun'. Mitä tällä tarkoitat? Itse nuoleskelen mielelläni alkulämpöinä peppua ympäriinsä lähestyen pikkuhiljaa reikää ja lopuksi reikää. Eikä tämä ole sinusta hyvä taktiikka?
Ennen peppuseksiä kakalle ja alapesulle niin on puhdasta. Suolihuuhtelunkin jotkut tekevät, mutta se ei ole pakollista. Kunnon kiihotus ja vaikka orkku alle pimpsan puolelta ja sitten rauhassa pepun puolelle. Paljon aikaa ja liukkaria, kieltäkin jos se on molemmille ok. Äkkiliikkeet ja liika kitka sattuvat ja tekevät kokemuksesta äkkiä sellaisen ettet halua koskaan kokeilla uudestaan. Sinun tuntemuksien mukaan koko ajan mennään.
Sitten kun peppureikä on rentoutettu, runsaan liukkarin kanssa hitaasti ja välillä pysähtyen tottumaan kullia sisään. Tässäkin vaiheessa tarvitaan aikaa. Uuden kumppanin kanssa kortsua kannattaa käyttää, mutta ei peppuseksi sotke paljaallakaan eikä spermasta ole haittaa pepussa. Puolisollani esimerkiksi menee ripuliksi, jos laukean peppuun, joten käytämme siksi kortsua peppuseksissä. Välttämättä ei kannata kovin syvällä työntyä aluksi, sillä tuntoa on eniten sulkijalihaksen ympärillä, itse peräsuolessa ei ole tuntoa ollenkaan, ja nautintoa syntyy myös peppuaukon venyttämisestä. Ekalla kerralla ei välttämättä pääse edes anaaliyhdyntään, vaan sormi- ja kielipelit riittävät.
Kunhan luottamus kumppaniin on kohdallaan ja keskustelu pelaa, ja edetään rauhassa, anaaliseksi on varmasti teille molemmille ihanaa, antoisaa ja kiihottavaa! Onnea matkaan!
M40
M29 peppuseksi aloittelija kirjoitti:
Ensinnäkin, erittäin hyvä kirjoitus. Jäi vain häiritsemään tämä 'Minusta suu ei kuulu peppuun'. Mitä tällä tarkoitat? Itse nuoleskelen mielelläni alkulämpöinä peppua ympäriinsä lähestyen pikkuhiljaa reikää ja lopuksi reikää. Eikä tämä ole sinusta hyvä taktiikka?
Sori, kirjoitin epäselvästi. Tarkoitin että mun oma raja menee välilihan nuolemisessa. Ilman muuta muut voi nuolla peppureikää, tökkiä kielellä sisään tms., ja kannattaakin, jos se kiihottaa. Mulle riittää sormin tai kalun kärjellä tms. hyväily. Pakaroita ja muuten siitä ympäriltä voi kyllä suukottaa, nuolla jne.
.. Toki nyt kun tuli puheeksi, ehkä sitä pitäisi kokeilla. Ajatus vaan on jotenkin epämiellyttävä. Kun tietää suolistobakteerien määrät ja negatiiviset vaikutukset suun kautta "nautittuna", ajatus pepun ja suun yhdistämisestä ei tunnu hyvältä. Fyysisesti olisi varmasti ihanaa. Onhan pillunkin nuoleminen ihanan tuntuista.
No tossa just yhden kanssa juteltiin (pientä sutinaa siis menossa) niin hän totes että jos on vaan oikea kumppani mikä osaa niin osaa nauttia kyllä. Eli varovasti ja kumpikin korvat höröllä et miltä toisesta tuntuu. Ja niinkun tossa M40 sano, et vaikka eka harjottelee sormella. Ei ole kiire mihinkään näissä.
Takaapäin pylly pysyysdä turvallista,
Pääset pakoon jos sattuu.
Runsaasti tasvaaa ensim pylly vakoon sitten sormi kerrallaan hanuriin riunsaan rasvan kera.
Sen jälkeen kalua perään jos ei ole vielä ruikkinut
Mun mielestä kannattaa alkuun leikkiä muuten, se yhdyntä vasta kun muuten tutustuttu pepun iloihin. Eli sormetusta, tappi yms ja jos ne tuntuu hyvälle niin sitten sitä yhdyntää kokeilemaan. Vähän niin kuin ensin on opittava konttaamaan ja sitten juoksemaan?
Jos muussa seksissä on käytössä kondomi niin kannattaa tässäkin. "ottavan" osapulen riski saada seksitauti on suuri nimenomaan anaaliseksissä.
Käske miehesi pyllistää kunnolla, että saat hänen pyllyreiän kunnolla rasvattua. Aloita yhdellä sormella josta sitten lisäät sormien määrää kunnes lopusta saat dildon /strapparin hänen pepuunsa helpolla.
Olihan se näinpäin kun hän haluaa? ;)
Eihän siitä mihinkään pääse jos pidätte ryppyreijästä se on ok. Meillä on kokeiltu sitäkin, mutta ei se tuntunut miltään. Posliinipillu ja fistaus on meidän juttu. Yleensäkin molemminpuolista suuseksiä, avokilla tuntuisi olemaan tuo fistaus sijalla 1 rintojen helliminen/näykkiminen ja nännien imeminen 2 takaapäin naidessa pyllyn läpsiminen 3 suuhun naiminen 4 ja suusta sperman valuttaminen rinnoille ja muna suussa ja minä hieron ne rinnoille. Niinkun luette tätä palstaa, jokaisella on se oma juttunsa.
tissinimija43 kirjoitti:
Käske miehesi pyllistää kunnolla, että saat hänen pyllyreiän kunnolla rasvattua. Aloita yhdellä sormella josta sitten lisäät sormien määrää kunnes lopusta saat dildon /strapparin hänen pepuunsa helpolla.
Olihan se näinpäin kun hän haluaa? ;)
Kiitos mielelläni pyllistän naiselle joka tekee noin
Ihana kun haluat ainakin ajatuksen tasolla kokeilla. Olen harrastanut sitä parikymmentä vuotta ja ekasta kerrasta en enää muista. Mutta alkuvaiheessa tärkeintä oli että minä halusin juuri siinä hetkessä sitä. Kiihottuminen on hyvästä, ettei mennä ihan suoraan asiaan.
Paljon liukkaria, lyhytkyntinen sormi kerrallaan peppuun. Hitaasti, sinä määräät tahdin. Taukoja sun toiveen mukaan. Ekalla kerralla voi riittää ihan se sormikin.
Itse makasin pylly tyynyn päällä selällään jalat koukussa. Mahdollisimman rentona. Hyväilin klittaa, olin aika kiihottunut (huh, tuli just muisto mieleen) ja jossain vaiheessa jo suorastaan kerjäsin miestä sisään.
En ole koskaan tehnyt mitään suolihuuhtelua, ihan vaan käynyt kakalla ja peseytynyt ennen seksiä. Miehelle kortsu. Se liukuukin paremmin sisään, ja on hygieniasyystä hyvä. Eikä koskaan pitäisi mennä pepusta pilluun, ettei pöpöt leviä.
Samalla tavalla kuin sormetkin, penistä ujutetaan pikkuhiljaa sisälle. Terskan joutuu ehkä tuikkaamaan napakasti että ekat sentit menee sisään. Riippuu varmaan vähän koosta ja muodosta. Siinä sitten hetki hengitellään. Koita olla edelleen tosi rentona, hengitä rauhassa. Outo täyteyden tunne helpottaa kyllä.
Kun hyvältä tuntuu, pyydä miestä työntymään sisään vähän lisää. Jne. Kun tuntuu ok, anna hänen kokeilla liikkumista eestaas. Tässä vaiheessa minulla viimeistään alkaa tuntua hyvältä, todella hyvältä. Saan peppuseksistä voimakkammat orkut kuin emätinyhdynnästä.
Aina en edelleenkään osaa olla tarpeeksi rentona siinä aluksi, jolloin se tuntuu hieman epämukavalta. Kokemuksesta kuitenkin tiedän että hetken päästä helpottaa ja vaihtuu nannaan.
Mitään kakkavahinkoja ei mulle ole koskaan tullut. Penis voi olla kärjestä vähän likainen, mutta kortsun kanssa ei haittaa. Joskus saattaa tulla pieru, ihan samalla tavalla kuin emättimeenkin voi kertyä ilmaa. Mutta hyvin harvoin.
Olen harrastanut peppuseksiä myös paljaalla. Jos mies laukeaa sisään, menen mielelläni jonkin ajan päästä pytylle, että saa valua pois. Se tuntuu vähän hassulta. Ihan kuin joku miniripuli, kun on nestettä eikä kiinteää. Mutta ei edelleenkään mitään kakkaa.
Muita asentoja on ratsastaa, jossa naisella on hyvä kontrolli syvyyteen. Tai kyljellään. Miksei myös mahallaan tai nelinkontin. Minulle selinmakuulla on kuitenkin rennoin eli sillä aloittelin. Nykyään tarjoan liukkaria ja pyydän penetroimaan. No okei, ehkä siinä ennen on ollut vähän peppureiän ympäristön hyväilyä sormin. Minusta suu ei kuulu peppuun.
Kysy tarkennuksia jos joku kohta ei auennut. Mulle tää on niin suuri nautinto että suosittelen kyllä kokeilemaan. Mutta tosiaan hellästi ja hitaasti.