Seurustelen 13 vuotta nuoremman naisen kanssa, miksi se on niin tuomittavaa?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua loukkasi todella paljon, kuinka inhottavasti jopa läheiset puhuivat suhteestani, kun 19-vuotiaana aloin seurustella 30-vuotiaan miehen kanssa. Kaikki mahdolliset epäilyt hyväksikäytöstä, manipuloinnista ja muusta tuli kuunneltua moneen kertaan ja monet itkut itkettyä. Ihan kuin en olisi ymmärtänyt tai itse päättänyt mitään, vaan aina muka mies johdatteli milloin missäkin, oli se sitten opiskelupaikan valinta, kihlaus, asunnon ostaminen, mitään en olisi muka halunnut omin päin. Sen jälkeen ei ole ollut paljon luottamusta niihin ihmisiin.
Ehkä joskus ymmärrät, että ne ihmiset tahtoivat vain suojella sinua miehesi ja ap:n kaltaisilta nuorten tyttöjen perässä juoksevilta pervoilta.
Kiitos esimerkistä. Juuri tuollaisia typeryyksiä tarkoitin.
Ap:n touhuista vinkattu nettipoliisille.
Mitäh? Tämä kirjoittamani viesti on poistettu???
Vierailija kirjoitti:
Minua loukkasi todella paljon, kuinka inhottavasti jopa läheiset puhuivat suhteestani, kun 19-vuotiaana aloin seurustella 30-vuotiaan miehen kanssa. Kaikki mahdolliset epäilyt hyväksikäytöstä, manipuloinnista ja muusta tuli kuunneltua moneen kertaan ja monet itkut itkettyä. Ihan kuin en olisi ymmärtänyt tai itse päättänyt mitään, vaan aina muka mies johdatteli milloin missäkin, oli se sitten opiskelupaikan valinta, kihlaus, asunnon ostaminen, mitään en olisi muka halunnut omin päin. Sen jälkeen ei ole ollut paljon luottamusta niihin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n touhuista vinkattu nettipoliisille.
Toivottavasti ei. Poliisilla on oikeitakin töitä.
Kukaan muu ei tuomitse paitsi katkerat ihmiset 😃
Ainoa mitä ap rakastaa on tytön ulkonäkö ja nuori pillu.
Mun nainen oli vielä 17 (täyttämässä 18) ja mä olin 24 (täyttämässä 25) kun tavattiin. Kukaan ei tuominnut ! Ei edes kummankaan vanhemmat / sisarukset. Edelleenki yhessä ja yhteisiä lapsiakin meillä.
M32