Mies on ihan kädetön lasten kanssa, en pääse yksin mihinkään.
Vauvoina hoiti.. elleivät itkeneet. Silloin toi paniikissa minulle. Nyt lapset ovat 4 ja 2 v, eikä tunnu pärjäävän näiden kanssa yhtään vaan seisoo tumput suorina. Pelottaa käydä yksin edes kioskilla, kun ei tiedä miten kotona pärjätään !
Kommentit (8)
Lähde kioskille lenkkikuteissa ja palaa kahden tunnin päästä.
Älä näytä pettymystäsi, kun ovatkin pärjänneet ihan hyvin.
Tuo on laiskan miehen töidenvälttelytaktiikka. Heittäytyy avuttomaksi kun jotain epämieluista pitäisi tehdä. Tuohon ei auta kuin se, että lähdet muutamaksi päiväksi kokonaan pois ettei pysty kippaamaan hommia sinulle.
Tai sitten eroat jos et jaksa alkaa aikuista kouluttamaan.
Lähdet vaan. Kun on pakko se pärjää kyllä.
Mitä jos sinulle sattuu jotain ja joudut viikoksi sairaalaan? entä jos kuolet?
Olisko nyt aika huolehtia että mies selviää lastensa kanssa?
Laita päiväohjelma jääkaapin oveen.
- aamupesut (vaippa Janicalle, potalla jessica)
-vaatteet päälle ja päiväkotiin (muista kassi)
Jne
Pyydä mies kaveriksi laittamaan aamupala yhdessä. Kehu Kun teette yhdessä. Seuraavana aamuna voi kokeeksi huolehtia vaikka yksin aamupalasta lapsille jne.
Hommaa tälle illalle jokin meno vaikka nuoremman lapsen kanssa. Mies saa opetella tulemaan toimeen isomman lapsen kanssa muutaman tunnin. Sitten joku toinen ilta menen vaikka vanhemman lapsen kanssa kauppaan ja jätä mies nuoremman kanssa kotiin.
Teeskentelee ettei tarvitsisi hoitaa ja samalla näppärästi kontrolloi sinun menojaan. Jätät ne kylmästi keskenään niin siinäpä oppivat.
Mun mies osasi kyllä, mutta kun oli pari tilannetta, että jouduin oleen sairaalassa, se tuuppas kakarat äidilleen heti hoitoon. Toisessa tapauksessa otti vielä itse saikkua ja piti "omaa lomaa". Että kädettömyys on tosiaan vaan tekosyy ja mukasyy, ettei tarttis tehdä mitään.
Esittää vain ettei tarttis hoitaa :(