Oletko ollut suhteessa miehen kanssa, joka haluaa kerran päivässä?
Kommentit (6)
Miehistä en tiedä, mutta hauskinta on se että globaalissa okcupid deittailupalvelussa "kerran päivässä" on yleisin toive alle 30 v. naisilta optimaalisesta seksimäärästä. Miehenä en tajua miten tuollaiseen pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Miehistä en tiedä, mutta hauskinta on se että globaalissa okcupid deittailupalvelussa "kerran päivässä" on yleisin toive alle 30 v. naisilta optimaalisesta seksimäärästä. Miehenä en tajua miten tuollaiseen pystyy.
No erilaisiahan tässä ollaan, helposti menis monta kertaa päivässäkin jos vaan hyvää kipinää ja kummallakin halut samalla alueella.
Olen nykyään parisuhteessa miehen kanssa ja seksiä meillä on joka päivä. Yli neljäkymppisiä olemme. En todellakaan valita. Päinvastoin kumpikin meistä on erittäin tyytyväinen seksielämäämme. Ei tarvitse olla puutteessa koskaan. Joka päivä saa olla onnellinen siitä, että kumppani haluaa juuri minua.
Pari vuotta sitten tapasin miehen, jonka kanssa seksi on paitsi taivaallista myös omien halujen kans yhtenäistä. Yleensä päivittäin, joskus harvoin jää päiviä väliin, mutta nekin "kiritään kiinni", kunhan aika sallii ;)
Aluksi olin mukana, sitten ahdisti kun itselle 2-3 krt vko olisi optimaali. Vaikea löytää kumppania jolla sama "tahti"..ei jaksa pihtaajan kanssa muttei myöskään sen ympärillä koko aikaa. N35