Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä teille kuukausibudjettini, kertokaa mielipiteitä. Olen kyllästynyt siihen että elämäntapani arvostellaan.

Vierailija
12.01.2019 |

Koska en asu yksin niin vuokraa ei tarvitse maksaa kuin 250e, bussilippuun 56e kuussa, ruokaan, laskuihin joku 300e. Pienen myyjän palkasta joka on verojen jälkeen about 1300e kuussa niin saan säästöön noin 400-800 euroa kuussa, lomarahat ja veropalautuksetkin menevät säästöön.

Joten miten jonkun mielestä tämä on valtava ongelma? Olen saanut muutamassa vuodessa 18 000 euroa säästöön.

Inhoan kauppoja, en osta mitään, en kaipaa mitään. Rahalla teen sitten jotain hienompaa kuten hemmotteluhoidot, hieronnat jne.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko kultamitalin?

Vierailija
22/26 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki tekisivät kuin ap eli eivät ostaisi juuri mitään, olisi ap pian työtön. Kauppa menisi konkkaan ja ap saisi potkut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka sua sitten arvostelee? Itse tulet tänne tilittämään asioitasi, jotka ei ketään edes kiinnosta.

Vierailija
24/26 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on helppoa kun elää äijän siivellä. Ei kukaan arvostele elämäntapaasi mutta älä sinäkään arvostele muiden tapoja.

Vierailija
25/26 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsii halvimman yksiön, käy välillä ruokajonossa ja hyödyntää alet ostaen ruokaa pakkaseen asti. Niin, sekä koittaa katsella lahjoitettavia vaatteita tai kirpparilta.. Yksi tuolla sanoikin ettei kaikkien itsehillintä riitä tähän vaikka eläkkeellä hymyilyttäisi irvistelyn sijasta. Toinen iso juttu on jättää suuret rahareiät hankkimatta, kuten bensa ahneet autot, lemmikit.. Tämä on jälleen niitä elämän varrella tehtyjä valintoja.

Vierailija
26/26 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on helppoa kun elää äijän siivellä. Ei kukaan arvostele elämäntapaasi mutta älä sinäkään arvostele muiden tapoja.

Toisille ei riitä mikään, on huono elämänhallinta tai haluavat tuhlata. Osa taas ei pidä kuluttamisesta. Mulla on samat tulot kuin aloittajalla, lapsilisien kanssa. Mies maksaa oman osansa. Säästän useamman tonnin, vaikka lapset ovat teinejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi