Miehen suutelukuvat exän kanssa somessa
Miten suhtautuisit, jos miehelläsi olisi julkisilla some-tileillään vanhoja valokuvia esillä, joissa suutelee exänsä kanssa ja tekstit kertoisivat kuinka rakastaa sitä naista?
Meillä puhkesi sota aiheesta. Minua ei haittaa, että miehellä on menneisyys. Minullakin on. Eikä mua vaivaa edes muut kuvat siitä naisesta sen somessa, vaikka niitä onkin paljon. Mutta ne rakkausjulistus-suutelukuvat mua vaivaa. Mies ei ymmärrä, että miksi.
Ymmärrättekö te? Vai olenko ihan friikki, kun ne kuvat vaivaa mua?
Kommentit (32)
Mies ei selvästi ole päässyt yli eksästään. Voin myöntää, että itsekin säästin netissä kuvia ensirakkauteni kanssa vielä eron jälkeenkin. Poistin vasta silloin kun uusi mieheni pyysi, vaikka olisin halunnut vielä säilyttää. Silloin ei vielä voinut arkistoida kuvia, joten vähän harmittaa kun niitä ei minulla enää ole missään. Ja tosiaan en tuolloin ollut päässyt yli vielä erosta ja myönnän, että uusi mieheni oli silloin vain laastari. Sitten kuitenkin rakastuin häneen ja yhdessä olemme olleet nyt viisi vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus ei ikinä kuole.
Jos niin on päässyt käymään, niin esittäisi edes että tunteet ovat kuolleet, kun on kerran jo uuden naisenkin itselleen hommannut.
En mä jaksaisi tuollaista, ap olisiko parempi suosiolla antaa miehen haikailla exän perään kun ei selvästikään ole tästä yli päässyt.
Mua häiritsisi. Munkin kumppanilla oli facebookissa joku vuosia vanha pusukuva exänsä kanssa kun alettiin seurustelemaan. Ei kuulemma edes muistanut koko kuvaa ja vahingossa sinne jäänyt. Poisti sitten sen kuvan kun pyysin. Vähän oli hankala uskoa että vahingossa oli sinne jäänyt kun oli pitkään eron jälkeen vielä exässään kiinni, mutta toisaalta sillä ei ole mitään merkitystä että uskonko selityksen vai en. Mies poisti kuvan ja asia jäi siihen.
Mä pyytäisin poistamaan tollaiset kuvat koska en minäkään exieni ja mun yhteiskuvia säilyttele ja kokisin epäkunnioittavana mua kohtaan jos mies säilyttelisi sellaisia. Menneisyys on kaikilla ja entisiä suhteita on kaikilla mutta ei niitä tarvi eron jälkeen enää säilytellä mun mielestä.
Tuskinpa mieskään mielellään näkisi kuvia sinusta suutelemassa jotain aiemmin rakastamaasi miestä saati, että ne kuvat olisivat julkisesti kaikkien nähtävillä rakkausjulistuksineen.
Aika lyhyt aika tuo puolen vuoden seurustelu.
Ja kuten on osuvasti todettu tuolla aiemmin: asiat ovat sitä, mitä ne näyttävät: sinä et näy julkisesti kumppanisi (some)elämässä, mutta "exä" näkyy.
Olet laastari tai jotain muuta tilapäistä sen aikaa, kun saa välit exän kanssa kuntoon. Ei kuulosta hyvältä, että poistaa kuvat vastentahtoisesti kun vaadit kynsin hampain.
Hyviä pointteja tullut tässä. Kiitos niistä. Minä en ole friikki, vaikka mies olikin sitä mieltä. Plaah. Seurustelu on vaikeaa. Olis pitänyt pysyä sinkkuna
Ap.
Hanki elämä ja anna miehen facebookin olla.
Mitä väliä oikeasti on jollain facebookilla?
Minun eksäni muutti kaksi vuotta sitten toiselle paikkakunnalle, mutta edelleen hänellä lukee profiilissa tämä kaupunki. Pitäisikö siitäkin jonkun suuttua? Nykyisen naisystävän vaikka?
"Miksi Hlvetissä sinulla lukee edelleen tuo paikkakunta jossa asuin EKSÄSI KANSSA??!!?"
Saa kai sillä miehellä olla facebookissa vaikka eksänsä pimpsakuvia jos haluaa ja se ei eksää haittaa. Mitä se sinun pimpsuliasi haittaa?
Hanki vaikka oma fb-profiili ja keskity siihen.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä pointteja tullut tässä. Kiitos niistä. Minä en ole friikki, vaikka mies olikin sitä mieltä. Plaah. Seurustelu on vaikeaa. Olis pitänyt pysyä sinkkuna
Ap.
Meillä oli miltei täsmälleen samanlainen keskustelu vähän aikaa sitten, mutta vika ei TODELLAKAAN ole sussa ja harkitsisin kahdesti tämän miehen kanssa seurustelua jos oikeasti kutsui sua friikiksi tai suuttui millään muotoa kun pyysit kuvien poistamista. Miehen suuttumus tällaisessa tilanteessa, kun kyse on sun loukatuista tunteista, on todella outoa ja borderline narsistista käytöstä.
Jos miehellä yleensä on sometili, hän on joku friikki, joista kannattaa pysyä erossa.
Vierailija kirjoitti:
Hanki elämä ja anna miehen facebookin olla.
Mitä väliä oikeasti on jollain facebookilla?
Minun eksäni muutti kaksi vuotta sitten toiselle paikkakunnalle, mutta edelleen hänellä lukee profiilissa tämä kaupunki. Pitäisikö siitäkin jonkun suuttua? Nykyisen naisystävän vaikka?
"Miksi Hlvetissä sinulla lukee edelleen tuo paikkakunta jossa asuin EKSÄSI KANSSA??!!?"Saa kai sillä miehellä olla facebookissa vaikka eksänsä pimpsakuvia jos haluaa ja se ei eksää haittaa. Mitä se sinun pimpsuliasi haittaa?
Hanki vaikka oma fb-profiili ja keskity siihen.
Tämän tekstin perusteella vahvistuu kyllä ajatus, että on ennemminkin friikkiä olla välittämättä siitä millaisia kuvia itsestään ja eksistään kumppani julkisesti esittelee...
Tapasin juuri kiinnostavan miehen ja kävin poistamassa exän ja mun kuvia fb:stä, vaikka ne ovat parin vuoden takaa. Aika mennä eteenpäin elämässä, miehesi voisi ymmärtää tämän myös.
Ihmiset eivät osaa suhtautua someen. Ihan kuin ne kuvat jotenkin vanhenisivat ja katoaisivat. No ei niin käy, ne pusukuvat on ja pysyy. Laittaisiko mies samat pusukuvat esim. takanreunukselleen? Mielestäni hyvä ohjesääntö on, ettei somessa pidetä mitään mitä ei laittaisi kotinsa seinälle.