Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä on tapahtunut Anne Kukkohovin kasvoille?

Vierailija
12.01.2019 |

Seiskan sivuilla kuvia Kultainen Venla- gaalasta, hänen kasvonsa näyttävät aivan vierailta. En tarkoita ivata, vaan jäin ihmettelemään, onko ihan kunnossa.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan  valtaosalla se erikoinen kalaruotohärpäke kaula-aukossa vei huomion kasvoilta?

Vierailija
2/88 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikattu ihan eri tavalla kuin ennen ja joskus ilme pysäytetyssä kuvassa voi näyttää hölmöltä-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on tultu.

Vierailija
4/88 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on lähinnä ihmetyttänyt hänen puheensa Koko Suomi leipoo ohjelmassa.

Pidemmissä puheosuuksissa puhe puuroutuu ja kuulostaa välillä siltä kuin humalainen yrittäisi esittää selvää.

Vierailija
5/88 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa olen katsellut viimeisen vuoden! Hänen kaulansa on jotenkin kadonnut? Ja kasvot näyttävät oudoilta..voikohan olla joku lääke joka esim. turvottaa? Vaihdevuodet voivat tuoda toki hieman painoa mutta olen hieman ymmälläni muutoksesta.

Vierailija
6/88 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa muuta ole kuin ikääntymistä havaittavissa. Tämä ei ole mitää veetuilua, itsellä ikää 50+. Kaunishan Anne on edelleen.

Vierailija
7/88 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa olen katsellut viimeisen vuoden! Hänen kaulansa on jotenkin kadonnut? Ja kasvot näyttävät oudoilta..voikohan olla joku lääke joka esim. turvottaa? Vaihdevuodet voivat tuoda toki hieman painoa mutta olen hieman ymmälläni muutoksesta.

Annella on aina ollut lyhyt kaula.

Vierailija
8/88 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin leipomisohjelman sössötyksen perusteella että oltaisko hänelle mahdollisesti tehty joku leukaleikkaus? Ihan hammaskaluston virheasentoja parantaakseen esim.

Ja don't get me wrong, tykkään Annesta! Ihana ammattitaitoinen nainen.

Vierailija
9/88 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan olis ihan pillow face...

Vierailija
10/88 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että Annella on joku lääkitys. Sen verran kuutamolla tuntuu olevan, vrt se omituinen somepäivitys jossa hänen kimppuunsa oli hyökätty.

Vierailija
11/88 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on lähinnä ihmetyttänyt hänen puheensa Koko Suomi leipoo ohjelmassa.

Pidemmissä puheosuuksissa puhe puuroutuu ja kuulostaa välillä siltä kuin humalainen yrittäisi esittää selvää.

Samaa miettinyt, puhe puuroutuu ja jotkin äänteet vaikeita sanoa. Silti juontaja?

Vierailija
12/88 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin käy aika monelle joka ei harrasta liikuntaa, kasvot ja kroppa alkaa roikkumaan. Joillakin se alkaa jo 40+v.

Vierailija
13/88 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä mietin leipomisohjelman sössötyksen perusteella että oltaisko hänelle mahdollisesti tehty joku leukaleikkaus? Ihan hammaskaluston virheasentoja parantaakseen esim.

Kuulostaa kuin vanhat mummot, joilla huonosti istuvat tekarit suussa. Johtuukohan hampaista tai suun jollakin tavalla muuttuneesta anatomiasta vai onko botoxilla lamaannutettu puheen tuottamisen kannalta oleellisia lihaksia vahingossa?

Vierailija
14/88 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ihminen on miten kiva, osaava ja ammattitaitoinen, voi hän silti teettää kauneusoperaation, jossa lopputulos on vähän erikoinen. Kierrätte totuutta kuin kissa kuppia.

Vierailija
15/88 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on käynyt plastiikkakirurgilla tai käyttää jotain lääkitystä, esim. kortisonia. Kasvot jotenkin turvonneet oudosti, ei ole pelkkää vanhentumista. Tykkään hänestä juontajana, vaikka nykyään puheentuottokin muuttunut oudoksi. Mistä ihmeestä oikeesti onkaan kyse...

Vierailija
16/88 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääränlainen meikki. Liian punaiset posket ja tyhmänmalliset kulmakarvat.

Vierailija
17/88 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti vetää lääkkeitä, mutta kaunis nainen , panisin kunnolla.

Vierailija
18/88 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelin.

Vierailija
19/88 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kuin vanhat mummot, joilla huonosti istuvat tekarit suussa. Johtuukohan hampaista tai suun jollakin tavalla muuttuneesta anatomiasta vai onko botoxilla lamaannutettu puheen tuottamisen kannalta oleellisia lihaksia vahingossa?

Ei, siinä meni vaan milligrammat ja -litrat sekaisin.

Vierailija
20/88 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa muistuttamaan jenkkiläisiä kuminaamanäyttelijöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan