Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työharjoittelija kertoi lapselleni ettei räppi ole musiikkia

Vierailija
12.01.2019 |

Nyt lapsi on murheissaan ja pettynyt, kun hyllyssä on metrinen rivi räppilevyjä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus kirpaisee.

No onhan räpissäkin musiikkia, niitä oikeilta muusikoilta varastettuja samplenpätkiä, joiden väliin höpistään jotain tyhjänpäiväistä viinasta ja naisista. Sitten sitä kappaletta myydään sen samplen nimellä, koska se on ainoa kuuntelua kestävä osa.

Vierailija
2/29 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kannattaisi tutustua oikeaan runouteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs ne Väinämöisen ja Joukahaisen yhteenotot olivat kuin räppibattleja?

Vierailija
4/29 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs ne Väinämöisen ja Joukahaisen yhteenotot olivat kuin räppibattleja?

En oo kattonu sitä elokuvaa

Vierailija
5/29 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon työharjoittelijan kommenttiin ole mitään lisäämistä, kun totuutta puhuu. Antaa lapsen kuunnella niitä räppilevyjä. Kyllä hän aikanaan tulee ymmärtämään ainakin hieman paremman musiikin päälle. Lapsella on nyt se räppivaihe, joka on ohimenevää. Yli 50-vuotiaana hänellä on taatusti erilainen musiikkimaku.

Vierailija
6/29 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja oikeaan musiikkiin.

Vierailija
7/29 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuhygienistini kehotti vaihtamaan kuutiopäisen lahtelaisräppärin pyöreäpäiseen räppäriin.

Vierailija
8/29 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä. Mihin se raja vedetään? Entä eräs räppiryhmä, joka soittaa ja selvältää itse taustamusiikkinsa ja ryhmän räppäri räppää päälle. Eikö sekään ole musiikkia? Kuitenkin soitetaan oikeita soittimia ja ihan kunnon sävelmää. 

Vierailija
9/29 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä. Mihin se raja vedetään? Entä eräs räppiryhmä, joka soittaa ja selvältää itse taustamusiikkinsa ja ryhmän räppäri räppää päälle. Eikö sekään ole musiikkia? Kuitenkin soitetaan oikeita soittimia ja ihan kunnon sävelmää. 

Runon lausuntaa taustamusiikilla.

Vierailija
10/29 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Don Johnson Big Band?

Vierailija
11/29 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä "lapsella" on vielä levyjä?!?

Vierailija
12/29 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuhygienistini kehotti vaihtamaan kuutiopäisen lahtelaisräppärin pyöreäpäiseen räppäriin.

Ikenen ja hampaan välissä on vielä räppiä.

Vierailija
13/29 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinasi olisi voinut olla uskottava mutta tuo hyllyn täydeltä räppilevyjä pilasi kaiken.

Vierailija
14/29 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuohon työharjoittelijan kommenttiin ole mitään lisäämistä, kun totuutta puhuu. Antaa lapsen kuunnella niitä räppilevyjä. Kyllä hän aikanaan tulee ymmärtämään ainakin hieman paremman musiikin päälle. Lapsella on nyt se räppivaihe, joka on ohimenevää. Yli 50-vuotiaana hänellä on taatusti erilainen musiikkimaku.

En usko. Olen yli 50 ja kyllä minulle ja kavereille iskee vieläkin nuoruuden aikainen musiikki. Ismo Alanko, pink Floyd, JJ Cale, Bob Dylan yms.

Vierailija
15/29 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni kuuntelee lapsuutensa ja nuoruutensa musiikkia läpi koko elämänsä.

Vierailija
16/29 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se olekaan. Miksi sinä et ollut kertonut sitä lapsellesi?

Vierailija
17/29 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi Voi, On se vaikeaa kestää muiden eriäviä mielipiteitä, hyväksyntää kiivaasti havittelevana epävarmana vätyksenä ja laumasieluna.

Vierailija
18/29 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Olen yli 50 ja kyllä minulle ja kavereille iskee vieläkin nuoruuden aikainen musiikki. Ismo Alanko, pink Floyd, JJ Cale, Bob Dylan yms.

Haluaisinpa olla näkemässä, kun joku ikänsä räppiä kuunnellut ja hyllymetreittin räppilevyjä keräillyt viimein tajuaa, mitä hlvtn paskaa on tullut kuunneltua.

Vierailija
19/29 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on asia erikseen. Nuo ovat tasokkaita artisteja, mutta räppi on surkeaa teiniroskaa. Itse olen 52-v. ja kaikkia luettelemiasi artisteja löytyy levyhyllystäni, diggasin niitä jo nuorena.

Vierailija
20/29 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi Voi, On se vaikeaa kestää muiden eriäviä mielipiteitä, hyväksyntää kiivaasti havittelevana epävarmana vätyksenä ja laumasieluna.

Asiahan on tasan toisin päin. Lapset ja nuoret ovat ryhmävaikutukselle ja hypetykselle alttiita laumasieluja, jotka pukeutuvat ja tekevät kaiken muunkin niin kuin kaverit ja muu laajempi vertaisjoukko. Itsenäisesti ajattelevia on pieni vähemmistö, ja joutuvat sen takia kokemaan jopa kiusaamista.