Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ällöttää, kun mies seuraa Instassa..

Vierailija
12.01.2019 |

hädin tuskin täysi-ikäisiä tyttöjä. Itse on noita parhaimmillaan 15 vuotta vanhempi. Tytöt ovat paikallisia, mutta eivät tietääkseni miehen tuttuja. Olemme molemmat 33-vuotiaita. Tytöt ovat ihan tavallisia, eivät siis mitään paljastelevia instapimuja. Todellakin, kaikista tavallisimpia tyttöjä, viattomia ja suoraan sanottuna ehkä hieman tylsiä. Sisällössä ei siis ole mitään uskomattoman jännittävää, ihan tavallista elämää. Se tekee tästä vielä jotenkin enemmän ahdistavaa. Miksi mies seuraa näitä tyttöjä?

Kommentit (139)

Vierailija
61/139 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että aloitin keskustelun itse, mutta tuntuu vähän pahalta, että mieheni onkin yhtäkkiä lähestulkoon pedofiili. En tiedä mitä ajatella. Ei vain käy järkeen, että mieheni katselisi sillä silmällä lapsia. Eihän 20-vuotias lain silmissä lapsi tietenkään ole, mutta nämä tytöt ovat niin varsamaisia ja lapsekkaita, että en pysty muuten heitä kuvailemaan. Itse en viehäty parikymppisistä pojista todellakaan. Vaikea ymmärtää.

Olen kolmikymppinen mies, ja tyttöystäväni on 21. Aivan varmasti miehesi on aina viehättynyt parikymppisistä naisista ja tulee aina viehättymään.

Ihan mielenkiinnosta, mitäs sitten, kun tyttösi on 31?

Mitä tarkoitat kysymykselläsi?

Varmaan sitä että jos tähän asti on kiinnostanut eniten parikymppiset niin etsiikö sitten aina uuden kun entinen akka vanhenee.

Vierailija
62/139 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että aloitin keskustelun itse, mutta tuntuu vähän pahalta, että mieheni onkin yhtäkkiä lähestulkoon pedofiili. En tiedä mitä ajatella. Ei vain käy järkeen, että mieheni katselisi sillä silmällä lapsia. Eihän 20-vuotias lain silmissä lapsi tietenkään ole, mutta nämä tytöt ovat niin varsamaisia ja lapsekkaita, että en pysty muuten heitä kuvailemaan. Itse en viehäty parikymppisistä pojista todellakaan. Vaikea ymmärtää.

Olen kolmikymppinen mies, ja tyttöystäväni on 21. Aivan varmasti miehesi on aina viehättynyt parikymppisistä naisista ja tulee aina viehättymään.

Varmaan sitä että jos tähän asti on kiinnostanut eniten parikymppiset niin etsiikö sitten aina uuden kun entinen akka vanhenee.

Kuka on sanonut, että eniten kiinnostaisivat parikymppiset? En minä ainakaan. Sanoin, että aloittajan miestä tulevat aina seksuaalisesti kiinnostamaan parikymppiset naiset. Se on ihan varma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/139 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on sanonut, että eniten kiinnostaisivat parikymppiset? En minä ainakaan. Sanoin, että aloittajan miestä tulevat aina seksuaalisesti kiinnostamaan parikymppiset naiset. Se on ihan varma.

Miksi sitten sotket omaa suhdettasi tähän jos puhuit vain ap:n miehen puolesta. Kyllä siitä tulee käsitys, että olisit itsekin sitä mieltä, kun kerran tuot tässä esille, että kainalosta löytyy 21v. Älä nyt ihan tyhmänä pidä.

Vierailija
64/139 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten sotket omaa suhdettasi tähän jos puhuit vain ap:n miehen puolesta. Kyllä siitä tulee käsitys, että olisit itsekin sitä mieltä, kun kerran tuot tässä esille, että kainalosta löytyy 21v. Älä nyt ihan tyhmänä pidä.

Olen kyllä ihan itse sitä mieltä, että monet parikymppiset naiset ovat viehättäviä. Ja niin tulen ajattelemaan kuolemaani asti. Samaa tulee ajattelemaan aloittajan mies. Kukaan ei ole kuitenkaan sanonut, että aina kiinnostaisivat eniten saati ainoastaan parikymppiset. Luetunymmärtämistä kannattaisi harjoitella.

Vierailija
65/139 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkä sinä pysty omistamaan kenenkään ajatuksia ja haluja. Olet liikaa itseäsi täynnä jos muuta kuvittelet.

Katso vaan peiliin. Et varmasti ole itse kenestäkään koskaan viehättänyt.

Tekopyhä valittaja.

No nyt meni tunteisiin. En viehäty lapsista, jos se nyt on sinun mielestäsi normaalia.

Vierailija
66/139 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä ihan itse sitä mieltä, että monet parikymppiset naiset ovat viehättäviä. Ja niin tulen ajattelemaan kuolemaani asti. Samaa tulee ajattelemaan aloittajan mies. Kukaan ei ole kuitenkaan sanonut, että aina kiinnostaisivat eniten saati ainoastaan parikymppiset. Luetunymmärtämistä kannattaisi harjoitella.

Koetapa itse olla vähempi veetuileva jos tarkoituksesi on keskustella asiallisesti (ekaan viestiisi viitaten). En tunne taustaasi, en näe ilmeitäsi. Vain sen näkökulman, jonka annat. Itseasiassa lisäkysymykseni oli juuri sitä varten, että ihanko oikeasti vaan parikymppinen kelpaa sulle. No, sain vihdoin vastauksen.

Vierailija
67/139 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Mies tykkäilee samojen tyttöjen kuvista kuin kaverin 20v poika 😖

Vierailija
68/139 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökeröä omalla nimellä kuolata, mutta eiköhän useimmat miehistä kuolaa nuoria kauniita naisia.

Vierailija
69/139 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tökeröä omalla nimellä kuolata, mutta eiköhän useimmat miehistä kuolaa nuoria kauniita naisia.

Sehän tässä outoa onkin, että ne tytöt ovat aivan tuikitavallisia, hiirulaisia. Eivät instamissejä. Kadulla heihin ei kiinnittäisi huomiota.

Ap

Vierailija
70/139 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis taitaa olla vauhdissa.

Vierailija
71/139 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuuluu näihin pelleihin jotka seuraavat kaikkia puolituttujakin. Tunnen joitain joiden on pakko lisätä kaikki samassa kaupan kassajonossakin seisseitä. Lähinnä herättää myötähäpeää kun kyse on sentään aikuinen mies eikä mikään teini.

Vierailija
72/139 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkim seuraan instassa parikyt vuotta itseäni nuorempia poikia, ihan taviksia, ei mitään julkkiksia, eikä sukulaisia.

Mitä?

Saako naislehtori käyttää linnassa nettiä?

Vierailija
73/139 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkim seuraan instassa parikyt vuotta itseäni nuorempia poikia, ihan taviksia, ei mitään julkkiksia, eikä sukulaisia.

Mitä?

Saako naislehtori käyttää linnassa nettiä?

En ole rehtori, enkä linnassa :D Ja nuo "pojat" on yli kakskymppisiä :D

Vierailija
74/139 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu paljastaa rynkkymateriaalinsa omalla naamallaan? Et mahda mitään miehesi fantasioille, tai millaista leikekirjaa hän koneellaan pitää. Mutta on tuo kyllä julkeaa ja ällöttävää, että pokkana seuraa tavallisia lapsia. Sanon ihan tosissani. Otapa puheeksi, että mitäpä hemmettiä meinaa.

Ihmeellisia johtopäätöksiä vedät. Miksi kuvittelet niiden olevan "rynkkymateriaalia"?

Anna yksikin todennäköisempi syy, miksi 33v mies seuraa tavallisia teinilapsia? Onko niillä tytöillä edes "suosittuja söpöjä koirakuvia" tai jotain... Haloo. Ne on silmänruokaa. Jokainen kunniallinen mies tajuaa tehdä tuon anonyymisti, ei olemalla limainen instasetä. Olemme vain alkaneet pitää sitä normaalina, että tyttöjen ympärillä netissä pyörii näitä setiä.

Siis mitä? Onko tämä miehille ihan tavallista?

Jestas, kun kuvottaa.

No "nuoret" ovat aika yleinen fantasia. Mutta minua kuvottaa nämä pällit avoimesti kyyläämässä tavallisia tyttöjä rynkkymateriaalikseen.

Kaikki eivät tajua noita yksityisyysasetuksia. Monella ei ole harmainta aavustustakaan, että heidän seuraamansa tilit, kommentit ja tykkäykset ovat julkisia.

Vierailija
75/139 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo riittävästi ukon luonteesta. Älä nyt vaan perhettä ala tommosen kanssa perustaa.

Tämä. Ei kuulosta miltään unelmien mieheltä, sori nyt vaan.

Vierailija
76/139 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hele....😳

Vierailija
77/139 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdit kertoa, että miehesi on joku ope/nuorisotyöntekijä, ja nämä tytöt entisiä oppilaita tms.

No tämä nyt ei tosiaan ois hyväksyttävää tällaisessa tapauksessa. Valoja päälle nyt.

Vierailija
78/139 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään tapauksessa perusta perhettä tuollaisen kanssa. Se seuraa niitä 16 vuotiaita tyttöjä vielä 60 kymppisenä. Miehen pitää olla mies, eikä mikään alati kuteva hauki.

Vierailija
79/139 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma tyttöystäväni taas pointtaa minulle kaupungilla liikkuessamme hyvännäköisiä naisia (ja minä hänelle miehiä). Mietimme myös, minkälaista seksiä tuntemamme ihmiset mahtavat harrastaa. Muista viehättyminen ei ole tabu.

En kestäisi suhdetta, jossa oltaisiin mustasukkaisia ja tällaisista asioista pitäisi pingottaa.

Pointtailetteko toisillenne useinkin seksikkäitä lapsia?

18-20v ei ole lapsi, eikä millän tavalla edes lapsennäköinen. Ihan hyvin voisi seurustella ap:n ikäisen miehen kanssa. Ap mustasukkaisuuksissaan maalailee näit lapsiksi

Vierailija
80/139 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilee naapurintytöistä. Joko omaksi tai pantavaksi.

Oma veikkaus on toi jälkimmäinen vaihtoehto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi