Minua ällöttää, kun mies seuraa Instassa..
hädin tuskin täysi-ikäisiä tyttöjä. Itse on noita parhaimmillaan 15 vuotta vanhempi. Tytöt ovat paikallisia, mutta eivät tietääkseni miehen tuttuja. Olemme molemmat 33-vuotiaita. Tytöt ovat ihan tavallisia, eivät siis mitään paljastelevia instapimuja. Todellakin, kaikista tavallisimpia tyttöjä, viattomia ja suoraan sanottuna ehkä hieman tylsiä. Sisällössä ei siis ole mitään uskomattoman jännittävää, ihan tavallista elämää. Se tekee tästä vielä jotenkin enemmän ahdistavaa. Miksi mies seuraa näitä tyttöjä?
Kommentit (139)
Hae apteekista pahoinvointilääkettä.
Ikis, lakkaa avautumasta täällä traumastasi. Eikö se ole jo vanha juttu?
Vierailija kirjoitti:
Ikis, lakkaa avautumasta täällä traumastasi. Eikö se ole jo vanha juttu?
No nyt ei ole kyllä ikis.
Itse seuraan instassa vain kavereita ja paria julkkista, joilla on hauskoja juttuja. Sen lisäksi jotain uutissivustoja, reseptikanavia ja huumorisivuja. Mies seuraa sitten jotain aivan tuntematomia ja jotain "muijaongelmat tj"-sivuja. Ällöttää siis lähtökohtaisesti tuollainen naisille naureskelu ja tyo tyttöjen seuraaminen siihen kylkeen on epäilyttävää. Tuntuu, ettei miehen insta-profiili vastaa yhtään käsitystäni hänestä kunnioittavana ja uskollisena puolisona. Se ei tunnu hyvältä.
Ap
No ota asia puheeksi ja kysy että mikä niissä likoissa kiinnostaa.
Miehesi haluaisi nuoremman "naisen". Millainen suhde teillä on?
Minua ällöttäisi jos tuntisin ihmisen joka käyttää instaa.
Miksi ihmeessä aikuinen mies seuraa jotain alaikäisiä tyttöjä? Lähinnä outoa.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ihan hyvä. Seksiä on, arki sujuu hyvin. Sain itse viimein omalta alaltani työn, joten olemme puhuneet lapsista, koska tulomme vakiintuivat työni vuoksi kertaheitolla.
En tiedä. Ehkä päässäni maalaan jotain uhkakuvia pikkuasioista. Tämä vain häiritsi jotenkin tosi paljon. Mies alkoi jotenkin ällöttää, etenkin jos katselee niin nuoria ja lapsennäköisiä seksuaalisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ihan hyvä. Seksiä on, arki sujuu hyvin. Sain itse viimein omalta alaltani työn, joten olemme puhuneet lapsista, koska tulomme vakiintuivat työni vuoksi kertaheitolla.
En tiedä. Ehkä päässäni maalaan jotain uhkakuvia pikkuasioista. Tämä vain häiritsi jotenkin tosi paljon. Mies alkoi jotenkin ällöttää, etenkin jos katselee niin nuoria ja lapsennäköisiä seksuaalisina.
Tai sitten se haluaa vain tietää miten teinit elämäänsä elävät, jotta se osaisi sitten olla parempi isä lapsilleen.
Tytöt ovat siis noin 18-20v. Yhdestä en tosin ole ihan varma, oli aika paljon kuvia yhden paikallisen lukion tiloista ja pihalta. Väärässä olisin mielelläni.
Itse en miehenä käytä koko Instagramia, enkä tiedä miksi edes pitäisi. Vaikka käyttäisin, niin en nyt ainakaan alkaisi ketään tuntemattomia normityyppejä seuraamaan. Varsinkaan nuoria tyttöjä.
Mäkim seuraan instassa parikyt vuotta itseäni nuorempia poikia, ihan taviksia, ei mitään julkkiksia, eikä sukulaisia.
Unohdit kertoa, että miehesi on joku ope/nuorisotyöntekijä, ja nämä tytöt entisiä oppilaita tms.
Tee profiili jossa on tuonikäinen (feikki) tyttö, parin viikon ajan päivitä random päivityksiä, tykkää samojen tyttöjen kuvista ja laita miehelle viestiä. Siitä tiedät, hakeeko mies niistä muutakin kuin silmänruokaa. (nuoret naapueintytöt on siis useimpien miesten seksifantasioita eli sen vuoksi katsoo niidem kuvia, mutta en tiedä miksi tykkää ja seuraa)
Vierailija kirjoitti:
Unohdit kertoa, että miehesi on joku ope/nuorisotyöntekijä, ja nämä tytöt entisiä oppilaita tms.
Mieheni viimeistelee dippaansa. Eli ei kyllä sinne päinkään. :D
Oma tyttöystäväni taas pointtaa minulle kaupungilla liikkuessamme hyvännäköisiä naisia (ja minä hänelle miehiä). Mietimme myös, minkälaista seksiä tuntemamme ihmiset mahtavat harrastaa. Muista viehättyminen ei ole tabu.
En kestäisi suhdetta, jossa oltaisiin mustasukkaisia ja tällaisista asioista pitäisi pingottaa.
Vierailija kirjoitti:
Tee profiili jossa on tuonikäinen (feikki) tyttö, parin viikon ajan päivitä random päivityksiä, tykkää samojen tyttöjen kuvista ja laita miehelle viestiä. Siitä tiedät, hakeeko mies niistä muutakin kuin silmänruokaa. (nuoret naapueintytöt on siis useimpien miesten seksifantasioita eli sen vuoksi katsoo niidem kuvia, mutta en tiedä miksi tykkää ja seuraa)
Creepy awardin arvoinen juttu.
En kyllä kattelis tuollaista miestä. Limanen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni viimeistelee dippaansa. Eli ei kyllä sinne päinkään. :D
Tekee MITÄ? :D
Haaveilee naapurintytöistä. Joko omaksi tai pantavaksi.