Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet jotka ootte käyttäneet tinderiä ulkomailla

Vierailija
12.01.2019 |

Mikä maa/maat ja mikä oli saldo?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenkin voitte laittaa mukaan vertailun vuoksi.

Vierailija
2/21 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse, mutta kaveri käytti Kanarialla. Sai päivässä useamman matchin ja kävi treffeillä paikallisen mimmin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ulkomailla tinderöinti on ihan parasta. En ole koskaan pannut ketään ulkomailla, koska en viitsi käyttää lomaani sellaiseen, jos ei nyt sitten hirveästi ihastu. Tulee nähtyä kaupunkia paikallisen silmin, ja saa aivan erilaista näkökulmaa. Ja uusia kavereita.

Sinkkunainen

Vierailija
4/21 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailija kirjoitti:

En ole itse, mutta kaveri käytti Kanarialla. Sai päivässä useamman matchin ja kävi treffeillä paikallisen mimmin kanssa.

Pääsikö se pukille?

Vierailija
5/21 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tuli +200 matchia reilussa viikossa.

Virossa, kreikassa ja Espanjassa parikymmentä per paikka.

Erona se, että Suomessa iso osa mykkiä, osa sanoo suoraan ettei etsi liveä, loput etsivät unelmien prinssiä valkoisessa ratsussaan.

Ulkomailla matchien määrä suhteellisesti paljon pienempi, mutta 90% heistä tapasin livenä ja miltei kaikkien tavattujen kanssa oltiin genitaalit vastakkain. Muutaman kanssa ei pantu, mutta muuten vietettiin tosi kiva ilta.

Vierailija
6/21 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri Brasiliassa testas tinderiä ja luuri piippas mukavasti.

Vierailija
7/21 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkailija kirjoitti:

Pääsikö se pukille?

Kanarialla olen itsekin käynyt ja avoimia naisia ovat. Olin viikon ja kolme misua nappas. Kahden himassa kävin ja ei juotu kahvia.

Vierailija
8/21 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkailija kirjoitti:

Pääsikö se pukille?

On ollut mukana, mutta väitti päässeensä.

Vierailija
9/21 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Brassit on ok mutta määrä eikä laatu.

Jos haluat laatua (fyysistä sellaista) kokeile venezuelaa. Sääli vaan ettei sinne voi matkustaa. Tai siis voihan sitä teoriassa mutta...

Vierailija
10/21 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko36 kirjoitti:

Erona se, että Suomessa iso osa mykkiä, osa sanoo suoraan ettei etsi liveä, loput etsivät unelmien prinssiä valkoisessa ratsussaan.

Ulkomailla matchien määrä suhteellisesti paljon pienempi, mutta 90% heistä tapasin livenä ja miltei kaikkien tavattujen kanssa oltiin genitaalit vastakkain. Muutaman kanssa ei pantu, mutta muuten vietettiin tosi kiva ilta.

Vedätkö kaikki oikealle vai miten kranttu olet? Mikä ikähaarukka? Missä noista maissa oli parhaimmat panot?

Vierailija
11/21 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ulkomailla tinderöinti on ihan parasta. En ole koskaan pannut ketään ulkomailla, koska en viitsi käyttää lomaani sellaiseen, jos ei nyt sitten hirveästi ihastu. Tulee nähtyä kaupunkia paikallisen silmin, ja saa aivan erilaista näkökulmaa. Ja uusia kavereita.

Sinkkunainen

Ja miten tää oli relevanttia ketjun aiheeseen?

Vierailija
12/21 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa laskea matchejaan?

Vierailija
13/21 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollannissa, Saksassa ja Italiassa oli päällä. Mutta itseasiasissa sain naisseuraa ihan livenä joten en tarvinnut tindertreffejä.

Vierailija
14/21 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/21 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/21 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monestiko se ryöstettiin heti paikalle saavuttuaan?

Vierailija
17/21 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu on kyllä harvinaisen ällöttävä. Hyi halavattu.

Vierailija
18/21 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu on kyllä harvinaisen ällöttävä. Hyi halavattu.

Jaa.. ihan sivistynyt täã mun mielestã on verrattuna naisten suomessa paska tinder tarjonta yms ketjuihin.

Vierailija
19/21 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa ja saksassa, hyvin tuli matcheja ja selkeästi helpompi jutella. Olin molemmissa about kuukauden. Naisetkin oikeasti panosti keskusteluun. Mutta ulkomailla (tai ainakin noissa maissa) enemmän seksisuhdekeskeistä (myös profiilikuvien ja profiilitekstien mukaan), suomessa mielestäni enemmän ihan tavallista parisuhdetta hakevia. Itse haen enemmän parisuhdetta, eli suomen versiosta nautin enemmän.

Valko-venäjä oli mielenkiintoinen paikka. Uskomattoman kauniita naisia tinderissä (sekä muutenkin), ja matcheja koko ajan. Harmi vaan tietty että osa siellä vaan haluaa pois maasta, riittää että mies on ulkomaalainen, koulutettu ja suht varakas.

Ruotsissakin kokeilin mutta jostain syystä siellä ei suomimies ole huudossa

Vierailija
20/21 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko36 kirjoitti:

Valehtelet. Palstamiehet kertovat viikottain, miten suominaiset ovat helppoja, mutta kaikki ulkomaalaiset naiset ovat siveitä. Oikeasti olet nipinnapin päässyt juttelemaan reissuillasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä