Apua! Tajusin just, et ens vuonna 80-luvulla syntyneet täyttää 40!!?
Siis miten voi olla, että ens vuonna kasarin lapset on jo niitä nelikymppisiä? Niidenhän pitäisi olla n. 20-30 vuotiaita. Ei NELIKYMPPISIÄ!
😶🔜🤫
Kommentit (76)
Ihan jäätävän surkea matikkapää täällä osalla. Itsehän täytän tänä vuonna 22 joten 23 tulee vuosikymmenen vaihtuessa plakkariin.
T: syntynyt -85
Vuonna 1980 syntynyt täällä hei. Kun täytin 30, minua kymmenisen vuotta vanhempi kollega varoitti että seuraavat kymmenen vuotta kuluvat pelottavan nopeasti. Ja nyt 38 vuoden iässä voin jo allekirjoittaa tämän väittämän.
Muistan kyllä kaikki vierineet vuodet, vaan ei voi mitään kun paikkoja alkaa kolottaa terveellisestä elämästä huolimatta, aika todella rientää. Kuka seisauttas kellot naiselle vm. 1963?
Niin se aika kuluu. Ite - 96 ja täytän jo 23v tänävuonna. Masentaa kun nuoruus pian ohi vaikkei se koskaan kunnolla alkanutkaan. Ahdistaa että 7 vuoden päästä oon jo kolmekymppinen vanhus.
Vierailija kirjoitti:
Olen - 82 ja täytän ensi vuonna 26 v joten aika outoa että ikätoverit on jo nelikymppisiä.
Nyt ei sulla tuo laskutaito pelaa. Olen sua vuoden vanhempi ja kyllä mä täytän 36
Netissä jos missä huomaa, että ihmiset ikääntyy muttei vanhene! Tälläkin foorumilla helposti tekis mieli latoa "teini" titteli monelle kirjottajalle, mutta sieltä saattaa yhtä hyvin kirjottaa viiskymppinen elämää nähnyt rouva tai herra. Se on kuulkaas niin että järestään se oma pään sisäinen maailma on hyvin erilainen kuin mitä ulospäin näyttää.
Ite täytän tänä vuonna sen 40v ja juttelin 70v isäukon kanssa, joka manailee kun keho rapistuu, mutta mieli on edelleen parikymppisen. Se on vaan niin, että oma ikääntyminen ikään kuin tapahtuu salakavalasti ja siihen havahtuu vain kun erehtyy katsomaan peiliin!
Monta kertaa ajatellu jostain parikymppisestä että "onpas toi vanhan näkönen, en olisi ikinä uskonut noin nuoreksi!". Sitten erehtyy vilkaseen peiliin ja tajuaa, että näyttää ite paljon vanhemmalta. :)
Joo ja 70-luvulla syntyneet on 5-kymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Niin se aika kuluu. Ite - 96 ja täytän jo 23v tänävuonna. Masentaa kun nuoruus pian ohi vaikkei se koskaan kunnolla alkanutkaan. Ahdistaa että 7 vuoden päästä oon jo kolmekymppinen vanhus.
Eikö sun pitäis olla imemässä mamman tissiä tai jotain? Nuoruus pian ohi painu nyt v*ttuun tästä ketjusta muita masentamasta...
Niin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen - 82 ja täytän ensi vuonna 26 v joten aika outoa että ikätoverit on jo nelikymppisiä.
Nyt ei sulla tuo laskutaito pelaa. Olen sua vuoden vanhempi ja kyllä mä täytän 36
Siis oon -83 ja tänä vuonna täyttyy 36, joten laskea ikäsi uudestaan
Niin kirjoitti:
Niin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oon -83 ja tänä vuonna täyttyy 36, joten laskea ikäsi uudestaan
Ohis, onko sulla dg vai oletko vain tosikko?
Vierailija kirjoitti:
No hei miettikää vuonna 2000 syntyneet täyttää ensi vuonna 20v. Niiden pitäs olla 5-vuotiaita, jotka leikkii hiekkalaatikolla.
Olen vakaasti sitä mieltä, että se oli vasta ihan äsken, kun hössötettiin vuosituhannen ekoista vauvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää. Mun mielestä 40-luvulla syntyneet on 60-vuotiaita. 50-l. syntyneet viiskymppisiä ja 60-l. lapsoset 4-kymppisiä. Mutta ei.. xD
Täytyy sen verran korjata, että me 1960-luvulla syntyneet olemme vain hieman yli 20-vuotiaita (jos ymmärrätte mitä tarkoitan). Eihän meidän sukupolvi voi tulla vanhaksi koskaan. Ei vaan voi!
T: vm. 1966
Ei tosiaan. Itse ihmettelen usein, miksi Sarit ja Jarit ovat niin paksuja ja harmaita. Ei me nuoret yleensä siltä näytetä.
1967
Jos peiliä ei olisi keksitty, voisimme aina tuntea olevamme niin nuoria kuin haluamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hei miettikää vuonna 2000 syntyneet täyttää ensi vuonna 20v. Niiden pitäs olla 5-vuotiaita, jotka leikkii hiekkalaatikolla.
Olen vakaasti sitä mieltä, että se oli vasta ihan äsken, kun hössötettiin vuosituhannen ekoista vauvoista.
Minä olin eilen eli silloin 2000 bileissä 39v nuori pienen vauvan äiti. Ja apua, ensi vuonna täytän 60 vuotta!
Ei haittaa kun on voittanut geenilotossa, eli näyttää 5-10 vuotta nuoremmalta mitä on
Muistan kuinka esitin Syksyn sävelessä kappaleen Sinä vain. Olin silloin nuori ja komea ja naiset juoksivat perässäni. Toki näin on edelleen. Terveisin Tauski
Itse olen '88 vuosimallia, ja kohta tulee jo 31 täyteen. Yleensä mua luullaan 18- 24 vuotiaaksi, esim. viime kesänä yksi '93 syntynyt luuli mua paljon nuoremmaksi kuin hän itse.
Te 90-luvulla syntyneet saattekin vanheta mun puolesta mä ajattelin pysyä nuorena.. ! :)
Juu, tajusin tän jo pari kuukautta sitten. Oon ollut jo melkein 10 vuotta valmis täyttämään 40. Se oli aikoinaan mulle ns. kauhuikä.
Niin. Onneksi meillä on elämä suht kuosissa uraa lukuunottamatta. On taloa ja mökkiä ja perhe. Eikä tarvitse enää itse olla nuori, lapsi hoitaa sen puolen. Toivon terveyttä ja uran kohennusta.
Täytyy sen verran korjata, että me 1960-luvulla syntyneet olemme vain hieman yli 20-vuotiaita (jos ymmärrätte mitä tarkoitan). Eihän meidän sukupolvi voi tulla vanhaksi koskaan. Ei vaan voi!
T: vm. 1966