Apua! Tajusin just, et ens vuonna 80-luvulla syntyneet täyttää 40!!?
Siis miten voi olla, että ens vuonna kasarin lapset on jo niitä nelikymppisiä? Niidenhän pitäisi olla n. 20-30 vuotiaita. Ei NELIKYMPPISIÄ!
😶🔜🤫
Kommentit (76)
No ei. 1980 syntyneet täyttävät ensi vuonna 40 vuotta. 1989 syntyneet täyttävät vasta 31.
Tää. Mun mielestä 40-luvulla syntyneet on 60-vuotiaita. 50-l. syntyneet viiskymppisiä ja 60-l. lapsoset 4-kymppisiä. Mutta ei.. xD
Aika on yhtä armiton meille kaikille, ainoa aidosti tasa-arvoinen seikka tässä maailmassa ja se on oikeestaan aika lohdullista
Mutta mietipäs sitä, että 2001 syntyneet pääsevät tänä vuonna baariin.
Onhan se järkyttävää. Itse olen syntynyt 70-luvulla ja olen hädin tuskin ylittänyt 30, joten mitä on tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelis ettei tollaset vois olla ku jotain 3vuotiaita😅
Vierailija kirjoitti:
Ja vauvat pääsee baariin!??
Mä olen miettinyt tätä aivan valtavasti, nimittäin itse olen -79 ja tytär -01. Juhlavuosi :D
Olen - 82 ja täytän ensi vuonna 26 v joten aika outoa että ikätoverit on jo nelikymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vauvat pääsee baariin!??
Vauvat ovat myös auton ratissa...
Mä olen syntynyt 80-luvulla enkä täytä neljääkymmentä vielä moneen vuoteen. 80-luvulla syntyntynyt ei siis ole syntynyt juuri vuonna 1980.
Jär-kyt-tä-vää.. emmä voi olla näin vanha, kaveritkin jo vanhoja akkoja ja keski-ikäsiä ukkeleita..
T. -83
Juu kiitos muistutuksesta.
t. Muumio
Ja 1920-luvulla syntyneet täyttää 100 vuotta omg vastahan ne kiittämättömät kakarat syntyivät ITSENÄISEEN Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Täh, en mä täytä kuin vasta 39
Ap sanoikin, että ensi vuonna opettele lukemaan.
Todella järkyttävää että mun -82 syntynyt tytär on 3v kuluttua 40v wanha akka. Se pikkulikka😝
Täh? Ai miten niin -75 syntyneet ei muka ole 35 vuotiaita?? Älä vaan tule väittämään..!