Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tulee mieleen sanoista suomalainen nainen?

Vierailija
12.01.2019 |

Mitä tulee mieleen sanoista suomalainen nainen?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismin ja yltäkylläisyyden sekä eritoten seksuaalisen ylivallan pilaama kevytkenkä-tinderella.

Vierailija
42/45 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisissa naisissa on paljon tarjontaa Justiinasta Kiira Korpeen. Suomalaisten naisten periksiantamattomuus, sisu ja persoonallisuus ovat viehättäviä maailmalla sellaisissa maissa, joissa naiset ovat seinäkoristeita.

Aika helposti antavat " periksi" välimerenmaiden gigoloille. Jopa siinä määrin, että siitä saa 0 pistettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen on pohjoiseurooppalainen nainen. En usko, että rajan kohdalla kovin suurta muutosta tapahtuu länteen tai etelään päin mentäessä. Itärajalla varmaan isompi kulttuurimurros.

Olen kanssasi eri mieltä. Nimenomaan itärajalta on tullut Suomeen paljon nykysuomalaisia. Karjalan evakot, inkeriläiset, Venäjän emigrantit ja ihan vain rajan yli valuneita ja Venäjän vallan asuttamien jälkeläisiä. Itse olen emigranttien jälkeläisiä kolmannessa polvessa ja edelleen ulkonäöltäni ja luonteeltani hyvinkin venäläinen. Meitä on paljon. Suomalaiset ovat paljon enemmän slaaveja sekä käytökseltään että ulkonäöltään kuin skandinaaveja. Sori siitä😁

Geenit ovat mitä ovat, mutta kulttuuriperimä ja tavat muuttuvat radikaalisti itärajan kohdalla. Demokraattinen Pohjois-Eurooppa vs. yksinvaltainen, maaorjakulttuurin syövyttämä itä.

Vierailija
44/45 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tatuoinnit, värjätty tukka, nypityt palkkikulmakarvat... ei  mitään luonnollista kauneutta.

Vierailija
45/45 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

dwqdqw kirjoitti:

tatuoinnit, värjätty tukka, nypityt palkkikulmakarvat... ei  mitään luonnollista kauneutta.

Todellakin huomaa, millaisissa piireissä liikut. Itse en näe tuollaisia naisia kuin joskus vilaukselta jonkin kuppilan edessä tupakalla. Ei kuulu omaan tuttavapiiriin, vaan näen pääasiassa töissäkäyviä, asiallisesti käyttäytyviä ja asialliselta näyttäviä perheenäitejä, jotka tasapainoilevat työn ja perheen ristipaineissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme