Mitä tulee mieleen sanoista suomalainen nainen?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleiskuva suomalaisesta naisesta:
- reilusti ylipainoinen
- alhainen äo
- epäsiisti
- ei minkäänlaisia käytöstapoja
- ra_isti (eritoten kauniita ja nuoria aasialaisia naisia kohtaan)
- vihaa erityisesti suomalaisia miehiä, mutta antaisi pesää kaikille muille, jos jollekin kelpaisi
- ei osaa pukeutua, eikä muutenkaan ehostaa itseään
- vihaa kauniita naisia
- vihaa älykkäitä ja menestyviä ihmisiä
- on todella surkeaa vaimo- ja äitiainesta
Jännä nähdä miten vastaajien omat piirit välittyvät näistä luetteloista. Joku liikkuu hoikkien, koulutettujen ja itsestään huolta pitävien ihmisten keskuudessa, ja joku toinen sitten taas...
Niinpä. Tuon kirjoittaja ei tiedosta että ihminen saa sitä mitä kuvittelee alitajuisesti ansaitsevansa ja mihin keskittää energiansa ja huomionsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonompi kuin aasialainen nainen.
Sen huomaa myös tuontirakkautta -ohjelmasta...
Joo, ohjelmaan on hakeutuneet ne parit jossa on väkivaltaa ja onnettomia ihmisiä... Tiesitkö että väkivaltaa kokevilla miehillä on ulkkarivaimot yliedustettuina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleiskuva suomalaisesta naisesta:
- reilusti ylipainoinen
- alhainen äo
- epäsiisti
- ei minkäänlaisia käytöstapoja
- ra_isti (eritoten kauniita ja nuoria aasialaisia naisia kohtaan)
- vihaa erityisesti suomalaisia miehiä, mutta antaisi pesää kaikille muille, jos jollekin kelpaisi
- ei osaa pukeutua, eikä muutenkaan ehostaa itseään
- vihaa kauniita naisia
- vihaa älykkäitä ja menestyviä ihmisiä
- on todella surkeaa vaimo- ja äitiainesta
Jännä nähdä miten vastaajien omat piirit välittyvät näistä luetteloista. Joku liikkuu hoikkien, koulutettujen ja itsestään huolta pitävien ihmisten keskuudessa, ja joku toinen sitten taas...
Niinpä. Tuon kirjoittaja ei tiedosta että ihminen saa sitä mitä kuvittelee alitajuisesti ansaitsevansa ja mihin keskittää energiansa ja huomionsa.
Ei välttämättä ole pelkästään omasta halusta kiinni, eiköhän ne laatunaiset tajua kiertää tuollaiset miehet hyvin kaukaa.
Suomalaisissa naisissa on paljon tarjontaa Justiinasta Kiira Korpeen. Suomalaisten naisten periksiantamattomuus, sisu ja persoonallisuus ovat viehättäviä maailmalla sellaisissa maissa, joissa naiset ovat seinäkoristeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verraten ..mihinkä ulkonäköönkö vai panohommiin?
Verraten koko kokonaisuuteen.
Muun muassa arvoihin, ulkonäköön, panohommiin, ihan kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tajua miksi miehet tykkää niistä lättänaamoista.
Luonnollisuus (tosin en tiedä päteekö tämä enää, olen asunut muualla jo vuosikymmenet). Muistan kun italialaiset miespuoliset kaverini ihastelivat suomalaisten naisten luonnollisuutta, sekä ulkonäössä että käytöksessä.
Muuten ehkä vaaleus, liikunnallisuus, ja tietynlainen asiallisuus.
Ja onhan noita pukeutumiskliseitä tyyliin tunika ja leggarit, jotkut niistä voivat jopa olla totta, mutta meitä on onneksi moneksi.
Kiva ihminen jota ainoastaan 1 ihmisryhmä halveksii maailmassa: suomalainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen on pohjoiseurooppalainen nainen. En usko, että rajan kohdalla kovin suurta muutosta tapahtuu länteen tai etelään päin mentäessä. Itärajalla varmaan isompi kulttuurimurros.
Olen kanssasi eri mieltä. Nimenomaan itärajalta on tullut Suomeen paljon nykysuomalaisia. Karjalan evakot, inkeriläiset, Venäjän emigrantit ja ihan vain rajan yli valuneita ja Venäjän vallan asuttamien jälkeläisiä. Itse olen emigranttien jälkeläisiä kolmannessa polvessa ja edelleen ulkonäöltäni ja luonteeltani hyvinkin venäläinen. Meitä on paljon. Suomalaiset ovat paljon enemmän slaaveja sekä käytökseltään että ulkonäöltään kuin skandinaaveja. Sori siitä😁
Se etttä aikuinen nainen "ei eksy maailman tuuuliin"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä on jo (suomalaisissa) ohjelmissa ja tuttavapiireissä niin paljon, että turha syöttää tuotta pajunköyttä :D
Täällä on lyhyet ja paksut aasialaiset suurin prosentti, eipä voi sanoa, että olisivat kasvoiltaankaan sen kummempia. Arvot vaihtelee ja se, että voi alistua toisen spermaämpäriksi ei tarkoita, että hän haluaisi tehdä sen. Enemmän ihmetyttää miksi mies haluaa silti panna, vaikka toista ei huvita.
Värittele unelmakuvia, mutta totuus on toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen on pohjoiseurooppalainen nainen. En usko, että rajan kohdalla kovin suurta muutosta tapahtuu länteen tai etelään päin mentäessä. Itärajalla varmaan isompi kulttuurimurros.
Olen kanssasi eri mieltä. Nimenomaan itärajalta on tullut Suomeen paljon nykysuomalaisia. Karjalan evakot, inkeriläiset, Venäjän emigrantit ja ihan vain rajan yli valuneita ja Venäjän vallan asuttamien jälkeläisiä. Itse olen emigranttien jälkeläisiä kolmannessa polvessa ja edelleen ulkonäöltäni ja luonteeltani hyvinkin venäläinen. Meitä on paljon. Suomalaiset ovat paljon enemmän slaaveja sekä käytökseltään että ulkonäöltään kuin skandinaaveja. Sori siitä😁
Me suomalaiset emme ole slaaveja. Venäläisiä me emme ole. Venäläiseksi me emme halua koskaan tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että sinä olet halveksittu slaavi, ei tarkoita että muut olisivat. Yrität vain vetää muut mutaan kanssasi, ettei sinulla olisi niin paha mieli.
Me emme ole geeneiltämme slaaveja.
Suomalaiset ovat eri geneettinen ryhmä. Ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään sori. Hienoa, että olette tulleet tänne meille, rikastuttamaan ja muutenkin parantamaan näiden kantapeikkojen geeniperimää. Se kyllä tiedetään, että venäläinen nainen on aivan upea.
Haluaisin että mieleen tulisi peltomaisema ja vaalea meikitön sorja nainen essu päällä. Itsestään ja muista vastuun kantava vahva äiti.
Jostain syystä nyt tulee mieleen vain lihava, laiska ja kananpersetukkainen valittava puolituttu kenen kanssa jouduin olemaan viikko sitten tekemisissä. En tiedä miksi. Mut jotenkin valittavasta ja ei koskaan henkisesti hyvinvoiva kuvaelma tuli heti mieleen joten ehkä se nyt vaan henkilöityi sitten tähän tyyppiin.
Oookoo... Selvästi on parempi että menee geenit omille reisille. Neljä miljardia vuotta selviytymistä kiittää ja kuittaa.