Kyllä miehetkin osaa! Nimittäin tinder-ignooramisen jalon taidon vaikka aina siitä parjataan vain naisia!!
Kun aina sanotaan, että naiset ei vastaa viesteihin ja naiset juttelee vain sen 5-10% miehien kanssa ja että naiselle tinder on kuin karkkikauppa. Että viestejä ja matcheja tulee joka tuutista niin että saisit ihan valikoida ne parhaimmat.
Breaking news;
No näin ei kyllä ole. Ainakaan sellaisen peruskauniin mutta ei minkään missin näköisen naisen osalta.
Olen ollut reilun 3 viikkoa tinderissä ja ei ole kyllä jäänyt mitään käteen. Kaksi miestä laittoi minulle viestiä, mutta se ei johtanut mihinkään, sillä se jäi siihen "mitäs sä" -tasolle ja sitten heti poistivat matcheista. (Mikä juttu tämä heti yhden "moi:n" jälkeen poistaminen on?) :D
Itse aloitin keskustelun oikeasti useamman miehen kanssa (tästäkin aina sanotaan miten kiva olisi jos nainen tekee aloitteen!) mutta niistä vain yksi edes vastasi ja sen jälkeen ei hänkään jatkanut pitemmin jutustelua, vaikka itse yritin. Aloitin keskustelun jollain aiheella mistä miehen profiilissa oli mainittu joten mikään ihan tylsä "mitäs sä" se ei ollut vaan suora kysymys jostain.
Seuraavaksi joku varmasti sanoo, että pistin oikealle vain niitä komeimpia mallipoikia, mutta en. Sellaiset pistin suoraan vasemmalle. Samoin kaikki ne salipullistelijat ja muut vastaavat, ja mielestäni tykkäsin ihan normaaleista miehistä, en siis siitä "viidestä prosentista". Mutta ehkä on myös niin, että niille ns. tavallisille miehillekään ei riitä enää se tavallinen nainen, vaan hamuillaan niitä bikinikuvabeibejä mitä kaikki muutkin. Toki tiedän etten ole mitään ihan kuuminta instabeibe-tasoa vaikka kasvoiltani ja vartaloltani ihan kunnossa olenkin.
Minulla on pari hyvää kuvaa itsestäni (sekä kasvo- että vartalokuvia) mutta mitään bikinisettiä en halua tuonne pistää.
Mitä ajatuksia tämä herättää? Missä vika? Luovuttaako tinderin suhteen? Tuntuu ettei nyt enää edes tule juurikaan uusia matcheja, mutta se lienee se joku asetus jotta ostaisit tinder plussan tms.
N25 pk-seutu
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Laitoin tinderiin kokeeksi huippumallin kuvan (ei näitä tunnettuja) ja sain samana iltana 200 matchia ja mitä lie supertykkäyksiä ja parikymmentä keskustelunaloitusta, ikähaarukka 20-50.
Ei siihen mitään huippumallin kuvaa tarvi. Miehet laittaa noita superlikeja ihan koko ajan. Oon ihan tavallisen nätti, hoikka blondi. Varsinkin ekoina päivinä noin joka viides profiili on antanut superliken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis olet ollut kolme viikkoa Tinderissä, ja kaiken pitäisi tapahtua heti? Olet tainnut uskoa liikaa niitä puheita, että nainen voi vain mennä sinne valitsemaan haluamansa, ja tämä tapahtuu hetkessä.
Olin tinderissä joskus 3 vuotta sitten silloin, kun olin viimeksi sinkkuna. Silloin olin 22v ja nyt siis 25v, eli en ole nyt mitenkään merkittävästi vanhempi.
Silloin tuli paljon enemmän viestejä ja vastauksia myös omiin avauksiin. Nyt on todella hiljaista, vaikka mielestäni profiilini ja kuvani ovat nyt paljon parempia mitä silloin. Ap
ä
Miehetkin ovat oppineet sillä välin tavoille. Pienikin syy riittää jättämään homman saman tien kesken. Ja tietenkin se tehdään ignooraamalla.
Vierailija kirjoitti:
Kun aina sanotaan, että naiset ei vastaa viesteihin ja naiset juttelee vain sen 5-10% miehien kanssa ja että naiselle tinder on kuin karkkikauppa. Että viestejä ja matcheja tulee joka tuutista niin että saisit ihan valikoida ne parhaimmat.
Breaking news;
No näin ei kyllä ole. Ainakaan sellaisen peruskauniin mutta ei minkään missin näköisen naisen osalta.Olen ollut reilun 3 viikkoa tinderissä ja ei ole kyllä jäänyt mitään käteen. Kaksi miestä laittoi minulle viestiä, mutta se ei johtanut mihinkään, sillä se jäi siihen "mitäs sä" -tasolle ja sitten heti poistivat matcheista. (Mikä juttu tämä heti yhden "moi:n" jälkeen poistaminen on?) :D
Itse aloitin keskustelun oikeasti useamman miehen kanssa (tästäkin aina sanotaan miten kiva olisi jos nainen tekee aloitteen!) mutta niistä vain yksi edes vastasi ja sen jälkeen ei hänkään jatkanut pitemmin jutustelua, vaikka itse yritin. Aloitin keskustelun jollain aiheella mistä miehen profiilissa oli mainittu joten mikään ihan tylsä "mitäs sä" se ei ollut vaan suora kysymys jostain.
Seuraavaksi joku varmasti sanoo, että pistin oikealle vain niitä komeimpia mallipoikia, mutta en. Sellaiset pistin suoraan vasemmalle. Samoin kaikki ne salipullistelijat ja muut vastaavat, ja mielestäni tykkäsin ihan normaaleista miehistä, en siis siitä "viidestä prosentista". Mutta ehkä on myös niin, että niille ns. tavallisille miehillekään ei riitä enää se tavallinen nainen, vaan hamuillaan niitä bikinikuvabeibejä mitä kaikki muutkin. Toki tiedän etten ole mitään ihan kuuminta instabeibe-tasoa vaikka kasvoiltani ja vartaloltani ihan kunnossa olenkin.
Minulla on pari hyvää kuvaa itsestäni (sekä kasvo- että vartalokuvia) mutta mitään bikinisettiä en halua tuonne pistää.
Mitä ajatuksia tämä herättää? Missä vika? Luovuttaako tinderin suhteen? Tuntuu ettei nyt enää edes tule juurikaan uusia matcheja, mutta se lienee se joku asetus jotta ostaisit tinder plussan tms.
N25 pk-seutu
Todennäköisin syy on kuitenkin luultavasti se, että matchaat vain niiden top 20% miesten kanssa, niin ei ole mikään ihme, että heitä ei kiinnosta ~seiskan naisille vastailla, kun 90% naisista pommittaa ja havittelee heitä. Sinun "normaali" on todennäköisesti hämärtynyt, vai kuinka montaa esimerkiksi sadasta pidit normaalin ja tavallisen näköisenä?
Hommahan on niin, että 10% miesväestöstä ovat komeita eli niitä 9-10 miehiä. Sitten toinen 10% on niitä kasin miehiä ja loput 80% ovat sysirumia (lue tavallisia ja niitä oikeasti rumia), mutta useilla naisilla tuota normaalia ei asteikossa edes ole, on vain yksinkertaisesti kaksi kategoriaa eli komeat ja rumat. Tai suomeksi sanottuna panisinko vai enkö.
Nämä kasin miehet ovat se "pahin", koska tässä joukossa on suurin osa näistä kuuluisista pelimiehistä. Pelimiehet pitävät isoa rinkiä yllä, joka koostuu pitkälti näistä 6-7 tason naisista. Seurustelusuhteeseen ei seiskan nainen tietenkää kelpaa, mutta eivät nämä pelimiehet sitä kättelyssä kerro. Sillä on vain ikävä sivuvaikutus, kun se seiskan nainen pääsee kerran tai kaksi sänkyy tämän kasin miehen kanssa, niin jostain syystä nämä seiskan naiset alkavat pitää itseääkin kaseina. Eli, vaikka aiemmin olisikin ne "tavallisen näköiset miehet" kelvanneet, niin sen jälkeen, kun on kerran saanut alfamiehen huomiota, niin noita tavallisia tallaajia ei enää edes jaksa noteerata.
Naisille paras oman tason mittari on se, että jättää aina laskuista pois ne kaksi parhaan näköistä sänkykaveria ja alkaa sitten verrata miehiä ja heidän viehättävyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Breaking news;
No näin ei kyllä ole. Ainakaan sellaisen peruskauniin mutta ei minkään missin näköisen naisen osalta.Olen ollut reilun 3 viikkoa tinderissä ja ei ole kyllä jäänyt mitään käteen. Kaksi miestä laittoi minulle viestiä, mutta se ei johtanut mihinkään, sillä se jäi siihen "mitäs sä" -tasolle ja sitten heti poistivat matcheista. (Mikä juttu tämä heti yhden "moi:n" jälkeen poistaminen on?) :D
N25 pk-seutu
Voisiko kuitenkin olla, että aliarvioit ulkonäkösi silti yläkanttiin? Kyllä luulisi et peruskauniilla nuorella naisella olis kysyntää. Itse olen yli 40 ( eli pitäis olla monelle muka jo näkymätön) ja ei ehtinyt montaa päivää olla tinder kun vuodenvaihteessa tuli ilmoitus appista et yli tuhat tykkäystä olen saanut.
Voi toki olla että arvioin oman ulkonäköni yläkanttiin. Pistin sydäntä sellaisille miehille ketkä vaikuttivat minusta mielenkiintoisilta. Toki tiedän about oman ns "tasoni" sen perusteella millaiset miehet lähestyvät livenä ja saman"tasoisia" pistelin tinderissäkin oikealle. En yhtään enempää. Mutta ei aloiteta jotain tasojankkausta täällä. :D ap
Ainakin saat matcheja. Itse olen ollut tinderissä kohta kuukauden: 0 matchia. N30
Vika on yksinkertaisesti sun naamassa. Valitettavan raadollisesti sanottuna jos saa vain noin pari pikaisesti loppunutta kokemusta alle.
Se et sut poistetaan lyhyen juttelun jälkeen musta vähän viittaa siihen, että vastaat kyllä esitettyihin kysymyksiin, muttet esitä vastakysymyksiä. Jätät kokonaan toisen harteille keskustelun etenemisen. Monet naiset tekevät niin. Eivät näe yhtään vaivaa.
Jos miehellä on paljon matcheja sillä on varaa poistaa tylsän tuntuiset alta pois.