Kyllä miehetkin osaa! Nimittäin tinder-ignooramisen jalon taidon vaikka aina siitä parjataan vain naisia!!
Kun aina sanotaan, että naiset ei vastaa viesteihin ja naiset juttelee vain sen 5-10% miehien kanssa ja että naiselle tinder on kuin karkkikauppa. Että viestejä ja matcheja tulee joka tuutista niin että saisit ihan valikoida ne parhaimmat.
Breaking news;
No näin ei kyllä ole. Ainakaan sellaisen peruskauniin mutta ei minkään missin näköisen naisen osalta.
Olen ollut reilun 3 viikkoa tinderissä ja ei ole kyllä jäänyt mitään käteen. Kaksi miestä laittoi minulle viestiä, mutta se ei johtanut mihinkään, sillä se jäi siihen "mitäs sä" -tasolle ja sitten heti poistivat matcheista. (Mikä juttu tämä heti yhden "moi:n" jälkeen poistaminen on?) :D
Itse aloitin keskustelun oikeasti useamman miehen kanssa (tästäkin aina sanotaan miten kiva olisi jos nainen tekee aloitteen!) mutta niistä vain yksi edes vastasi ja sen jälkeen ei hänkään jatkanut pitemmin jutustelua, vaikka itse yritin. Aloitin keskustelun jollain aiheella mistä miehen profiilissa oli mainittu joten mikään ihan tylsä "mitäs sä" se ei ollut vaan suora kysymys jostain.
Seuraavaksi joku varmasti sanoo, että pistin oikealle vain niitä komeimpia mallipoikia, mutta en. Sellaiset pistin suoraan vasemmalle. Samoin kaikki ne salipullistelijat ja muut vastaavat, ja mielestäni tykkäsin ihan normaaleista miehistä, en siis siitä "viidestä prosentista". Mutta ehkä on myös niin, että niille ns. tavallisille miehillekään ei riitä enää se tavallinen nainen, vaan hamuillaan niitä bikinikuvabeibejä mitä kaikki muutkin. Toki tiedän etten ole mitään ihan kuuminta instabeibe-tasoa vaikka kasvoiltani ja vartaloltani ihan kunnossa olenkin.
Minulla on pari hyvää kuvaa itsestäni (sekä kasvo- että vartalokuvia) mutta mitään bikinisettiä en halua tuonne pistää.
Mitä ajatuksia tämä herättää? Missä vika? Luovuttaako tinderin suhteen? Tuntuu ettei nyt enää edes tule juurikaan uusia matcheja, mutta se lienee se joku asetus jotta ostaisit tinder plussan tms.
N25 pk-seutu
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä. Ei tinderissä ole tarkoitus jutella. Se on peli jossa kerätään matcheja.
Ilmeisesti miehet ajattelevat näin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla vähän samat kokemukset. En tosin ole viehättävä ja tiedostan sen itsekin joten ylipäätänsä tuollaiseen ulkonäkökeskeiseen sovellukseen lähteminen oli aika kynnys mutta kaverit sai houkuteltua kokeilemaan. Kaikki liian hyvännäköiset tyypit pistin suosilla vasemmalle koska ei mulla niihin mitään saumoja olis kuitenkaan, ja miesmakuni on muutenkin aika kaukana niistä mallimiesten näköisistä salijannuista. Silti tuntui siltä että miehet antaa sitä sydäntä ihan jokaiselle, koska vaikka matcheja aina välillä osuikin niin n. 95% lähti pois puolen tunnin sisään matchin osumisesta ilman että oli edes sanonut mitään (miksi tykätä, jos ei sit kelpaakaan, häh?). Sitten jos match ei heti kadonnut ja yritin avata keskustelua niin joko ei vastattu tai vastaus oli yhden sanan viesti mikä torppasi kaiken jatkokommunikaation siihen. En tiedä mille perustuu miesten kuvitelmat että nainen kuin nainen voi vain valkata parhaimmat päältä ja seksiä tunkee ovista ja ikkunoista, mutta ainakaan omalla kohdalla mikään ei voisi olla kauempana totuudesta :D
Kuvitelmat perustuvat pitkälti miesten omiin havaintoihin. Vaikkei nyt joka nainen pysty valitsemaan parasta päältä, niin paritutuminen (ja seksin saaminen) on valtaosalle naisista merkittävästi helpompaa kuin valtaosalle miehistä. Tätä faktaa ei mitkään yksittäiset naisten "no-minua-ei-ainakaan-kukaan-koskaan" -kommentit muuta miksikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan miehenä.
Juttelen ja haluan tavata pian, ihan parisuhdemielessä.
Oisko toi että ei enää jakseta ottaa kovin vakavasti koko sovellusta? Etenkin jos on ollut siellä jo tovin.
Toisaalta, sille on syynsä miksi ne miehet siellä on sinkkuja.
Oon 35v mies. Tällä hetkellä 6 matchia ja 2 supertykkäystä. Nämä noin 4 viikon aikana. Jokaisen kanssa koitan jutella ja vain yksi nainen on vastannut jotain pientä, tyyliin missä asuu!
Mitä järkeä? Ihan kivaltahan se tuntuu saada tykkäyksiä, mutta en niiden takia Tinderiä käytä.
Vierailija kirjoitti:
Oisko toi että ei enää jakseta ottaa kovin vakavasti koko sovellusta? Etenkin jos on ollut siellä jo tovin.
Toisaalta, sille on syynsä miksi ne miehet siellä on sinkkuja.
Mitä!? Ihan hyvä läppä, kiitos nauruista!
Joojoo olipahan taas paksua tekstiä. Missä vi-tun rinnakkaistodellisuudessa mammat oikein elää? Itse epäilen kyllä porvoota.
Olen ihan vierestä nähnyt kun alle keskitason tuttu nainen käytti tinderiä. Mätchejä oli jotain 200 kpl plus ja useamman kymmenen kanssa oli keskustelut. Kuulemma saa ok hyvännäköisen kanssa treffit koska tahansa.
Se nainen ei sitten todellakaan ollut vetänyt kaikkia oikealle vaan joka kerta kun se käytti sitä valikoi vaan muutaman parhaimman.
Ikää sillä oli tinderissä 27v (hyvät syyt epäillä että se on oikeasti 31-34v).
Mulle tuli tasan yksi mätchi ekan viikon kun käytin. Vedin kaikki oikealle. Repikää siitä akat.
Vierailija kirjoitti:
Oon 35v mies. Tällä hetkellä 6 matchia ja 2 supertykkäystä. Nämä noin 4 viikon aikana. Jokaisen kanssa koitan jutella ja vain yksi nainen on vastannut jotain pientä, tyyliin missä asuu!
Mitä järkeä? Ihan kivaltahan se tuntuu saada tykkäyksiä, mutta en niiden takia Tinderiä käytä.
Kuulostaa ihan normaalilta. Se on massiivista numeropeliä.
Itse laskeskelin joskus että ehkä 1/20 mätsistä nainen osaa jutella vastavuoroisesti ja ehkä syntyy treffitkin.
Olen käynyt nyt 47 treffeillä ja en ole päässyt 5.treffeille asti saman naisen kanssa.
Viime kesänä sain seksiä ja siihen meni noin 520 päivää tinderissä.
Tässä sitä matikkaa kerrakseen, voisi luoda ihan matemaattisen todennäköisyyden joko 4.treffeille asti pääsyyn tai seksin saamiseen tai sellaiseen 3-4kk tapailuun.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Olen ainakin ajatellut Tinderissä, että niin kauan kun tuntee ettei ole itse tehnyt mitään väärin, niin on ihan turha syyttää muiden antamasta huonosta kohtelusta itseään. Siihen on kuulunut se että naiset ovat poistaneet minut pelkän moi-viestin jälkeen. Tai että en ole tehnyt aloitetta jonkun 18 tunnin aikana.
Vähän myös alkanut kyllästyttää koko sovellus. Tuolla kun pitäisi markkinoida itseään kuin olisi itse joku myyntituote. Olisi vaan ainakin sata kertaa parempi sattumalta alkaa tutustua johonkin naiseen suoraan vaan luonnossa. Harmi vaan että niin suuri osa on varattuja tai muuten vaan ei ole molemminpuoleista kiinnostusta. Ei kuitenkaan ole loputtomasti aikaa ja Tinderin lataamalla voi ainakin sanoa itselleen yrittäneensä jotain.
Kyse ei ole itsensä markkinoinnista, vaan siitä, että selvitetään, onko molemmilla sama arvomaailma yms., jotta kannattaisi ylipäätään lähteä tyypin kanssa treffeille. Jos vaikka toinen haluaa perustaa perhee ja toinen ei, niin silloin on parempi jättää tutustuminen siihen. Ei siinä markkinoinnit mitään auta.
Kyse on enemmänkin siitä kuin etsisi neulaa heinäsuovasta, koska liikkeellä on niin erilaisia ihmisiä. Kohdalle pitäisi osua juuri se yksi tietty, jonka kanssa natsaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂🤣🤣😂😂
Kyllä se menee täällä todellisuudessa niin että miehet keräävät sieltä nöyryytystä ja huonoa itsetuntoa. Naiset taas keräilee enimmäkseen mätchejä ja egon boostausta. Jokus harvoin voivat käydä jonkun superihkun kanssa treffeillä kunhan se eka on ollut kiltti ja sietänyt parikymmentä paskatestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂🤣🤣😂😂
Kyllä se menee täällä todellisuudessa niin että miehet keräävät sieltä nöyryytystä ja huonoa itsetuntoa. Naiset taas keräilee enimmäkseen mätchejä ja egon boostausta. Jokus harvoin voivat käydä jonkun superihkun kanssa treffeillä kunhan se eka on ollut kiltti ja sietänyt parikymmentä paskatestiä.
Olet oikeassa. Luulin kestäväni loputtoman määrän tinderpakkeja mutta itsetunto alkaa olemaan ihan paskana. Olen nykyään niin ahdistunut tuosta sovelluksesta että en uskalla avata sitä.
Jatkuva pakkien saaminen ei tee hyvää. Olen huomannut alkavani miettiä ihan hirveän usein että miksi en kelpaa ja mikä mussa on vikana. Naiset sanoo aina että ei mikään tai tulee kehuja mutta kuitenkin antavat pakit.
Se että on varmasti naisia jotka saavat ne 200 matchia hetkessä, ei tarkoita sitä että Ihan KAIKKI naiset voisivat valikoida mieleisensä satojen miesten joukosta. Yrittäkää ymmärtää.
Lisäksi naisia ei niinkään yleensä kiinnosta saada seksiä 50 eri miehen kanssa, vaan parisuhde 1 miehen kanssa. Kyllä miehetkin saisi seksiä koska vain, jos ihan kaikki naiset kävisi eikä vain 21 v hoikat blondit.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi naisia ei niinkään yleensä kiinnosta saada seksiä 50 eri miehen kanssa, vaan parisuhde 1 miehen kanssa. Kyllä miehetkin saisi seksiä koska vain, jos ihan kaikki naiset kävisi eikä vain 21 v hoikat blondit.
Höpö höpö.
Nykyään seksimarkkinat ovat niin vääristyneet, että jotkut +40v kurpatkin pystyvät nirsoilemaan ja valikoimaan jonkun nuoren miesmallin tinderistä.
21v hoikka blondi on täten täysin mahdoton saatava.
Itse yritän ihan 25-34v sporttisia tavisnaisia parisuhdemielessä ja toivotonta tuntuu olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö.
Nykyään seksimarkkinat ovat niin vääristyneet, että jotkut +40v kurpatkin pystyvät nirsoilemaan ja valikoimaan jonkun nuoren miesmallin tinderistä.
Itse yritän ihan 25-34v sporttisia tavisnaisia parisuhdemielessä ja toivotonta tuntuu olevan.
Minkä ikäinen olet itse, oletko sporttinen, ja onko oikea tavoitteesi se parikymppinen blondi? Nimittäin ei ne tavikset halua suhdetta, jossa kohtelet toista itsestäänselvyytenä, huomauttelet missä kaikissa asioissa toinen EI ole parikymppinen blondi ja jossa tuijotat, seuraat ja kuolaat jatkuvasti niitä nuoria tyttöjä. Ja jossa sillä 34- vuotiaalla on enää 6 armon vuotta ennen kuin alat huomautella tämän olevan vanha kurppa.
Vierailija kirjoitti:
Se että on varmasti naisia jotka saavat ne 200 matchia hetkessä, ei tarkoita sitä että Ihan KAIKKI naiset voisivat valikoida mieleisensä satojen miesten joukosta. Yrittäkää ymmärtää.
Totta, vain 99 % naisista voi valkata mielensä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö.
Niinpä. Useimmat vanhan kurpatkin valitsevat sen seksisuhteen nuoren komistuksen kanssa sen sijaan että tyytyisivät parisuhteeseen oman tason miehen kanssa. Voivat sitten valehdella itsellensä että se suhde olisi muutakin kun seksiã ja että ovat 10v nuoremman näköisiä kaunottaria.
Ei miehenkään nykyisin kannata valita parisuhdetta. Sen sijaan menee vaan ulkomaille panemaan parikymppisiä kaunottaria parilla kympillä.
Vierailija kirjoitti:
Hymyilyttää. Epäilemättä sinunkin ikähaarukkasi huitelee joissain max 25v naisissa, tai ainakin itseäsi nuoremmissa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Kun miehet valittavat, kuinka ”kaikki naiset sitä ja tätä...” tarkoittavat he niitä nuoria ja nättejä (”ihan tavisnaisia”). Oikeasti tavalliset naiset ovat näkymättömiä.