Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä miehetkin osaa! Nimittäin tinder-ignooramisen jalon taidon vaikka aina siitä parjataan vain naisia!!

Vierailija
12.01.2019 |

Kun aina sanotaan, että naiset ei vastaa viesteihin ja naiset juttelee vain sen 5-10% miehien kanssa ja että naiselle tinder on kuin karkkikauppa. Että viestejä ja matcheja tulee joka tuutista niin että saisit ihan valikoida ne parhaimmat.
Breaking news;
No näin ei kyllä ole. Ainakaan sellaisen peruskauniin mutta ei minkään missin näköisen naisen osalta.

Olen ollut reilun 3 viikkoa tinderissä ja ei ole kyllä jäänyt mitään käteen. Kaksi miestä laittoi minulle viestiä, mutta se ei johtanut mihinkään, sillä se jäi siihen "mitäs sä" -tasolle ja sitten heti poistivat matcheista. (Mikä juttu tämä heti yhden "moi:n" jälkeen poistaminen on?) :D

Itse aloitin keskustelun oikeasti useamman miehen kanssa (tästäkin aina sanotaan miten kiva olisi jos nainen tekee aloitteen!) mutta niistä vain yksi edes vastasi ja sen jälkeen ei hänkään jatkanut pitemmin jutustelua, vaikka itse yritin. Aloitin keskustelun jollain aiheella mistä miehen profiilissa oli mainittu joten mikään ihan tylsä "mitäs sä" se ei ollut vaan suora kysymys jostain.

Seuraavaksi joku varmasti sanoo, että pistin oikealle vain niitä komeimpia mallipoikia, mutta en. Sellaiset pistin suoraan vasemmalle. Samoin kaikki ne salipullistelijat ja muut vastaavat, ja mielestäni tykkäsin ihan normaaleista miehistä, en siis siitä "viidestä prosentista". Mutta ehkä on myös niin, että niille ns. tavallisille miehillekään ei riitä enää se tavallinen nainen, vaan hamuillaan niitä bikinikuvabeibejä mitä kaikki muutkin. Toki tiedän etten ole mitään ihan kuuminta instabeibe-tasoa vaikka kasvoiltani ja vartaloltani ihan kunnossa olenkin.

Minulla on pari hyvää kuvaa itsestäni (sekä kasvo- että vartalokuvia) mutta mitään bikinisettiä en halua tuonne pistää.

Mitä ajatuksia tämä herättää? Missä vika? Luovuttaako tinderin suhteen? Tuntuu ettei nyt enää edes tule juurikaan uusia matcheja, mutta se lienee se joku asetus jotta ostaisit tinder plussan tms.

N25 pk-seutu

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi naisia ei niinkään yleensä kiinnosta saada seksiä 50 eri miehen kanssa, vaan parisuhde 1 miehen kanssa. Kyllä miehetkin saisi seksiä koska vain, jos ihan kaikki naiset kävisi eikä vain 21 v hoikat blondit.

Höpö höpö.

Nykyään seksimarkkinat ovat niin vääristyneet, että jotkut +40v kurpatkin pystyvät nirsoilemaan ja valikoimaan jonkun nuoren miesmallin tinderistä.

21v hoikka blondi on täten täysin mahdoton saatava.

Itse yritän ihan 25-34v sporttisia tavisnaisia parisuhdemielessä ja toivotonta tuntuu olevan.

Niinpä. Useimmat vanhan kurpatkin valitsevat sen seksisuhteen nuoren komistuksen kanssa sen sijaan että tyytyisivät parisuhteeseen oman tason miehen kanssa. Voivat sitten valehdella itsellensä että se suhde olisi muutakin kun seksiã ja että ovat 10v nuoremman näköisiä kaunottaria.

Ei miehenkään nykyisin kannata valita parisuhdetta. Sen sijaan menee vaan ulkomaille panemaan parikymppisiä kaunottaria parilla kympillä.

Kuka vanha kurppa haluaa nuorelta mieheltä muuta kuin seksiä, kysyn vaan.

Vierailija
42/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla iso muna.

Vierailija
44/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelen, mutta jos asut yhtään isommalla paikkakunnalla, niin joko et ole edes perusnätti, tai kuvasi ovat jotenkin epäonnistuneet. Tai profiilitekstisi on jotenkin outo ja karkottaa miehet. Perusnätille naiselle, myös ilman herutuskuvia, kun tulee kymmenittäin viestejä.

No eikä tule 😅 Anna kun arvaat, olet mies? En tiedä mihin tämä käsitys perustuu mutta itse olen perusnätin ja hyvin kauniin välimaastossa ja silti viestisaldo on tyyliin alle 5. Vaikka itsekin aloittaisi keskustelua ja kuvat ovat hyviä.

Olen 38v nainen, mielestäni ihan tavallisen näköinen, tavallisen kokoinen, ja kaikissa kuvissa täysi vaatetus päällä. Match tulee lähes kaikista jotka laitan oikealle, ja näistä karkeasti puolet lähettää viestin...

Vierailija
45/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehien - _- SE ON VTTU M I E S T E N!!!

Vierailija
46/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että on varmasti naisia jotka saavat ne 200 matchia hetkessä, ei tarkoita sitä että Ihan KAIKKI naiset voisivat valikoida mieleisensä satojen miesten joukosta. Yrittäkää ymmärtää.

Tiedä nyt uskoako mitä, kun monet miehet kuitenkin kertoo tykkäävänsä kaikista naisista Tinderissä ja väittävät ettei silti tule matcheja...

Vierailija
47/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tinderissä satelee viestejä ja tulee miljoona tykkäystä 10 minuutissa, niin sorry, mutta se tarkoittaa, että nainen näyttää helpolta pllulta.

Vierailija
48/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ne täällä ahkerana alapeukuttelemassa miesten avautumisia, kun kuvittelevat että se olisi kaikilla miehilläkin sama että viikossa vähintään 20+ matchia siinä missä tavis-Tuijallakin. Vai onko naisia, jotka ei saa Tinderissä ollenkaan matcheja, käsi ylös?

Vierailija
49/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap valehtele. Ei tässä olla eilen syntyneitä.

Vierailija
50/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tinderissä satelee viestejä ja tulee miljoona tykkäystä 10 minuutissa, niin sorry, mutta se tarkoittaa, että nainen näyttää helpolta pllulta.

Minä olen aina saanut kuulla ulkonäöstä kehuja ja siitä on jo tullut elämän varrella ns. itsestäänselvyys, joka kylläkin lämmittää mieltä aina. Mutta satavarmasti ei kukaan lähesty ikinä missään. Ei oikeassa elämässä eikä sen enempää netissä. Lähestymiseksi en laske jotain turhanpäiväistä parin viestin tsättäilyä, koska se ei etene mihinkään = mies ei tee mitään asian eteen = kukaan ei ikinä lähesty minua.

Vierailija
51/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huonoja uutisia. Jos et saa mätsejä ja viestejä tinderissä runsaasti, et ole mikään perusnainen. Sen verran monen peruspullukan tinderöintiä katsonut vierestä suu ammollaan.... Ei mene ihan nallekarkit tasan sukupuolen välillä siinä sovelluksessa. 

Vierailija
52/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki tekotissit, hiuspidennys,tekoripset,tekokynnet,tekohuulet ja tekorusketus.Ole vähissä vaatteissa ja tekstiksi vain seksiin suoraan vihjaavas. Se on mistä saat viestiä ja matchia. Kun yksinmies on tyhjentänyt tautiset mäll.it suhun on seuraava jo oven takana jne.

Jos kehtaat vaatia muuta tai näyttää muulle ei tule viestiä. Joku voi syyttää miehiä pelkän panojen perässä juoksijaksi mutta kyllä vain naiset myös itse mahdollistavat kaiken. Jos haluat siis parisuhteen tai perheen on tinder täysin väärä paikka. Samoin baarit.Ainakin pk-seudulla.

N27

Vierailija
53/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelen, mutta jos asut yhtään isommalla paikkakunnalla, niin joko et ole edes perusnätti, tai kuvasi ovat jotenkin epäonnistuneet. Tai profiilitekstisi on jotenkin outo ja karkottaa miehet. Perusnätille naiselle, myös ilman herutuskuvia, kun tulee kymmenittäin viestejä.

No eikä tule 😅 Anna kun arvaat, olet mies? En tiedä mihin tämä käsitys perustuu mutta itse olen perusnätin ja hyvin kauniin välimaastossa ja silti viestisaldo on tyyliin alle 5. Vaikka itsekin aloittaisi keskustelua ja kuvat ovat hyviä.

No huhhuh, onneksi en ole missään netin deittisovelluksessa. En ole edes perusnätti, vaan alle keskiarvon ulkonäöllisesti. Minä en menestystä näissä mittelöissä niittäisi, se on varmaa. Aika masentavaa tietää, ettei kelpaisi kenellekään. Jos edes nätit eivät saa paljon matcheja, niin mitkä olisi mahdollisuudet rumalla naisella? Vieläkö joku ilkeää väittää, että nainen kuin nainen saa miehen silloin kun haluaa? Tuollaiset väitteet ovat kyllä ihan täyttä hevonkukkua.

Vierailija
54/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää muistaa siinä ensihuumassa kertoa miehelle ettei nyt kiinnosta se pelkkä pill.un jakaminen vaan vaadin ensin virallista seurustelua.Sitä ennen voidaan tapailla julkisilla paikoilla. Jyvät erottuu saman tien.

Vierailija
55/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa selvittää myös miehen kiinnostus perheeseen (n.1kk sisällä tapaamisesta ottaa puheeksi) jotta ei löydä itseään 33vuotiaana suhteesta jossa toinen kertoo ettei hslua koskaan lasta.

Pitää uskaltaa ja kehdata.

Vierailija
56/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa selvittää myös miehen kiinnostus perheeseen (n.1kk sisällä tapaamisesta ottaa puheeksi) jotta ei löydä itseään 33vuotiaana suhteesta jossa toinen kertoo ettei hslua koskaan lasta.

Pitää uskaltaa ja kehdata.

Siksi tapailenkin vain nuoria. Paljon parempaa ja helpompaa kuin etsiä se yksi sadasta +30v vela. Ei kaikilla ole aikaa ja halua tutustua naisiin ja todeta että eri halut.

Vierailija
57/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikon genetiivissä on valinnanvaraa eli useampia oikeita vaihtoehtoja. Yritä nyt raukkaparka elää sen tosiasian kanssa, että aina kaikki ei ole joko/tai, vaan joskus voi olla myös sekä/että.

Vierailija
58/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on huonoja uutisia. Jos et saa mätsejä ja viestejä tinderissä runsaasti, et ole mikään perusnainen. Sen verran monen peruspullukan tinderöintiä katsonut vierestä suu ammollaan.... Ei mene ihan nallekarkit tasan sukupuolen välillä siinä sovelluksessa. 

Se minua aina on ihmetyttänyt, että missä nämä tyypit seuraavat niiden peruspullukoiden tinderöintiä näin massiivisissa määrin kuin mitä täällä antavat ymmärtää. Itse en ole osunut moista touhua seuraamaan, vaikka aktiivisesti liikun peruspullukoiden parissa ja itsekin olen sellainen.

Vierailija
59/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monikon genetiivissä on valinnanvaraa eli useampia oikeita vaihtoehtoja. Yritä nyt raukkaparka elää sen tosiasian kanssa, että aina kaikki ei ole joko/tai, vaan joskus voi olla myös sekä/että.

Joo. Naurattaa nämä wannabe-kielipoliisit, jotka LUULEVAT tietävänsä, kuinka asiat ovat...

https://www.kielitoimistonsanakirja.fi/netmot.exe?motportal=80

yks. nom.

mies

yks. gen.

miehen

mon. nom.

miehet

mon. gen.

miesten, miehien

Vierailija
60/67 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun aina sanotaan, että naiset ei vastaa viesteihin ja naiset juttelee vain sen 5-10% miehien kanssa ja että naiselle tinder on kuin karkkikauppa. Että viestejä ja matcheja tulee joka tuutista niin että saisit ihan valikoida ne parhaimmat.

Breaking news;

No näin ei kyllä ole. Ainakaan sellaisen peruskauniin mutta ei minkään missin näköisen naisen osalta.

Olen ollut reilun 3 viikkoa tinderissä ja ei ole kyllä jäänyt mitään käteen. Kaksi miestä laittoi minulle viestiä, mutta se ei johtanut mihinkään, sillä se jäi siihen "mitäs sä" -tasolle ja sitten heti poistivat matcheista. (Mikä juttu tämä heti yhden "moi:n" jälkeen poistaminen on?) :D

Itse aloitin keskustelun oikeasti useamman miehen kanssa (tästäkin aina sanotaan miten kiva olisi jos nainen tekee aloitteen!) mutta niistä vain yksi edes vastasi ja sen jälkeen ei hänkään jatkanut pitemmin jutustelua, vaikka itse yritin. Aloitin keskustelun jollain aiheella mistä miehen profiilissa oli mainittu joten mikään ihan tylsä "mitäs sä" se ei ollut vaan suora kysymys jostain.

Seuraavaksi joku varmasti sanoo, että pistin oikealle vain niitä komeimpia mallipoikia, mutta en. Sellaiset pistin suoraan vasemmalle. Samoin kaikki ne salipullistelijat ja muut vastaavat, ja mielestäni tykkäsin ihan normaaleista miehistä, en siis siitä "viidestä prosentista". Mutta ehkä on myös niin, että niille ns. tavallisille miehillekään ei riitä enää se tavallinen nainen, vaan hamuillaan niitä bikinikuvabeibejä mitä kaikki muutkin. Toki tiedän etten ole mitään ihan kuuminta instabeibe-tasoa vaikka kasvoiltani ja vartaloltani ihan kunnossa olenkin.

Minulla on pari hyvää kuvaa itsestäni (sekä kasvo- että vartalokuvia) mutta mitään bikinisettiä en halua tuonne pistää.

Mitä ajatuksia tämä herättää? Missä vika? Luovuttaako tinderin suhteen? Tuntuu ettei nyt enää edes tule juurikaan uusia matcheja, mutta se lienee se joku asetus jotta ostaisit tinder plussan tms.

N25 pk-seutu

Voisiko kuitenkin olla, että aliarvioit ulkonäkösi silti yläkanttiin? Kyllä luulisi et peruskauniilla nuorella naisella olis kysyntää. Itse olen yli 40 ( eli pitäis olla monelle muka jo näkymätön) ja ei ehtinyt montaa päivää olla tinder kun vuodenvaihteessa tuli ilmoitus appista et yli tuhat tykkäystä olen saanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme