Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi kuin ihmetellä vastapäisen kerrostalon(kin) akvaarioeläjiä, jotka eivät välitä tuon taivaallista siitä, että heidän nenänkaivelut yms. näkyvät meille naapuritalon asukkaille

Vierailija
11.01.2019 |

Ehkäpä olen itse omituinen, kun vaalin yksityisyyttäni niinkin paljon, että ikkunoissani on verhot.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En elä akvaariossa, vaan ihan normaalissa kerrostaloasunnossa, jossa normaalit ikkunat. Pidän sälekaihtimet auki, koska ahdistaa, jos en näe ulos. Minulla on pieni yksiö, joten teen kaiken lähinnä olohuoneessa. Suihkun jälkeen saatan kipittää alasti, kun en jaksa pukea heti päälle ja liikun hyvin paljon alusvaatteisillani. Jos joku naapuri tästä häiriintyy, niin voi itse sulkea verhot. Olen kuitenkin omassa kotonani juuri, kuten haluan. En minäkään tuijottele naapuriin, vaikka heilläkin on verhot auki.

Vierailija
22/26 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä pidän verhoja suurimman osan ajasta auki, en halua elää pimeässä tai eristyksissä. Kaupungissa asuessa on vain tottunut ajatukseen, että ei ne muut ihmiset ole yleensä kiinnostuneita juuri minun touhuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sitä mieltä, että kotonani olen niin kuin haluan ja jos joku haluaa tekemisiäni kytätä, se on hänen asiansa. Mikään pakko ei ole katsoa. Ei todellakaan ujostita esim. nakuilla.

Mielestäni on jotenkin hölmöä, että ensin rakennetaan isot ikkunat, että kyllä luonnonvaloa pitää olla, ja sitten eletään verhot kiinni 24/7. Itseäni ainakin ahdistaisi sellainen laatikossa eläminen.

Vierailija
24/26 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ihmettelen niitä isojen, modernien ökytalojen rakennuttajia, joiden taloissa on valtaisat ikkunat mutta aina kaihtimet kiinni, ettei mitään näy.

Sama täällä!

Seksi ja alastomuus ovat niitä, joita en halua muille näyttää ja verhot on kiinni. Mutta jos istumme perheen kanssa syömässä, teen ruokaa, luen sohvalla kirjaa, viikkaan pyykkiä jne niin miksi olisi tärkeää tehdä nuo verhojen takana? En ymmärrä. Joku näkee, että syön?!?! Apua!

Saako tullansun ikkunan taakse kattomaan kun viikkaat. Vikkaava nainen on seksikās.

Sä stalkkaat muutenkin! Miltä luomut rintarauhastissit näytti?😉 oliko yhtä hyvät kuin puristelemalla?😉

Vierailija
25/26 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, et tämä ”akvaarioelämän” ihmettelijä ei asu ainakaan kovin suuressa kaupungissa, kun ei ole tähän tottunut. Samaahan se ihmetteli joku pikkupitäjän kasvatti Hesarin kirjeenvaihtajana Tukholmassa, vaikka verhottomuus on käytäntö samalla tavalla Helsingissäkin. Meillä ei ole edes verhoja/kaihtimiakaan kuin vaan makkareissa, eikä ole kenelläkään tutulla i. Asun pääkaupunkimme kantakaupungissa.

Vierailija
26/26 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ikkunat on sitä varten, että ulkomaailma näkyy sisään. Jos jotakin niin älyttömästi kiinnostaa tuijotella sisälle, ni siitä vaan.

Itse tykkäsin aikanaan kun työmatkan arvella pyörätien vieressä oli iso kerrostalo, jonka ikkunoista näki sisälle. En nyt mitenkään erityisesti tuijotellut, mutta oli aina hauska nähdä muitakin ihmisiä aamukahvilla valmistautumassa päivään. Ulkoa sisälle moni kämppä näytti niin mukavalta, kun ulkona pakkasta ja kuuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi