Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten oppia sietämään koulutettua, mutta tyhmää työkaveria?

Vierailija
11.01.2019 |

Hei!
Siis aivan järkyttävää 😱. Ihmisellä on maisterin koulutus ja on tyhmä ja osaamaton. Samat asiat saa opettaa moneen kertaan ja joka kerta tarvitsee apua, kun ei vaan osaa. Yrittää siis saada minut hoitamaan työnsä.

Aiemmissa työyksiköissä joku on aina ryhtynyt hänelle ns. henk.koht. avustajaksi, kun on säälinyt tätä henkilöä, kun on muka niin säälittävä.

Itse olen rajannut häntä ja kertonut, että en ole hänen assarinsa. Tästä olemme myös istuneet esimiehen puheilla. Keskustelun jälkeen seuraavana päivänä oli taas tunkemassa hommiaan minulle ja kun kerroin, että en hoida, niin syyllisti minua, kun kaikki on niin hankalaa. Johon totesin, että tästä juuri keskustelimme myös esimiehen kanssa ja siinä se syy. Tämän jälkeen oli hetken varmaan tekemättä mitään,

Nyt taas ihan joka pvä yrittää tunkea hommiaan minulle. Menee hermot ihan just, vituttaa olla jatkuvasti rajaamassa. Se säälittävyys on vain kulissia. Ei osaa ja siksi yrittää saada muut hoitamaan hommansa. Välillä on tullut todella ikävää palautetta häneltä.

Tilanne stressaa ja etukäteen harmittaa mennä töihin. Miten voisin suhtautua tähän ihmiseen? Pomon läsnäollessa leikkii asiantuntijaa ja todellakaan mitään ei osaa 😱

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanos muuta. Meidänkin työpaikalle sellainen otettiin ja muilla meinaa mennä hermot. On niin hidas ja muut joutuvat tekemään töitä, joita hänen pitäisi ehtiä tekemään. Myös muita ongelmia hänen kanssaan. Kommunikaatio-ongelmia yms.

Vierailija
2/3 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta. Miten suhtaudut häneen? Kerro minulle vinkkejä sietämiseen? Hermot tiukalla koko ajan, kun tuntuu, että vaanii töineen 🙄. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänitä ruinaus ja kuunteluta pomolla. Sano että oma työsi alkaa kärsiä kun tuo hyppää tuossa. Soita työsuojeluun. Tsemppiä.