Kuuluuko anopin muistaa ensimmäinen äitienpäivä?? tai siis onnitella
olen ihan masiksessa, koska olen loistavissa väleissä anopin kanssa, eikä hän voi minua edes onnitella ENSIMMÄISESTÄ äitienpäivästä. Joka minulle tosi tärkeä asia
Kommentit (14)
Yleensä anoppi muistaa kaikki merkkipäivät... miks ei nyt kun oikeasti sitä tarvitsisin
*purskahtaa melkein itkuun* -ap-
anoppia tänään isoäidin ominaisuudessa, ei nuorempia välttämättä kuulu onnitella äitienpäivänä
Vierailija:
anoppia tänään isoäidin ominaisuudessa, ei nuorempia välttämättä kuulu onnitella äitienpäivänä
Ja siitä ei sinun kannata yhtään pahoittaa mieltäsi. Anopin moka.
Taidat olla ihan pilalle hemmoteltu pikkulikka...miksi ihmeessä anoppisi olisi pitänyt sinua onnitella????
Muita äitejä onnittelisin vain jos sattusin muuten olemaan yhteyksissä.
no tärkeä päivä minulle, siksi olisi pitänyt
Minulle ei ole muuten tärkeä, mutta kakku pitää olla. Hyvä syy saada herkutella. Minä olen tyytyväinen äitienpäivääni vaikka olen rapannut tapettia seinästä koko päivän. Nyt on paikat kipeänä ja ukko makaa sohvalla eikä vissiin aio mennä nukuttaan lapsia.
Ostin kyllä anopille lahjan mutta korttiin vain miehen ja pojan nimet!!!
Etkö sitten halunnut, että anopilla on hyvä äitienpäivä?
" Hyvää äitienpäivää. Kiitos samoin. Sinulle myös..." jne. Iloa pitää jakaa.
Mun anoppi ja hänen äitinsä ostavat mulle kukkia. Itse koen että pelkkä onnittelu riittäisi. Olen sitä mieltä että nuoremmat ostavat vanhemmille. Omalta äidiltäni en tainnut edes saada onnitteluja. Toisaalta sieltä varmaan olen myös perinyt sen etten oikein ymmärrä että ostavat mulle lahjoja.
Minun anoppi muisti onnitella. Mutta hän juhlistaa muutenkin kaikki kissanristiäiset. Anna olla. Toivottavasti miehesi muisti edes jotenkin. Hänenkään ei tarvi koko päivää palvoa maata jalkojesi alla.