Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia työkenkiä käytät töissä sinä jonka työ käsittää paljon seisomista ja kävelyä (sisätiloissa)?

Vierailija
11.01.2019 |

Kerro tähän (ja voi kertoa mikä työ on kyseessä). Kaipaan vinkkejä työkenkien hankintaan.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahiset merkiltä kengät, ja tarkemmin niiden 900 malli. Oisko viidennet samanlaiset menossa. Tämän mallin värit vaihtuu vuosittain ja parin vuoden välein ostan uudet.

Töissä päiväkodissa.

Vierailija
22/38 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkamies; korolliset kävelykengät joka ikinen päivä. Tai sit siistit nilkkurit. Ne ovat tosin tukevalla korolla. Myös ulkona käytän nilkkureita (silloin ku ei ole sohjoa) löysin tosi hyvät goretex-nilkkurit. Tää ei oo vitsi, ei kyl tee jaloille hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lenkkarit, terveydenhoitoala.

Vuoden olen käyttänyt lenkkareita ja suosittelen niitä muillekin. Hakkaa mennen tullen kaikki työsandaalit ja -kengät.

Eipä vaan näytä kovin ammattimaiselta kun porukka pyörii työvaatteissa mutta ties mitä lenkkareita ja tennareita jaloissa.

Ne nyt vaan on monissa töissä paremmat kuin ns työkengät. Pakko pitää jalat kunnossa vaikkei näyrtäiskään niin ammattimaiselta. Itse kyllä käytän välillä myös niitä työkenkiä ja välillä lenkkareita.

Tai mitä jos vaan hankkisi sellaiset työkengät mitkä tuntuu hyvältä ja pystyy oikeasti myös kävelemään jos työnkuva sitä vaatii.

Vierailija
24/38 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sievin turvakengät, raskaat mutta suojaavat. Välillä jaloillaan menee liki koko 12h. Tehdastyö.

Vierailija
25/38 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lenkkarit, terveydenhoitoala.

Vuoden olen käyttänyt lenkkareita ja suosittelen niitä muillekin. Hakkaa mennen tullen kaikki työsandaalit ja -kengät.

Eipä vaan näytä kovin ammattimaiselta kun porukka pyörii työvaatteissa mutta ties mitä lenkkareita ja tennareita jaloissa.

Ne nyt vaan on monissa töissä paremmat kuin ns työkengät. Pakko pitää jalat kunnossa vaikkei näyrtäiskään niin ammattimaiselta. Itse kyllä käytän välillä myös niitä työkenkiä ja välillä lenkkareita.

Mulla ainakin pehmeäpohjaisissa lenkkareissa jalat kipeytyvät älyttömän nopeasti, jämäkkä upottamaton pohja silloin kun ei tarvitse juoksuun iskunvaimennusta. Ehkä painokin hieman vaikuttaa asiaan (kuinka hirmuisesti lenkkarien pohjat joustavat) -85kg mies

Vierailija
26/38 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crocsit, sairaanhoitaja

Vierailija
27/38 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sievin turvakärjelliset 55e, hoitoala. Ikinä ei ole jalat kipeät, on ajettu varpaiden yli pyörätuolilla ja laskettu kärjelle sähkösängyn jalka mutta ei haittaa. Kesällä hieman hiostavat mutta sekin ongelma ratkeaa jalkoja puuteroimalla.

Vierailija
28/38 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieviä ja jalasta turvakenkinä, metallipajassa välillä 12h päiviä eikä jalat ikinä kipeät.

Eikö työnantajan velvollisuus ole hankkia työkengät ja vaatteet? kysyn teiltä hinnasta valittajilta.

Vierailija
29/38 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkarit, olen niin tottunut käyttämään joka päivä niitä.

-opettaja

Vierailija
30/38 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joustavakantaiset kävelylenkkarit.

Sairaanhoitaja.

Vierailija
31/38 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sievin/Jalaksen turvakengät. Ennen pidettiin sandaaleja, mutta ne kiellettiin. Tehdastyö.

Vierailija
32/38 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merrelin kävelylenkkarit.

Myyjä

Vierailija
33/38 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Schollin kärjistä umpinaiset sandaalit (muistuttaa paljon nike free paljasjalka lenkkareita). Kevyet, kuin ei olisi kenkiä jalassa ollenkaan. Hoitoala. 60e maksoi.

Vierailija
34/38 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkivahvistetut kitkapohjaiset turvakengät. Työnantaja kustantaa, koska näitä vaaditaan meidän työympäristössä. Onneksi saatiin hiljattain uudet, kevyemmät kengät. Entiset painoivat aika paljon. Ja on muuten jalat kipeät työpäivän jälkeen, kävelykilometrejä kertyy päivän aikana helposti 10-15. Olisipa lenkkarit :(

Vierailija
35/38 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Sieviä ja jalasta turvakenkinä, metallipajassa välillä 12h päiviä eikä jalat ikinä kipeät.

Eikö työnantajan velvollisuus ole hankkia työkengät ja vaatteet? kysyn teiltä hinnasta valittajilta.

Vaatteet talon puolesta, periaatteessa mulla istumatyö, mutta mä en halua istua.

Pikkukaupassa kun myyjä laukkaa kokoajan tekemässä muutakin, ei vain kökötä kassalla.

Sievit mullakin...enkä valita hinnasta.

Vierailija
36/38 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ecco lenkkarit kaksi vuotta jokapäiväisessä käytössa ja nyt vasta rupeaa hajoamaan. Seuraavatkin on eccot ja olen myyjä.

Vierailija
37/38 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja, Reinot.

Vierailija
38/38 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Adidaksia, joihin olen laittanut geelipohjalliset.