Harmaantuuko myös häpykarvat vanhetessa
ihmisellä, ja kulmakarvat, ja esim. kainalo- ja säärikarvat?
Kommentit (16)
Mulla on alkanut värin katoaminen juuri noista kohdista. Päälaella vielä alkuperäinen tumma väri, mutta haaroissa ja kainaloissa valkoista seassa.
Kyllä.
Sitten on sävy sävyyn kuoleman kalman harmaiden welhonhihojen kanssa.
Joutuu aloittamaan uudestaan terveyssiteiden käytön häppärien roikkumisen estämiseksi.
Niinku tukiliivi ajatuksella.
Sääennustus= sängen
Helvata tää automaatiokirjoitus
Vierailija kirjoitti:
Mulla on alkanut värin katoaminen juuri noista kohdista. Päälaella vielä alkuperäinen tumma väri, mutta haaroissa ja kainaloissa valkoista seassa.
Ninni, 22
Kyllä, mulla ne harmaantui ihan ekoina. Päässä on vasta ohimolla harmaita enemmän, mutta häpykarvat jotka ennen oli tummanruskeat, on nykyisin hailakan harmaat. Ei vielä valkoiset mutta sellaiset harmaanvaaleanruskeat. Lisäksi häpykarvat on 40 v iän jälkeen harventuneet huomattavasti, päässä olevat karvat onneksi ei.
Ei ainakaan vielä ole kun viimeksi katsoin. :D
Olen tässä katsonut että säärikarvat on paljolti hävinneet, mutta häpykarvat on lähteneet vaeltamaan ympäri kroppaa. Kainalot ehkä harvempia mutta hyvin rehottaa. Harmaita ne on kyllä olleet aina.
Harmaantuu ja kaljuuntuu alkaen keskeltä häpykukkulaa.
Joo. Mitä siitä? Nuorista tuntuu ällöttävältä. Vanhat kokee vertaisekseen.
Römpsän muodosta voi päätellä naisen iän.
Vierailija kirjoitti:
Römpsän muodosta voi päätellä naisen iän.
Vatsa laskeutuu römpsän päälle 2 cm/vuosi.
Joo. Ja hämähäkinverkkoja tulee myös.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Ja hämähäkinverkkoja tulee myös.
Käsi päälle niin ei mene pölyt sisään
Harmaatussut on parhaita sängyssä.
Ei, ne tippuu pois, koska posliinit on muotia. Säästyy sheivaamiselta ja sääennustus kasvulta sekä kutiamiselta. Real posliini😂