Millaisia työkenkiä käytät töissä sinä jonka työ käsittää paljon seisomista ja kävelyä (sisätiloissa)?
Kerro tähän (ja voi kertoa mikä työ on kyseessä). Kaipaan vinkkejä työkenkien hankintaan.
Kommentit (38)
Mulla on kevyet ja tosi taipuisat lenkkarimalliset mustat vapaa-ajankengät. Tuntuvat melkein sukilta jalassa. Nikella on kivoja siistin näköisiä kenkiä, nuo minunkin ovat kivat farkkujen kanssa.
Kevyet ja tukevat lenkkarit. Hoitoala.
Sieviair roller s1p
Oon tykännyt tosi paljon.
Prisman halvimmat työkengät, muutaman kympin maksaneet. Siivoojan palkalla ei parempiin ole varaa.
Scholl sandaalit/läpsyt biomekaanisella pohjalla. Laboratorio (tieteellistä tutkimusta).
On ollut halpoja tennareita ja balleriinoja, ihan hyviä ovat olleet. Nyt on jotkuttosi edulliset, taipuisat, kevyet memoryfoam-pohjalla. Ovat parhaimmat tähän asti.
Kalliit jalaksen ja sievin työkengät eivät sopineet yhtään. Muutaman vuoden yritin sinnitellä, kun niin hyviksi kehuttiin. Nyt olen saanut niiden aiheuttamat kovettumat ja kiputilat jalkapohjissa parannettua.
Maahisilta tilattuja työkenkiä. Päovökodissa töissä.
Toimistossa ja villasukilla kuljen näin talvisin.
Vierailija kirjoitti:
Think! -kenkiä. Olen opettaja.
Joo kyllähän siinä kengät kuluu kun kahvihuoneen ja luokan tuolien välillä joutuu jopa 1-2 kertaa tunnissa kävelemään.
Lenkkarit, terveydenhoitoala.
Vuoden olen käyttänyt lenkkareita ja suosittelen niitä muillekin. Hakkaa mennen tullen kaikki työsandaalit ja -kengät.
Vierailija kirjoitti:
Vuoden olen käyttänyt lenkkareita ja suosittelen niitä muillekin. Hakkaa mennen tullen kaikki työsandaalit ja -kengät.
Eipä vaan näytä kovin ammattimaiselta kun porukka pyörii työvaatteissa mutta ties mitä lenkkareita ja tennareita jaloissa.
Muutamat eri lenkkarit/treenikengät. Liikunta-alalla ja koko päivä jalkojen päällä, joka päivä. Jaloissa ei vikoja vielä toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä vaan näytä kovin ammattimaiselta kun porukka pyörii työvaatteissa mutta ties mitä lenkkareita ja tennareita jaloissa.
Ne nyt vaan on monissa töissä paremmat kuin ns työkengät. Pakko pitää jalat kunnossa vaikkei näyrtäiskään niin ammattimaiselta. Itse kyllä käytän välillä myös niitä työkenkiä ja välillä lenkkareita.
Kävelyä ja seisomista 6-8 tuntia päivässä.
Sievin kengät kestää kestää kestää
Eikä jalat väsy, hintaa jotain 60€.
Mulla on CM:sta löytyneet halpisterveyssandaalit kantaremmillä, 25 € (Sanitas? Joku wcpöntöltä kuulostava nimi), ja niihin upouudet geelipohjalliset, joita en ole vielä kokeillut...haen kantapäähän lisää iskunvaimennusta. Hoitoala.