Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suututtaa mieheni käytös näin äitienpäivänä :((

Vierailija
14.05.2006 |

Minun mielestäni miehen tulee edes jotenkin muistaa äitienpäivä, itsekin isänpäivänä yleensä leivon kakun ja annan jonkun pienen lasten kanssa askarrellun lahjan. Mielestäni se on kohteliasta ja kertoo siitä, että arvostaa puolisonsa vanhemmuutta.

Minä kuitenkaan en saanut mitään, taaskaan. Mies on kuluttanut tämän päivän sukulaistensa pihalla rastaita ammuskellen, pleikkaria pelaten ja telkkaria katsellen. Suututtaa. Näin vähänkö mies arvostaa sitä jumalattoman suurta työpanosta jonka annan tämän perheen eteen hoitaessani lapset ja kodin melkein kokonaan yksin?

Kävin sitten ostamassa itse itselleni äitienpäivälahjan ja pussailin lasteni kanssa oikein urakalla. He ainakin tykkäävät ja arvostavat, se on tärkeintä. :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitti mulle kahvit näiden itse ostamieni äitienpäivälahjasuklaiden kaveriksi ja toi kupin tähän tietokonepöydälle. Ei se ihan ääliö ole kuitenkaan. :' )

ap

Vierailija
2/13 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, taidat olla saanut sellaisen miehen kuin ansaitsetkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että edes nyt huomio jotenkin.

Vierailija
4/13 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun heti ollaan valmiita jättämään jonkun pienen asian takia. En siis nyt tarkoita sinua, ap, vaan näitä jätä se huutajia. Ihme touhua sanon minä.

Vierailija
5/13 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En elä pumpulissa, mutta jos jollekin riittää kuppi kahvia äitienpäivänä kuittaukseksi öykkäröinnistä, niin pistää kyllä epäilemään.

Ilmeisesti olen siten vaan onnekas, koska edes tuttavapiiriini ei kuulu moisia luolamiehiä. Mieheni kanssa olemme olleet kimpassa 12 vuotta ja silti muisti minua äitienpäiävänä. Palveli koko päivän, otin vain rennosti. Hoiti lapset, toi amupalat, kakut ja kukat sänkyyn. Valmisti ihanaa ruokaa ja järjesti minulle muutenkin upean päivän.

Toki olin onnelilnen saamastani kohtelusta, mutta en osaa olla siitä mitenkään erityisen ihmeissäni. Tiedän, että kumppanini kunnioittaa minua ja kotona tekemääni panosta, joten tällainen hemmottelu kuuluu asiaan. Hemmottelenhan minäkin häntä isänpäivänä.

Meitä on näköjään joka lähtöön ja osa jää asemallekin.

Vierailija
6/13 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat 15-vuotiaiden juttuja. Ei siinä voi paljoa muistamistakaan odottaa ;-)

Vierailija
7/13 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti arvellaan että tämä äitienpäivän käyttäytyminen heijastelee miehen käytöstä yleensäkin => ei minkäänlaista arvostusta vaimolle, tehdään mitä itsestä hyvältä tuntuu, ei pohdita miten voisi ilahduttaa koko perhettä jne jne

luultavasti arvelut osuvat oikeaan.

pakko sanoa että en tajua pätkääkään miksi joku sietää moista käytöstä.

Vierailija
8/13 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen ryyppää.. tänään sit ei mitään.. toivotti viiden aikaan hyvää äitienpäivää. Se oli siinä sit koko seremonia!

Onneks rakas muruni oli tehnyt mulle kortin tarhassa!

Vierailija
9/13 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha urputtaa, miksi sorruitte näihin luusereihin, mammanpoikiin, ikuisiin lapsiin. Jättäkää ne aikuistumaan, olette paapomisellanne vain estäneet heidän aikuistumisen. Kärsitte itse tilanteesta ja mieskään ei ikinä saa mitään aikaiseksi, tuloksena on viiskymppinen alkoholisti, joka hakkaa teitä kun te vain nalkutatte.

Siis, jättäkää tämmöiset luuserit ja lopettakaa omien virheittenne itkeminen.

Vierailija
10/13 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis, jättäkää tämmöiset luuserit ja lopettakaa omien virheittenne itkeminen.

Sukulaiset kysyisivät, että miksi erosimme, ihan mukavan oloinen pariskunta. " No kun ei se ostanut mulle äitienpäivälahjaa!" Kuulostaisipa viisaalta. o_O

Vierailija
11/13 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti sun täydellinen mies paljastuu joskus samanlaiseksi kun meillä luusereilla. Koskaan ei katos voi tietää vaikka tuntisi toisen kymmeniä vuosia!

t.3

Vierailija
12/13 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi, mutta toisaalta aiheutat itse tämän kestämällä tuollaista käytöstä. Todella lapsellinen ja tunnevammainen mies.

Vierailija
13/13 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melläkin kävi niin että mies veti eilen lärvit. Oli aamupäivän kankkusessa ja lähti illansuussa yksin mökille " mietiskelemään" . Toivottavasti tulee johonkin ratkaisuun siellä. Toivotti kyllä hyvää äitienpäivää, mutta olisi ollut mukava tehdä yhdessä jotain mukavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi