Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Listataan pahimpia nettideittikokemuksia!

Vierailija
11.01.2019 |

Itselläni takana vain yksi tapaaminen livenä ja sen perusteella tekisi jo mieli luovuttaa. Mies takertui ja kyttäsi jokaista sanaani, ihan tosissaan jos vaikka vahingossa kirjoitin yhden kirjaimen väärin puhelimella ja sana muuttui, esim. "olen kaverilla käymässä" vaikka piti sanoa "olin" hän alkoi tenttaamaan että miten niin olet nyt kun sanoit jo lähteneesi sieltä yms.. Huh. Ei jatkoon.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen sanoi Tinderissä olevansa normaalipainoinen, mutta treffeillä paljastuikin hänen olevan hieman ylipainoinen. Fiilis lopahti siihen.

Vierailija
62/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mysteerimiehen lähibaarissa, sovitusti siis. Mies paljastui roimasti ylipainoiseksi ja hänellä oli sukkahousufetissi. Hän vaati päästä kotiini ja saada pukea sukkahousuni jalkaansa. Koko tilanne oli niin omituinen, että suostuin. Kämpilläni hän sitten veti sukkahousuni jalkaansa ja olisi sen jälkeen halunnut sänkyyn kanssani. No ei ihan hirveästi napannut 130 kg komistus, koon 38 ratkenneet sukkahousut jalassaan. En voinut muuta kuin nauraa ja mies oli sitä mieltä, että halusin vain nöyryyttää häntä. Pyysin kovasti anteeksi ja toivoin, että hän löytää naisen, jolla on samanlaisia fantasioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää se kuvien vonkaaminen. Ja ne pelkät flirtit. Jos on kiinnostunut toisesta, niin kait sitä jotain kirjottaa ja haluaa tutustua. Aika monta olen estänyt, kun olen jotain heille kirjottanut ja mitään eivät kirjoita vastaukseksi.

Edelleen odotan sellaista miestä, joka osaa jotain kirjoittaa :)

Käytät ilmeisesti legendaarista Suoli24-sivustoa?

Siellähän on helppo heitellä oikeasti kirjoitustaidottomana näitä flirttejä. Ei anna kokonaisuudessaan kovin valoisaa kuvaa suomalaisten älykkyydestä muutenkaan. Huh, mikä paikka.

No siellähän on niin, että jos ei ota maksullista palvelua niin voi pitää korkeintaan kolmea keskusteluketjua auki yhtäaikaa ja muille voi vain flirttailla. Ketju vapautuu vasta sitten, jos kumpikaan osapuoli ei kirjoita 24 tuntiin. Nykyinen tyttöystäväni flirttaili minulle juuri siksi, kun ei muuhun pystynyt mutta halusi tavoittaa minut kuitenkin löydettyään profiilini. Olipa hyvä että tartuin flirttiin. Hän sitten vielä hätäpäissään tilasi maksullisen palvelunkin, että pääsi juttelemaan ja loppu on historiaa <3

Toki siellä flirttaillaan muistakin syistä, on näitä kirjoitustaidottomia tai sitten halutaan varovasti osoittaa kiinnostusta, mutta ei laittaa itseään kunnolla likoon koska torjuminen pelottaa. Naiset käyttävät sitä joskus vähän niin kuin kutsuna, että saat lähestyä jos haluat mutta minä en voi kirjoittaa ensin, koska se on miehen homma :D

Vierailija
64/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

747657 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kahvilatreffit on ihan parhaita. Jos homma ei toimi niin turha sitä on millään oheistoimilla peittää. Menee vaan pidempään aikaa huomata, ettei mitään yhteyttä ole. Jos homma toimii, se toimii myös kahvikupin äärellä, tai vaikka puiston penkillä istuen.

Usko tai älä, mutta ympäristökin voi vaikuttaa treffien lopputulokseen. Jossain oli vinkki, että jos menet kahvilaan niin älkää ainakaan istuko vastakkaisilla puolilla pöytää, vaan hakeudu toisen viereen, pääset lähelle ja voitte katsella maailmaa yhdessä ja kommentoida asioita sen sijaan, että katselette toistenne taakse. Kaikenlaiset asiat vaikuttavat, minä en käy kahviloissa muutenkaan joten se ei ole minulle luontainen paikka olla. Veikkaan että olisin saanut monessa tapauksessa toiset treffit, jos treffipaikka olisi ollut jokin muu.

Ymmärsinkö nyt väärin, että et mennyt treffeille, koska päädyitte jostain syystä kahvilaan ja tämä on toistunut useammin? Mikä oma motiivisi oli lähteä treffeille kuitenkin kahvilaan, vaikka se tekstisi perusteella on huono tapaamispaikka? Itse olen ollut avoin kohtaamispaikkojen suhteen ja jos en esimerkiksi pidä leffateatteria hyvänä niin olen tämän itse maininnut.

Oma fiilis kahviloista on, että ihan hyviä paikkoja, joista voi liueta puolentunnin kuluttua jos homma ei lähde lentoon. Tai jatkaa yhdelle, lähteä kävelylle tai toisen luokse jos kemiaa löytyykin.

En ole kauheasti treffeillut, mutta yhtään huonoa kokemusta ei kyllä ole tullut. M35

Vierailija
65/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Ymmärsinkö nyt väärin, että et mennyt TOISILLE treffeille....

Vierailija
66/70 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^Ymmärsinkö nyt väärin, että et mennyt TOISILLE treffeille....

Ymmärsit väärin. Koen että en ehkä joissain tapauksissa *saanut* toisia treffejä, koska kahvilassa olo oli niin epäluontevaa ja jossain muussa ympäristössä olisin ollut enemmän edukseni.

Toisaalta nyt kun mietin asiaa, niin ehkä noissa nyt ei vaan muutenkaan syntynyt kovin vahvaa kemiaa kumminkaan päin. Sitten kun se kunnolla löytyy, niin kyllä se on niin selkeä juttu ettei siitä voi erehtyä.

Vierailija
67/70 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain hyviä nettideittikokemuksia. Kaikki naiset oli ihan mukavia, mutta neljä viidestä osasi huijata oman kuvan aikalailla täydellisesti. Viides oli sitä mitä rehellisesti kertoi ja näytti (kuva). Kolme vuotta nyt seurusteltu ja minä ainakin haluan että tämä kestää loppuun (hautaan) asti. Tuomittakoon minut nyt pinnalliseksi, mutta haluan naiseni olevan haluttava.

M45

Vierailija
68/70 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelin miehen kanssa netissä, ei edes minkäänlainen deittipalsta, hän paljastui todella kontrolloivaksi.

Yritin kauniisti päästä hänestä eroon, olen usein sellainen kaikkia miellyttävä, joten hän ehkä poimi ristiriitaisia signaaleja.

Lopulta kuulin että hän oli lähettänyt viestejä ties kenelle, oma äitinikin otti sosiaalisessa mediassa yhteyttä kun oli saanut häneltä viestiä.

En tiedä mitä minusta on sanottu, mutta moni kaveri(=tuttava) meni hiljaiseksi, enkä kuullut heistä mitään.

Hieman vaikea tyhjästä puolustautuakaan jotain ilmiselvästi tekaistua ja väritettyä vastaan.

Hän vain naureskeli ja lähes kehuskeli mitä oli tehnyt. Poistin kaikki sosiaaliset mediat käytöstä, niin kolme vuotta myöhemmin hän lähettää minulle meiliä osoitteeseen jota en ollut antanut, vaan jonka hän oli kaivanut. Hän edelleen pyrki aloittamaan keskustelua ja pyysi jopa anteeksi...

Vierailija
69/70 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tänne voi jakaa myös tinder-kokemuksia. Ahdistaa jos tyyliin 5 min juttelun jälkeen aletaan jo laitella sydämiä tai sanotaan miten ihana olen tms. Ei jonkun 5 minuutin perusteella voi vielä sanoa ketään ihanaksi, kun ei tiedä toisesta yhtään mitään.

Samaa kategoriaa ne jotka tykittävät heti alkuun jotain "oispa oma kulta ketä halia" settiä. Tulee vaan sellainen olo että ko. miehellä taitaa olla aika kova läheisyyspula.

Nuo jotka heti alkuun mainitsee halailun tms. ja laittelee sydämiä sun muuta, on yleensä seksiseuranhakijoita.

Tai muuten vaan jotain creepyjä.

Tai kännissä.

Nimim. ei kerta eikä kaks...

Vierailija
70/70 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli deittiprofiili kesällä. Tapailin joitakin ja toisten kanssa vain viestittelin. Mikään juttu ei edennyt sen pidemmälle paitsi lopulta yhden, jonka kanssa nyt seurustelen.

Nyt puoli vuotta myöhemmin nuo samat miehet, jotka ei olleet kesällä kovin kiinnostuneita, ovat alkaneet pommittaa viesteillä ja eivät lopeta jankkaamista vaikka kerron seurustelevani. Olen joutunut estämään heidät kikissä/whatsapissa

Aijaa mulla yks tinderi match kysy multa, että mitä kuuluu. Sanoin että seurustelen ja kysyin mitä hänelle kuuluu. Jolloin hän vastasi, että sori poistan sun numeron, koska sun nykyinen ei varmasti tykkää jos viestittelet miehen kanssa joka on tinderistä. 

Jotenkin mukava kun tuolleen kysyy kuulumisia monen kuukauden jälkeen, hän olikin ainoa, toivon että hän löytää mukavan naisen itselleen :) Sen myös sanoin hänelle.