Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Listataan pahimpia nettideittikokemuksia!

Vierailija
11.01.2019 |

Itselläni takana vain yksi tapaaminen livenä ja sen perusteella tekisi jo mieli luovuttaa. Mies takertui ja kyttäsi jokaista sanaani, ihan tosissaan jos vaikka vahingossa kirjoitin yhden kirjaimen väärin puhelimella ja sana muuttui, esim. "olen kaverilla käymässä" vaikka piti sanoa "olin" hän alkoi tenttaamaan että miten niin olet nyt kun sanoit jo lähteneesi sieltä yms.. Huh. Ei jatkoon.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, mä oon just lähdössä nettideiteille. Kahvilaan!

Älä huoli! Jos tuntuu että teillä synkkaa (ja tiedät minkä näköinen tyyppi siellä on) niin tuskin se sitten on kovin kiusallista. Mulla se oli kiusallista vain silloin, kun toinen ei ollutkaan yhtään sellainen mitä oli sanonut olevansa ja yritin vain piilottaa sen että sen ulkonäkö oli itselle hirveä pettymys. Eikä juttu oikein livenä luistanut ollenkaan. Jonkun toisen kanssa taas se oli ihan luontevaa ja ei yhtään kiusallista.

Tsemppiä! Hyvin se menee! Kerro sitten miten meni. :)

Hyvin meni! Juttu luisti eikä tullut yhtään kiusallista oloa/hetkeä. Mies oli siisti ja paremman näköinen kuin kuvassa. Vaihdettiin puhelinnumerot :)

Vierailija
42/70 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista puistattavinta on juurikin nämä nopeasti etenevät. Keskusteltiin pitkään erään miehen kanssa töistä ja opinnoista, meillä oli sama tausta joten alku vaikutti lupaavalta. Asuimme vielä km päässä toisistamme joten näkeminenkin olisi ollut helppoa. Mutta. Yksi hiton sydän pilasi kaiken. Toivottelimme hyvät yöt ja mies laittoi ison punaisen sykkivän sydämen perään.... Meni estoon :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää se kuvien vonkaaminen. Ja ne pelkät flirtit. Jos on kiinnostunut toisesta, niin kait sitä jotain kirjottaa ja haluaa tutustua. Aika monta olen estänyt, kun olen jotain heille kirjottanut ja mitään eivät kirjoita vastaukseksi.

Edelleen odotan sellaista miestä, joka osaa jotain kirjoittaa :)

Käytät ilmeisesti legendaarista Suoli24-sivustoa?

Siellähän on helppo heitellä oikeasti kirjoitustaidottomana näitä flirttejä. Ei anna kokonaisuudessaan kovin valoisaa kuvaa suomalaisten älykkyydestä muutenkaan. Huh, mikä paikka.

Vierailija
44/70 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sekään mitään takaa että osaa kirjoittaa. Täysin eri asia kuin livenä. Surullisen monta kertaa nähty . Sekin.

Enemmän toki niitä jotka ei osaa edes kirjoittaa. Lähetetään " moi" eikä muuta. Niin? Joskus alkuaikoina kokeilin tämmöisenkin kanssa kirjoitella, no eihän siitä mitään tullut.

On oikeasti hullun tuuria löytää netistä joku ns normaali. Ja liian hyväkin on huono, voi olla hyvinkin vaikka varattu.

Vierailija
45/70 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelytasolla sellaiset on kauheita, jotka tenttaavat pelkkiä kysymyksiä ja jos vastavuoroisesti kysyy jotain niin vastataan parilla sanalla. Ei minkäänlaista kunnon keskustelua vaan ennemminkin joku työhaastattelu.

Vierailija
46/70 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestittelytasolla sellaiset on kauheita, jotka tenttaavat pelkkiä kysymyksiä ja jos vastavuoroisesti kysyy jotain niin vastataan parilla sanalla. Ei minkäänlaista kunnon keskustelua vaan ennemminkin joku työhaastattelu.

Nimenomaan työhaastattelu tulee mieleen!

Tämmöisistä tulee heti vibat, ettei ole mitään kemiaa eikä tule olemaan...

Vierailija
47/70 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia ovat ne, jotka parin tapaamisen (tunti kerrallaan) tykittävät viestejä ympäri vuorokauden tilittäen kuinka ovat rakastuneita ja haluavat suhteelta enemmän ja lähes eläkepäivätkin on jo suunniteltu yhdessä vietettäviksi.

Tuollainen lähinnä ahdistaa ja saa mielenkiinnon lopahtamaan. Selvästi takertuvia ja mahdollisesti sairaalloisen omistushaluisia.

Ei taatusti jatkoon.

Vierailija
48/70 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi oletti, että kun vastaan viestiin, niin olen pelkästään luuri kourassa seuraavat pari tuntia keskustelemassa hänen kanssaan. Jos tuli parinkin minuutin tauko, niin heti oli kyselemässä mitä teen. Aluksi naureskelin tuolle, mutta parin päivän jälkeen oli pakko poistaa tyyppi.

Vierailija
49/70 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi oletti, että kun vastaan viestiin, niin olen pelkästään luuri kourassa seuraavat pari tuntia keskustelemassa hänen kanssaan. Jos tuli parinkin minuutin tauko, niin heti oli kyselemässä mitä teen. Aluksi naureskelin tuolle, mutta parin päivän jälkeen oli pakko poistaa tyyppi.

Tämä.

Kun en ollut puoleen vuorokauteen vastannut mitään, minut oli poistettu.

Vierailija
50/70 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti opettaa miten ostetaan oikeanlaisia kondomeja ja ei tiennyt miten käyttäydytään ensitapaamisella ihan jotain kamalaa oikeesti lähti kyllä vauhdilla ignoreen.

Vierailija
51/70 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai ne, ketkä ei itse kysy koskaan mitään. Vastaavat parilla sanalla, mutta ei muuta. Miten pidät keskustelua yllä, jos joka sana pitää lypsää irti?

Vierailija
52/70 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tavannut miehen pari kertaa, oli ihan mukava ja viestiteltiin paljon. Hiukan kuitenkin häiritsi, kun mies vaikutti hieman tyhmältä, mutta ajattelin että menee hermostuksissaan jutut sekaisin. 

Kerran muistan, kun olin töissä ja puhelin kilahti viestin merkiksi. Olin saanut tältä mieheltä viestin "Mitäs rakkauteni hedelmä? <3" Tuossa kohtaa viimeistään tiesin, että tyhmä se on, ei enää mene hermostumisen piikkiin. 

Vierailija
53/70 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden miehen kanssa juteltiin Tinderissä pitkät tovit, tutustuttiinkin jo jollain tasolla, ja mies vaikutti alkuun huumorintajuiselta ja ystävälliseltä. Kunnes joku hänessä alkoi tökkiä. Ensimmäisen kerran sukset menivät ristiin, kun olin liian kiireinen käyttämään koko sovellusta ja en vastannut hänen viesteihinsä kuulemma tarpeeksi nopeasti. Alkoi nämä kyselyt "mitä teet, missä oot, kenen kanssa".

Eräänä iltana häneltä tuli yllättäen viesti, että "vaikutat kiinnostavalta, niin voisin lähtee sun kanssa ulos." Kysyin, että millä tavalla kiinnostavalta. Hän ei osannut nimetä yhtään ainutta piirrettä, mikä minussa häntä kiinnosti, jankkasi vain että vaikutan kiinnostavalta ja lopulta sanoi että "olet kiinnostava koska olethan hyvännäköinen". Keskustelu loppui osaltani siihen.

Kuukautta myöhemmin mies kyseli, että haluaisinko mennä silittelemään hänen partaansa (yök). Totesin, että olen jo löytänyt ihmisen joka kykenee normaaliin keskusteluun. Laittoi perään haukkumaviestin ja poisti minut matcheistaan.

Vierailija
54/70 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittoi joka päivä viestin "moi nähdäänkö", en ollut kiinnostunut hänestä, profiilissa muistaakseni luki vain jotain pervoilusta ja huono kuva, en siis vastannut näihin viesteihin. Eräänä päivänä ajattelin päästää hänet pommittamasta ja vastasin etten ole kiinnostunut. Sitten hän kysyi miksi, kerroin, ja sain haukut. Jes.

Mullakin on kokemusta noista joille pitäisi olla koko ajan vastaamassa, jos kesti kauemmin, alkoi tulla kiukkuviestejä "no ei sua nyt taida kiinnostaa mun kanssa jutteleminen". En voi laittaa elämääni jäihin ja päivystää deittisivuston viestejä aamusta iltaan, ja kun selitin niin lisää kiukuttelua seurasi. Tulee mieleen että tuollaisilla ei ole sitä omaa elämää yhtään tai sitten ovat jotenkin kontrolloivia, ei kiinnosta kumpikaan.

Yksi vaikutti innostuneelta tapaamisen jälkeen, itse ajattelin että on tutustumisen arvoinen mies vaikka erityisen innoissani en ollut, päätin antaa kuitenkin mahdollisuuden. Lisäsi heti kaveriksi facebookissa ja alkoi siellä laittaa viestiä. Menin maalle ja siellä oli huono kenttä, en päässyt nettiin kunnolla enkä voinut vastata, palattuani laitoin viestin ja selitin asian, mies ei vastannut enää koskaan mitään.

Vierailija
55/70 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräänä iltana häneltä tuli yllättäen viesti, että "vaikutat kiinnostavalta, niin voisin lähtee sun kanssa ulos." Kysyin, että millä tavalla kiinnostavalta. Hän ei osannut nimetä yhtään ainutta piirrettä, mikä minussa häntä kiinnosti, jankkasi vain että vaikutan kiinnostavalta ja lopulta sanoi että "olet kiinnostava koska olethan hyvännäköinen". Keskustelu loppui osaltani siihen.

Juuri nämä tyypit taitavat olla niitä, jotka lähettelevät noita samanlaisia viestejä kaikille matcheilleen oikeasti välittämättä siitä millainen nainen siellä edes on. Tai itsellänikin on tullut vastaan noita, jotka sanovat heti alkuun tuollaista "olet ihan mieletön nainen"  - ja millähän perusteella? Ja sitä perustelua ei koskaan osata sanoa tai kysymykseen ei ikinä vastata. Ehkä kuvittelevat, että nainen on niin otettu tuollaisesta kehusta ja automaattisesti lämpeää tyypille vain sen takia. Mutta joo. Ei kukaan nainen (eikä varmasti mieskään) halua jotain feikkiä sarjakehua, joka on mennyt kaikille muillekin.

Vierailija
56/70 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää se kuvien vonkaaminen. Ja ne pelkät flirtit. Jos on kiinnostunut toisesta, niin kait sitä jotain kirjottaa ja haluaa tutustua. Aika monta olen estänyt, kun olen jotain heille kirjottanut ja mitään eivät kirjoita vastaukseksi.

Edelleen odotan sellaista miestä, joka osaa jotain kirjoittaa :)

Minusta taas flirtti on vaivaton tapa selvittää se kannattaako lähettää minkäänlaista viestiä. Yli 95% naisista ei vastaa miehen viesteihin mitenkään ja tuntuu jotenkin tarpeettomalta kirjoittaa heille siitä huolimatta pitkä, personoitu, huumoripitoinen ja erottuva aloitusviesti. Jos flirttiin ei tule mitään vastausta niin ei tulisi viestiinkään.

Toinen juttu on se että joissain deittipalveluissa myös ilmaisjäsen voi lähettää flirtin mutta ei voi kirjoittaa.

Vierailija
57/70 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa ja Helsingissä taitaa olla ne pahimmat kokemekset (vielä) tällä hetkellä.

Vierailija
58/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kahvilatreffit on ihan parhaita. Jos homma ei toimi niin turha sitä on millään oheistoimilla peittää. Menee vaan pidempään aikaa huomata, ettei mitään yhteyttä ole. Jos homma toimii, se toimii myös kahvikupin äärellä, tai vaikka puiston penkillä istuen.

Usko tai älä, mutta ympäristökin voi vaikuttaa treffien lopputulokseen. Jossain oli vinkki, että jos menet kahvilaan niin älkää ainakaan istuko vastakkaisilla puolilla pöytää, vaan hakeudu toisen viereen, pääset lähelle ja voitte katsella maailmaa yhdessä ja kommentoida asioita sen sijaan, että katselette toistenne taakse. Kaikenlaiset asiat vaikuttavat, minä en käy kahviloissa muutenkaan joten se ei ole minulle luontainen paikka olla. Veikkaan että olisin saanut monessa tapauksessa toiset treffit, jos treffipaikka olisi ollut jokin muu.

Vierailija
59/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Samaa kategoriaa ne jotka tykittävät heti alkuun jotain "oispa oma kulta ketä halia" settiä. Tulee vaan sellainen olo että ko. miehellä taitaa olla aika kova läheisyyspula."

Mitäs vikaa siinä on? Eikö yksi syy parisuhteen hakemiseen ole myös hellyyden kaipuu?

Tuo on vain sellaiseksi alkututustumisen puheenaiheeksi vähän hankala. Tulisiko tuosta puhua sitten jotenkin yleisellä tasolla, kun toinen alkaa avautua "olisipa joku jota halia"? Onko sopivaa vastata: "Joo, toivottavasti löydät jonkun sellaisen." ja eteneekö juttu sen jälkeen luontevasti?

Voihan siihen sanoa vaikka että: "Olisihan se kivaa, niin". Ja sitten vie juttua eteenpäin. Mutta ei ole kyllä hyvä liike mieheltä tuollainen, se vie keskustelua yleiselle tasolle, kun pitäisi viestiä mieluummin henkilökohtaista kiinnostusta.

Vierailija
60/70 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista puistattavinta on juurikin nämä nopeasti etenevät. Keskusteltiin pitkään erään miehen kanssa töistä ja opinnoista, meillä oli sama tausta joten alku vaikutti lupaavalta. Asuimme vielä km päässä toisistamme joten näkeminenkin olisi ollut helppoa. Mutta. Yksi hiton sydän pilasi kaiken. Toivottelimme hyvät yöt ja mies laittoi ison punaisen sykkivän sydämen perään.... Meni estoon :D

Minulle kävi miehenä vähän noin, yllätyin vähän kun tulikin yhtäkkiä sydäntä sinne toivotuksiin. Ajattelin itseni kohdalta, ettei se jotenkin vielä siinä vaiheessa olisi "soveliasta" ja jarruttelin itseäni, mutta ei siinä mitään, vastasin sitten samalla mitalla kun oli kuitenkin niin hyvä fiilis siitä naisesta. Harvinaistahan se toki on, että ennen yhtään tapaamista tulee toisesta niin voimakas aavistus. Nykyään ollaan yhdessä.