Polttavatko köyhät edelleen tupakkaa?
Tupakan hinta nousee joka vuosi.
Polttavatko köyhät silti edelleen tupakkaa?
Kävin joskus Hurstin ruokajonossa todella moni siellä jonossa oleva köyhä poltti tupakkaa.
Kommentit (34)
Eihän tupakkaa muut poltakkaan kuin köyhät
Just tulin tupakilta ja mietin, että röyhyttelen rahaa ilmaan. Alkuviikosta en kuitenkaan polttanut yhtäkään röökiä.
Minä en polta, enkä ole koskaan polttanut. - Miksi köyhyys tarkoittaa turhauttavan monelle samaa kuin henkilö, joka ei pysty tai muutoin kykene itsenäisiin ja järkeviin ja perusteltuihin päätöksiin ja valintoihin?
Köyhät tuskin enää aloittaa polttamista, mutta köyhä polttaa, jos on koukussa, samoin kuin varakaskin.
Poltetaan cräckiä vaan ja nuuskataan kokkelii nekkuun.
Vierailija kirjoitti:
Minä en polta, enkä ole koskaan polttanut. - Miksi köyhyys tarkoittaa turhauttavan monelle samaa kuin henkilö, joka ei pysty tai muutoin kykene itsenäisiin ja järkeviin ja perusteltuihin päätöksiin ja valintoihin?
Koska he usein ovat sellaisia?
Vierailija kirjoitti:
Köyhät tuskin enää aloittaa polttamista, mutta köyhä polttaa, jos on koukussa, samoin kuin varakaskin.
Näin se menee. Joku fiksu sentäs täällä.
Vierailija kirjoitti:
Nojaa, itse olen huomannut että esim nuoruudessa moni poltti, huolimatta perhetaustasta / koulutuksesta tai varakkuudesta, mutta kun kasvettiin aikuiseksi niin ne parempien perheiden nuoret lopetti kun mentiin töihin ja alettiin perustaa perheitä. ja köyhät vaan jatkoivat.
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin yksinkertainen?
Hän saa hyvän mielen siitä kun vttuilee köyhille. Hän on parempi ihminen. :)
vttuiluun asti kirjoitti:
Ja tämä kiinnostaa rikkaita?
Maksavat ne röökit verorahoista.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitäs sitten? Oletko sä joku ihmisten rahojen käytön kyttääjä. Ei sitä tukea tupakointiin saa. Se on pois ruokarahoista.
Vierailija kirjoitti:
ihan yhtä paljon sille röökille tulee hintaa makso se aski 2 euroo tai 200 euroa koska kaikki hinta on veroa.
Taloyhtiössäni asuu työtön mies joka seisoo tupakalla parkkipaikan vieressä aina kun olen tulossa kotiin tai olen lähdössä jonnekkin. Vi###aa kun se on aina siinä kyyläämässä. Sossurahoja tulisi pienentää päivittäisen tupakka-annoksen verran!
Vierailija kirjoitti:
Ja maksavat tupakkaveroa takaisin valtiolle. Ruuasta ei mene niin paljoa veroa valtiolle. Eli ihan hyvä hyötysuhde tuo tupakointi valtiolle on. Tässähän ei nyt otettu kantaa sen epäterveellisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Taloyhtiössäni asuu työtön mies joka seisoo tupakalla parkkipaikan vieressä aina kun olen tulossa kotiin tai olen lähdössä jonnekkin. Vi###aa kun se on aina siinä kyyläämässä. Sossurahoja tulisi pienentää päivittäisen tupakka-annoksen verran!
Mistä sä tiedät että on työtön? Taidat ite olla se kyttääjä.
Vierailija kirjoitti:
Sinähän se kyylä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitäs sitten? Oletko sä joku ihmisten rahojen käytön kyttääjä. Ei sitä tukea tupakointiin saa. Se on pois ruokarahoista.
Paljonko siellä ruoka avussa ne ihmiset maksavat ruuasta...?
tottakai polttaa.