Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä joka on ikävä ja katkera aina jos minulle tapahtuu jotain hyvää

Vierailija
11.01.2019 |

Lapsuudenystävä, sanotaan vaikka Jonna, on ollut samanlainen niin kauan kuin muistan. Jo pienenä sotki ja rikkoi tavarani jos sain jotain hänen mielestään hienoa. Varasteli myös ja väitti myöhemmin että tavarat olivat hänen omiaan.

Tämä kuitenkin on jatkunut nyt pitkälle aikuisikään (olemme kolmekymppisiä) tietysti vaan eri muodoissa.

Olen ylipainoinen ja tiedän sen kyllä. Jonna kokee kuitenkin tarpeelliseksi huomauttaa tästä mahdollisimman usein. Syön mitä tahansa, se on huomautuksen aihe, tai jos jätän syömättä. Jos syön vaikkapa leivoksen, alkaa kuittailu "ajattele nyt vähän muotojas" jos syön salaattia "No et sä hei tolla ketään hämää, kyllä huomaa että heti kotona vedät läskiä naamaan" Jos jätän syömättä, niin esitän.

Saunaillassa sanoi, ettei minun kannata tulla saunaan kun ei kukaan muukaan porukan läskeistä sauno.

Yritimme miehen kanssa pitkään lasta ja kun viimein tulin raskaaksi, alkoi huomauttelu siitä kuinka lapsesta tulee "häiriin.tynyt lut ka" jos on minuun yhtään tullut. Normaalisti tuossa kohtaa varmaan suurin osa ihmisistä laittaisi välit poikki, mutta olin jo niin turtunut niihin kommentteihin etten välittänyt.

Kun sain keskenmenon ja Jonna kuuli siitä, hänen kasvoilleen nousi sellainen omahyväinen virne.

Kun sain työpaikan, sanoi onnittelujen sijaan että tietää kyllä miten sen paikan olen saanut.

Olen aina ennen tämän ihmisen tapaamista ahdistunut ja olo on jo valmiiksi lytätty. Mietin tarkkaan mitä puen, miten meikkaan, jopa mitkä kengät laitan (läskithän eivät voi käyttää korkokenkiä) Mitä tilaan ruokapaikassa, mitä vastaan hänen kommentteihinsa. Minulla on usein jopa päänsärkyä ja vatsakipuja kun tiedän tapaavani Jonnan.

Miksei hän voi koskaan olla iloinen puolestani? Edes pieni hymy tai "sepäs on kiva" kommentti hänen suustaan olisi ihme.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5 miesvihasatu.

Miesvihasatu naisesta?

Puisilmäinen av-mamma ajattelee näin. Kokeneempi palstailija tajuaa heti, että tavoite on saada mammat miesvihakiimoissaan haukkuaan ap:n miestä ties mistä.

Edelleen 0/5.

Vierailija
22/27 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5 miesvihasatu.

Miesvihasatu naisesta?

Puisilmäinen av-mamma ajattelee näin. Kokeneempi palstailija tajuaa heti, että tavoite on saada mammat miesvihakiimoissaan haukkuaan ap:n miestä ties mistä.

Edelleen 0/5.

Kyllähän tällä palstalla haukutaan miehiä välillä aika raakasti, mutta nyt sulla menee tuo vihan näkeminen jo niin yli notta tärisee  :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kohteleeko hän sinua noin huonosti niiden muiden nähden ja kuullen? Eivätkö muut reagoi mitenkään? Jos eivät, niin minusta he kuulostavat myös todella omituisilta.

Jos taas sadisti rääkkää sinua vain kaksin, pitäisin huolen, että tapaan häntä vain isommassa porukassa.

Mä en kyllä silti tajua, miksi yrität miellyttää. Toteat itsekin, että kääntää kaiken sinua vastaan, teit niin tai näin, eikö silloin ole turhaa yrittääkään?

Vierailija
24/27 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5 miesvihasatu.

Miesvihasatu naisesta?

Edelleen 0/5.

Pimpeli-Pompeli...

Vierailija
25/27 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsut häntä y s t ä v ä k s i ?!

Juu..

Vierailija
26/27 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Jonna imee susta itselleen energiaa pahoinpitelemällä sua henkisesti. Ei kai vaihtoehtoja ole kuin kaksi: vältät Jonnaa kuin ruttoa, jolloin hän edelleen hallitsee sun elämää (et voi tavata muita ystäviäsi) tai aktiivisesti päätät murtaa lapsuudessa opitut roolit ja kieltäydyt olemasta pahoinpideltävänä. Jos ei Jonna sitä kestä, niin vetäytykööt hän pois sinun läheltäsi.

Vierailija
27/27 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kohteleeko hän sinua noin huonosti niiden muiden nähden ja kuullen? Eivätkö muut reagoi mitenkään? Jos eivät, niin minusta he kuulostavat myös todella omituisilta.

Jos taas sadisti rääkkää sinua vain kaksin, pitäisin huolen, että tapaan häntä vain isommassa porukassa.

Mä en kyllä silti tajua, miksi yrität miellyttää. Toteat itsekin, että kääntää kaiken sinua vastaan, teit niin tai näin, eikö silloin ole turhaa yrittääkään?

Tämä on erittäin hyvin sanottu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi