Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puntarini on mennyt epäkuntoon. Näyttää 8 kiloa liikaa.

Vierailija
11.01.2019 |

Kyseessä on digitaalivaaka jota ei voi nollata. Pitääkö jatkossa vähentää aina 8 kiloa painosta vai laskenko vähennyksen jollakin prosentilla? Asiasta tietäviä paikalla

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samantyyppinen onglema pankkitilini kanssa. Se näyttää 5000€ liian vähän, eikä pankki suostu korjaamaan asiaa enkä pysty siihen itse.

Vierailija
2/25 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluiais olla vahingoniloinen, mutta ne on lähteneet mun vaaásta. 8 kiloa vähemmän näytti tänään kuin marraskuun alussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin puntari meni vuosi sitten epäkuntoon ja näytti 10 kiloa liikaa, en myöskään pystynyt nollaamaan vaakaa, joten jouduin pudottamaan painoa 10 kiloa, mutta nyt se näyttää taas oikein :)

Vierailija
4/25 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on digitaalivaaka jota ei voi nollata. Pitääkö jatkossa vähentää aina 8 kiloa painosta vai laskenko vähennyksen jollakin prosentilla? Asiasta tietäviä paikalla

Vaikea uskoa ettei voisi taarata digitaalivaakaa tai mitään vaakaa ylipäänsä, kun se on niin olennainen osa koko vaakojen käyttökonseptia. Oletko kokeillut googlettaa käyttöohjeita netistä merkillä ja mallilla?

Vierailija
5/25 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee valitus ja vaadi rahat takaisin, kai niissä joku takuu täytyy olla?

Vierailija
6/25 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noi digitaalivaa at ole luotettavia. Joskus ne alkavat näyttää mitä sattuu, itselle kävi samoin 10 vuotta sitten.

Manuaalivaa alle tapahtui sama. Hajosi jossain kohtaa ja näytti 10 kiloa liian vähän.

Vaa at eivät ole ikuisia vaikken ymmärräkään, miksi ne hajoavat näyttämällä painon väärin.

Vierailija
7/25 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama homma! Näyttää koko ajan 6 kiloa enemmän kuin pitäisi! Tosi ärsyttävää, mutta kyllä mä sen verran osaan päässä laskea, että saan oikean lukeman pähkäiltyä.

Vierailija
8/25 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin pitäis keksiä sellainen automatiikka, jolloin mittaus menee "poikki" siinä kohtaa, mikä se oikea paino on. Esim. max 70 kiloa ja sen jälkeen lukema pysyy aina siinä seitsemänkympissä. Vältyttäis turhalta mielipahalta?

Vierailija
9/25 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans ihan passka vaaka.

Olen 160cm pitkä ja vaaka näyttää 83kg!

Enhän voi painaa nii paljon, tämmönen pätkä.

Vierailija
10/25 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KäKi kirjoitti:

Neuvoton. kirjoitti:

Minulla on samantyyppinen onglema pankkitilini kanssa. Se näyttää 5000€ liian vähän, eikä pankki suostu korjaamaan asiaa enkä pysty siihen itse.

https://www.finanssivalvonta.fi/fi/EU-valvonta/EBA/Pages/Default.aspx

Tee ilmoitus asiasta finanssivalvonnalle, se valvoo pankkien toimintaa.

Jaana Tommiska (Olga Romanova), Kerava

😁😉

Vierailija
11/25 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KäKi kirjoitti:

Neuvoton. kirjoitti:

https://www.finanssivalvonta.fi/fi/EU-valvonta/EBA/Pages/Default.aspx

Tee ilmoitus asiasta finanssivalvonnalle, se valvoo pankkien toimintaa.

Jaana Tommiska (Olga Romanova), Kerava

Kiitos neuvosta! 🤑😂

Vierailija
12/25 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kuten joku kirjoittikin. Huonolaatuisten nappipattereiden vika, jos vaaka näyttää liikaa.

Vierailija
13/25 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko myös vaatteet menneet rikki ja kutistuneet säilityksessä?

Vierailija
14/25 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en yhtään ihmettelis, sen verran huonolaatuisia vaatteet ovat nykyisin : (

Vierailija
15/25 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noi digitaalivaa at ole luotettavia. Joskus ne alkavat näyttää mitä sattuu, itselle kävi samoin 10 vuotta sitten.

Manuaalivaa alle tapahtui sama. Hajosi jossain kohtaa ja näytti 10 kiloa liian vähän.

Vaa at eivät ole ikuisia vaikken ymmärräkään, miksi ne hajoavat näyttämällä painon väärin.

Itsellä on jo kolmas digitaalivaaka menossa. Jossain vaiheessa ne vaan alkaa näyttämään mitä sattuu, huomaa kun käy monta kertaa peräkkäin vaakalla ja aina tulee ihan eri lukuja, tai vaaka ei rauhotu lainkaan vaan lukema heiluu miten sattuu. Edellisen vian tajuamisessa meni vähän aikaa, kun se näytti ilmeisesti noin 6kg liian vähän.

Vierailija
16/25 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on jo kolmas digitaalivaaka menossa. Jossain vaiheessa ne vaan alkaa näyttämään mitä sattuu, huomaa kun käy monta kertaa peräkkäin vaakalla ja aina tulee ihan eri lukuja, tai vaaka ei rauhotu lainkaan vaan lukema heiluu miten sattuu. Edellisen vian tajuamisessa meni vähän aikaa, kun se näytti ilmeisesti noin 6kg liian vähän.

Mä tajusin, että digitaalivaakani näyttää väärin, kun tajusin punnita itseni uimahallissa. Uimahallin vaaka näytti 10 kiloa enemmän kuin kotivaaka samana päivänä. Ostin samana päivänä uuden digitaalivaa'an ja se uusi vaaka näytti ihan samaa lukemaa kuin uimahallin vaaka.

Vaaka voi näyttää liikaa tai liian vähän. Kannattaa punnita itsensä uimahallissa, kuntosalilla tai paikassa, jossa on luotettava vaaka.

Vierailija
17/25 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tajusin, että digitaalivaakani näyttää väärin, kun tajusin punnita itseni uimahallissa. Uimahallin vaaka näytti 10 kiloa enemmän kuin kotivaaka samana päivänä. Ostin samana päivänä uuden digitaalivaa'an ja se uusi vaaka näytti ihan samaa lukemaa kuin uimahallin vaaka.

Vaaka voi näyttää liikaa tai liian vähän. Kannattaa punnita itsensä uimahallissa, kuntosalilla tai paikassa, jossa on luotettava vaaka.

Ajatus jäi kesken. Eli kannattaa punnita samana päivänä itsensä jossain muualla ja jos erotus on useita kiloja, voit päätellä, että kotivaakasi on rikki.

Vierailija
18/25 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli käynyt niin, että talvivaatteet olivat kutistuneet vaatehuoneessa kesän aikana. Tilanne esim. takkien kohdalla oli pahin, ne olivat kutistuneet epätasaisesti. Esim. takapuolen kohdalta enemmän kuin muualta. 

Varmaan vaatehuoneessa on ollut ilmankosteus tms. vääränlainen sen puolen vuoden ajan. Mietin, olisiko hyvä ajatus hankkia vaikka ilmankostutin vaatehuoneeseen ensi kesän ajaksi kutistumisen ehkäisemiseksi?

Vierailija
19/25 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli käynyt niin, että talvivaatteet olivat kutistuneet vaatehuoneessa kesän aikana. Tilanne esim. takkien kohdalla oli pahin, ne olivat kutistuneet epätasaisesti. Esim. takapuolen kohdalta enemmän kuin muualta. 

Varmaan vaatehuoneessa on ollut ilmankosteus tms. vääränlainen sen puolen vuoden ajan. Mietin, olisiko hyvä ajatus hankkia vaikka ilmankostutin vaatehuoneeseen ensi kesän ajaksi kutistumisen ehkäisemiseksi?

Sinun tilanteesi on aika lohdullinen. Minun takkini kutistuivat kesän aikana vatsan kohdalta. 😣

Vierailija
20/25 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko myös vaatteet menneet rikki ja kutistuneet säilityksessä?

Mies osti meille uuden pyykinpesukoneen viime syksynä, nyt mun vaatteet on ruvenneet kutistumaan, eilen just kattelin, että kauluspaidasta sinkoaa kohta napit irti... Tän siitä saa kun päästää miehen yksin ostoksille. Joku maanantaikappale selkeesti toi kone.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä