Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normaalin täydellinen lähiöperhe (osa II)

Vierailija
14.05.2006 |

Minulla ja miehelläni on kaksi lasta, TYTTÖ ja POIKA tietenkin,ovat kaksoset. Tytär Jessica Serafiina ja poika Mico Felix ovat kovasti toivottuja, TIETENKÄÄN ei ollut mitään toiveita aikoinaan sukupuolen suhteen, kunhan vain tulisi KUMPAAKIN SUKUPUOLTA yksi kappale.

Asumme Helsinkiläisessä LÄHIÖSSÄ. Aamulla kun mies lähtee TÖIHIN, minä lähden lasten kanssa ULOS, olenhan KOTIÄITI, oli sää mikä tahansa. Lapset TARVITSEVAT happea ja liikuntaa.

Lasten päälle puetaan TIETYSTI lämpimät REIMATECIT, jotka ANOPPI meni ostamaan, itse olisin halunnut lapsillemme mielummin JONATHANIT... Omissa vaatteissa sitten säästänkin ja vetäisen päälleni ÄITIYSVAATTEET, koska en ole vielä ehtinyt laihduttamaan pientä ylipainoa. Ostaisin mielelläni TUULIPUVUN, mutta se on kovin kallis.

Sitten tullaan sisälle syömään PIRKAN KALAPUIKKOJA, koska lapset eivät tietenkään suostu syömään mitään kovin vaikeaa ruokaa ;-) ja sehän on ihan normaalia. Itse syön jämät lasten lautasilta. Sitten onkin päiväunien aika ja onneksi voin sillä aikaa itse vetää KILON SUKLAATA, lapset eivät tietenkään saa nähdä ÄIDIN SALAISIA PAHEITA ;-)

Onpa tosiaan jännä, että vieläkin noi raskaudenajan kilot istuu tiukassa ;-)

Niin,lapsemme ovat jo 2-vuotiaita, äkkiä se aika kuluu... Lapset ovat tosi TERVEITÄ eikä ole yhtään KORVATULEHDUSTA ollut, vaikka en jaksanut imettää kauempaa kuin 3 viikkoa. Jotenkin se vain ÄLLÖTTI, mutta IMETYSHÄN ON jokaisen OMA ASIA ;-)

PITKÄSSÄ JUOKSUSSA ei kuitenkaan ole mitään väliä, onko PULLOVAUVA vai TISSIVAUVA. Ja jotain mätäähän sellaisessa pitkässä imetyksessä onkin... Siinä vain ajatellaan ÄIDIN TARPEITA ;-)

Kun mies tulee töistä, hän istuu sohvan ääreen ja katsoo töllöä kunnes nukahtaa. Joskus hän jopa LEIKKII lasten kanssa tai KÄY KAUPASSA.

Lapset käyvät nukkumaan siinä KELLO 23 AIKOIHIN, koska eihän lapset halua sitä ennemmin nukkumaan - ja sehän on ihan ymmärrettävää ;-)

Miehen kanssa valvomme joskus klo 01 asti, jos hän sattuu sohvalta heräämään sitä ennen. Yleensä hän toki pelaa LENTOKONESIMULAATTORIA ja minä nukutan lapsia...

Lauantai on se päivä, jolloin PARISUHDETTA täytyy HOITAA. Silloin annan miehelle seksiä, tietysti SAUNAN jälkeen, vaikka jos totta puhutaan, ei kyllä ikinä oikein huvittaisi :-( Mutta miehethän ovat vähän ALHAISIA SIKOJA. Odotan jo vaihdevuosiani :-)

Lopuksi muuuten, mitä mieltä olette lasten NIMISTÄ, eikö olekin kauniit, sopivat NIIN HYVIN meidän sukunimeen, mikä on LATVA-ÄIJÖ.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan hyvin av-tyylinen.

Vierailija
2/5 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma ois paljon parempi jos tekisit muuta aina välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Harvalla on kaksoset, olisi parempi jos ne lapset olis ollut vaikka 2 ja 3, tai 2 ja 4.

2. Silloin kun lapset on päikkäreillä, ni mamma vetää kilon suklaata ja hengaa av:lla.

Vierailija
4/5 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muunnellut sitä? Oletpa mielikuvitukseton tyyppi!

Vierailija
5/5 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tarkoituksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme