Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ehkä pettää? Tarvitsen teidän apua selvittämään tätä ja ei ole provo

Vierailija
11.01.2019 |

Joitain merkkejä on ollut jo aiemmin, mutta tässä viimeisin. Mies oli tällä viikolla syömässä erään miespuolisen kaverinsa kanssa, josta ei ole koskaan puhunut aiemmin ja joka ei ole hänen fb-kavereissaankaan. Kun hän tuli sieltä kotiin, olin katsomassa Netflixistä Game Night nimistä elokuvaa. Mies alkoi heti ihmettelemään, että "miksi sä tätä katsot uudestaan, mehän ollaan katsottu tää yhdessä." Aiheestä kehkeytyi pienimuotoinen kinastelu, kun mies ärsyyntyneenä väitti, että joo yhdessä ollaan katsottu ja minä olin kuulemma kommentoinutkin jotain kohtausta, että "onpa hauska".

Aloin sitten selvittelemään asiaa, ja sain selville, että katseluhistoriasta ei löytynyt kyseistä elokuvaa ja se oli muutenkin vasta ihan hiljattain tullut Netflixiin. Tästä suivaantuneena kysyin sitten mieheltä, että onko kenties käynyt elokuvissa katsomassa sen jonkun kanssa. Hän sitten keksi, että onkin ehkä nähnyt leffan Lufthansan lennolla.

En tiedä, hätävalheelta tuntuu. Mitähän kautta saisin selville, että onko Game Night elokuvaa tosiaan esitetty Lufthansan lennoilla? Jos ei, niin sittenhän se tarkoittaa, että leffassa on käyty - ilmeisesti jonkun kanssa, kun oli oikein muistijälkikin siitä, että joku on kommentoinut "onpa hauska".

Luottamus on muutenkin tässä suhteessa heikoilla ja haluaisin vain jonkun todisteen siitä, että mies valehtelee. Olen ihan loppu.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luottamus on muutenkin tässä suhteessa heikoilla ja haluaisin vain jonkun todisteen siitä, että mies valehtelee. Olen ihan loppu.

Miksi et vaan eroa, jos suhde on noin p*ska?

Vierailija
42/56 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Game night on muistaakseni uusi Netflix original -leffa. Ei sitä muualla esitetä eikä ole esitetty. Miehesi on katsonut sen netflixista ilmeisesti jonku toisen kanssa. Oli muuten ihan hyvä leffa!

Onko näin? Ei oo koskaan esitetty missään elokuvateattereissa eikä lennoilla? ap

Ei ole näin. Game Night on pyörinyt ainakin elokuvissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Game night on muistaakseni uusi Netflix original -leffa. Ei sitä muualla esitetä eikä ole esitetty. Miehesi on katsonut sen netflixista ilmeisesti jonku toisen kanssa. Oli muuten ihan hyvä leffa!

Onko näin? Ei oo koskaan esitetty missään elokuvateattereissa eikä lennoilla? ap

Eikä ole. Ettekö osaa googlettaa? 

Vierailija
44/56 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko mies kuitenkin sekoittaa sen johonkin toiseen leffaan? Jos on kerran uusi Netflixissäkin.

Hän muisti sen elokuvan juonen, joten ei mahdollista. Ap

Anna olla se leffa ja keksi miten saat kiinni seuraavasta vanhan kaverin tapaamisesta. Ole hieman häikäilemätön ja valehtele itse ihan pokkana että ihan vaan hyvillä aikeilla etsit miestä yms.

Vierailija
45/56 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä yllättäen miehen kännykkä yhdessä luettavaksi. Jos kieltäytyy ja suuttuu, niin siitä voi vetää johtopäätöksiä.

Vierailija
46/56 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olet kyllä lipsahtanut vähän sivuraiteelle. Voi olla että mies pettää mutta se näkyikö leffa lennolla vai ei on täysin sivuasia. 

Voi olla, mutta perusteletko ole kiltti? ap

Olen eri.

Se on täysin sivuasia onko sinulla niitä todisteita, yms...jos et voi luottaa mieheesi. Silloin suhteelta on perusta poissa, jos joudut selvittelemään näkyikö joku leffa jossain lennolla. 

Minusta tämä on vähän naiivi asenne. Kyllä jokaisella on se piste missä luotto alkaa rakoilemaan, vaikka se perusluotto olisi suhteessa kunnossa. Jollekin se riittävä syy on jatkuvat ylityöt ja puheluiden salailu, toiselle kortsupaketti taskussa ja kolmannelle naapurin Pasin näköinen kuopus. Joskus voi olla hyvinkin järkevää selvittää asia ja jatkaa suhdetta jos epäily osoittautuu vääräksi. Tietysti tässä kyseisessä tilanteessa epäilyn perusteet ovat varsin kevyet ja olen taipuvainen olemaan samaa mieltä. Mutta ei elämä ole aina niin mustavalkoista, että joko luottaa silloinkin kun se on tyhmää tai suorastaan hullua tai sitten on pakko erota.

Vierailija
47/56 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä yllättäen miehen kännykkä yhdessä luettavaksi. Jos kieltäytyy ja suuttuu, niin siitä voi vetää johtopäätöksiä.

Tämä on kyllä sellainen juttu, josta ihan viatonkin ihminen voi suuttua. Minä en todellakaan miestäni petä tai puuhaa mitään hänen selän takana, mutta jos hän vaatisi saada puhelimeni luettavaksi, koska ei luota minuun, niin kyllä loukkaantuisin. Varmasti antaisin puhelimen hänelle ja kysyisin, että tuliko nyt parempi olo...

Vierailija
48/56 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Game night on ollut teattereissa. Ja ihan hyvin voitu näyttää Lufthansan lennollakin.

Vierailija
49/56 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suhteenne alkanut pettämisellä? Onko miehellä ollut lukuisia suhteita ennen sinua? Onko pettänyt aikaisempia kumppaneitaan? Kyllähän se kertoo paljon, millainen mies on, jos osaan noista vastaat kyllä. Voit olla oikeassa epäilyissäsi. En aloittaisi tuollaisella historialla olevan miehen kanssa suhdetta.

Mutta jos miehesi ei ole pettänyt aiemmin, omaa pitkiä ja vakaita suhteita, on ongelma todennäköisesti sinulla. 

Vierailija
50/56 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki yksityisetsivä. Laita varjostamaan miestä.

Vierailija
51/56 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tapasi exäänsä?

Ja miksi lähti reissuun ilman sua?

Nää musta hieman isompia juttuja kuin tuo leffa, vaikka sekin on hyvä vinkki.

Siis asutte yhdessä ja yhtäkkiä mies on vaan reissussa../ missä hän oli, kenen kanssa jne?

Kauanko olette olleet yhdessä?

Vierailija
52/56 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap eroa miehestäsi! Rikot itseäsi vaan koko ajan lisää ja olet kohta umpikujassa. Tuollainen epäily ja jatkuva varpaillaan olo saa kyllä mielenterveyden järkkymään. Luin keskustelua ja kyllä tuli mielikuva miehestä, joka pettää tai ei ainakaan ole kanssasi tosissaan, koska ei kertonut reissusta, tapasi exäänsä salaa ja nyt tämä erikoinen leffajuttu...

Minulle tuollainen reissusta kertomatta jättäminen olisi syy eroon. Ei sitä vaan parisuhteessa lähdetä toiselta salaa yllättäen johonkin reissuun.

Vierailija
53/56 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa tilannetta. Katso miten käyttäytyy kännykän ja tietokoneen kanssa. Ole ovela ja hanki todisteet. Ei tuo vielä riitä todisteeksi. Ei välttämättä petä.

Vierailija
54/56 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraa tilannetta. Katso miten käyttäytyy kännykän ja tietokoneen kanssa. Ole ovela ja hanki todisteet. Ei tuo vielä riitä todisteeksi. Ei välttämättä petä.

Oletko ollut tuossa tilanteessa? Jotenkin tuntuu oudolta jos pitää vakoilla puolisoa. Varmaan eroaisin, jos olisi niin vahva epäilys, koska olisi tosi raskasta elää noin. 

Vierailija
55/56 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin itse tämän kyseisen leffan lentokoneessa, eli joo koneesta löytyy. Lufthansasta en ole varma, mutta löytyy joidenkin lentokoneiden valikoimasta siis.

Vierailija
56/56 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olet kyllä lipsahtanut vähän sivuraiteelle. Voi olla että mies pettää mutta se näkyikö leffa lennolla vai ei on täysin sivuasia. 

Voi olla, mutta perusteletko ole kiltti? ap

Olen eri.

Se on täysin sivuasia onko sinulla niitä todisteita, yms...jos et voi luottaa mieheesi. Silloin suhteelta on perusta poissa, jos joudut selvittelemään näkyikö joku leffa jossain lennolla. 

Täydellisen ihmisen elämässä menee juuri näin.

Mutta sitten on meitä jotka ahdistuvat helposti eikä haluasi alkaa epäilemään turhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi