Mies ehkä pettää? Tarvitsen teidän apua selvittämään tätä ja ei ole provo
Joitain merkkejä on ollut jo aiemmin, mutta tässä viimeisin. Mies oli tällä viikolla syömässä erään miespuolisen kaverinsa kanssa, josta ei ole koskaan puhunut aiemmin ja joka ei ole hänen fb-kavereissaankaan. Kun hän tuli sieltä kotiin, olin katsomassa Netflixistä Game Night nimistä elokuvaa. Mies alkoi heti ihmettelemään, että "miksi sä tätä katsot uudestaan, mehän ollaan katsottu tää yhdessä." Aiheestä kehkeytyi pienimuotoinen kinastelu, kun mies ärsyyntyneenä väitti, että joo yhdessä ollaan katsottu ja minä olin kuulemma kommentoinutkin jotain kohtausta, että "onpa hauska".
Aloin sitten selvittelemään asiaa, ja sain selville, että katseluhistoriasta ei löytynyt kyseistä elokuvaa ja se oli muutenkin vasta ihan hiljattain tullut Netflixiin. Tästä suivaantuneena kysyin sitten mieheltä, että onko kenties käynyt elokuvissa katsomassa sen jonkun kanssa. Hän sitten keksi, että onkin ehkä nähnyt leffan Lufthansan lennolla.
En tiedä, hätävalheelta tuntuu. Mitähän kautta saisin selville, että onko Game Night elokuvaa tosiaan esitetty Lufthansan lennoilla? Jos ei, niin sittenhän se tarkoittaa, että leffassa on käyty - ilmeisesti jonkun kanssa, kun oli oikein muistijälkikin siitä, että joku on kommentoinut "onpa hauska".
Luottamus on muutenkin tässä suhteessa heikoilla ja haluaisin vain jonkun todisteen siitä, että mies valehtelee. Olen ihan loppu.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Mitä muita "pettämisen merkkejä" olet havainnut? Tämä leffa-asia ei yksittäisenä kuulosta vielä kuitenkaan siltä, että mies pettäisi.
Tapasi exänsä kertomatta minulle, lähtenyt salaa reissuun yms. On kyllä jälkeenpäin nuo asiat kertonut, mutta minusta on ollut outoa, ettei ole voinut sanoa, että "lähden muuten viikonloppuna paikkaan x" samalla kun muutenkin jutellaan. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olet kyllä lipsahtanut vähän sivuraiteelle. Voi olla että mies pettää mutta se näkyikö leffa lennolla vai ei on täysin sivuasia.
Voi olla, mutta perusteletko ole kiltti? ap
Olen eri.
Se on täysin sivuasia onko sinulla niitä todisteita, yms...jos et voi luottaa mieheesi. Silloin suhteelta on perusta poissa, jos joudut selvittelemään näkyikö joku leffa jossain lennolla.
Tilanne ei ole koko ajan ollut tämä. En haluaisi lopettaa suhdetta vain sen takia, että en osaa luottaa. Minulla on heikko itsetunto ja vaikeuksia välillä luottaa edes ystäviini, joten tuolla perusteella joutuisin katkaisemaan kaikki ihmissuhteeni. ap
Hoida se itsetuntosi kuntoon ensin ja sitten vasta parisuhteeseeen. Muuten oma epävarmuutesi pilaa jokaisen ihmisuhteesi.
Niin tai sitten tilanne on se, että minua oikeasti kusetetaan tässä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro johdonmukaisesti hänelle nuo asiat, jotka sinua epäilyttävät ja seuraa reaktiota. Moni pettäjä luhistuu kyllä siinä vaiheessa, kun lyödään itsestään selviä asioita tiskiin. Ei pettäjä välttämättä sitä ymmärrä, että olet pistänyt asioita merkille ja osaat yhdistää asian Y ja X. Joko sieltä tulee jotain ympäripyöreää täysin hölmöä selittelyä tai sitten myöntää.
Ei hän hämmenny, vaan on hyvin rauhallinen ja johdonmukainen. Taidan tosiaan soittaa sinne Lufthansaan. Jos ei ole siellä näytetty, niin haluan katsoa, mitä mies keksii seuraavaksi. Hän oli tosiaan aluksi ihan varma, että ollaan katsottu se yhdessä ja nimenomaan Netflixistä.
Jos haluat pitää miehesi, niin älä kysele häneltä yhtään mitään. Soita Lufthansalle ja pane merkille, jos jotain epäilyttävää on, mutta älä kerro sitä miehelle. Tähän mennessä et ole kertonut mitään, joka viittaa pettämiseen, joten vaikuttaa enemmänkin siltä, että kärsit aiheettomasta mustasukkaisuudesta. Kannattaa mennä terapiaan, koska tuhoat suhteesi epäilyksillä ja lisäksi itselläsi on hirveä olo ihan turhaan. Jos mies pettää, niin et mahda sille yhtään mitään, mutta turhat epäilykset kariuttavat suhteen varmasti jossain vaiheessa. Kukaan ei jaksa olla kuulustelujen kohteena. Ei pahalla. Olen itsekin nuorena ollut mustasukkainen aiheettomasti ja terapia auttoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muita "pettämisen merkkejä" olet havainnut? Tämä leffa-asia ei yksittäisenä kuulosta vielä kuitenkaan siltä, että mies pettäisi.
Tapasi exänsä kertomatta minulle, lähtenyt salaa reissuun yms. On kyllä jälkeenpäin nuo asiat kertonut, mutta minusta on ollut outoa, ettei ole voinut sanoa, että "lähden muuten viikonloppuna paikkaan x" samalla kun muutenkin jutellaan. ap
Miksi ihmeessä olet miehen kanssa, joka lähtee reissuun kertomatta sinulle? En minä ainakaan katselisi. Hän ei sinua arvosta senkään vertaa, että kertoisi sinulle suunnitelmistaan.
Kuka siellä koneessa olisi leffaan kommentoinut että onpa hauska muka?
Haiskahtaa ikävä kyllä vähän siltä, että miehelläsi on joku toinen, jonka kanssa myös viettää aikaa ja leikkii kotia. Olisiko miehelläsi ajallisesti tähän mahdollisuuksia? Kyllähän tuommoiset leffasessiot vie jo helposti sen pari tuntia, ja tuskinpa se pelkkään leffaan katsomiseen on jäänyt: seksi siihen vielä päälle niin kolmen tunnin nakki, arvioisin.
Muista, että jos soitat sinne Lufthansalle ja sen jälkeen miehellesi ilmoitat, että soitit Lufthansalle eikä heillä sellaista leffaa ole näytetty, voi suhde siinä vaiheessa vedellä viimeisiään jo muutenkin. Olet selkeästi siinä ilmaissut epäluottamuksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro johdonmukaisesti hänelle nuo asiat, jotka sinua epäilyttävät ja seuraa reaktiota. Moni pettäjä luhistuu kyllä siinä vaiheessa, kun lyödään itsestään selviä asioita tiskiin. Ei pettäjä välttämättä sitä ymmärrä, että olet pistänyt asioita merkille ja osaat yhdistää asian Y ja X. Joko sieltä tulee jotain ympäripyöreää täysin hölmöä selittelyä tai sitten myöntää.
Ei hän hämmenny, vaan on hyvin rauhallinen ja johdonmukainen. Taidan tosiaan soittaa sinne Lufthansaan. Jos ei ole siellä näytetty, niin haluan katsoa, mitä mies keksii seuraavaksi. Hän oli tosiaan aluksi ihan varma, että ollaan katsottu se yhdessä ja nimenomaan Netflixistä.
Jos miehellä on joku kaveri jota käyttää usein alibina soita sille silloin kun tiedät miehen olevan vaikka kotona saunassa tms. Sano että et saanut miestä puhelimesta kiinni ja soitit sille kun ovat yhdessä syömässä, pyydä sanomaan miehellesi että laittaa puhelimeen äänet. Katso valehteleeko että miehesi on siellä. Jos ihmettelee voit kysyä edellisestä syömisestä. Jos jäät kiinni miehelle valehtelet itse pokkana että et muistanut missä mies on.
Game night on muistaakseni uusi Netflix original -leffa. Ei sitä muualla esitetä eikä ole esitetty. Miehesi on katsonut sen netflixista ilmeisesti jonku toisen kanssa. Oli muuten ihan hyvä leffa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olet kyllä lipsahtanut vähän sivuraiteelle. Voi olla että mies pettää mutta se näkyikö leffa lennolla vai ei on täysin sivuasia.
Olen eri.
Se on täysin sivuasia onko sinulla niitä todisteita, yms...jos et voi luottaa mieheesi. Silloin suhteelta on perusta poissa, jos joudut selvittelemään näkyikö joku leffa jossain lennolla.
Tilanne ei ole koko ajan ollut tämä. En haluaisi lopettaa suhdetta vain sen takia, että en osaa luottaa. Minulla on heikko itsetunto ja vaikeuksia välillä luottaa edes ystäviini, joten tuolla perusteella joutuisin katkaisemaan kaikki ihmissuhteeni. ap
Silti epätoivoisesti yrität etsiä syitä omaan epävarmuutesi miehestäsi? Mitä sitten, kun löydät niitä todisteita? Voit syyttää yksin miestä ja siirrtyt seuraavaan suhteeseen yhtä epävarmana ja yhtä katkeraa kokemusta rikkaampana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat pitää miehesi, niin älä kysele häneltä yhtään mitään. Soita Lufthansalle ja pane merkille, jos jotain epäilyttävää on, mutta älä kerro sitä miehelle. Tähän mennessä et ole kertonut mitään, joka viittaa pettämiseen, joten vaikuttaa enemmänkin siltä, että kärsit aiheettomasta mustasukkaisuudesta. Kannattaa mennä terapiaan, koska tuhoat suhteesi epäilyksillä ja lisäksi itselläsi on hirveä olo ihan turhaan. Jos mies pettää, niin et mahda sille yhtään mitään, mutta turhat epäilykset kariuttavat suhteen varmasti jossain vaiheessa. Kukaan ei jaksa olla kuulustelujen kohteena. Ei pahalla. Olen itsekin nuorena ollut mustasukkainen aiheettomasti ja terapia auttoi.
En ole miestä mistään kuulustellut, hänhän tuon kinastelun aloitti sillä leffa-asialla ja joutui myöntämään, ettei ole kanssani sitä katsonut. Minulla on vain sellainen tunne, että mies ei ole totuudenmukainen. Ehkä haen vertaistukea täältä tai jotain. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on joku kaveri jota käyttää usein alibina soita sille silloin kun tiedät miehen olevan vaikka kotona saunassa tms. Sano että et saanut miestä puhelimesta kiinni ja soitit sille kun ovat yhdessä syömässä, pyydä sanomaan miehellesi että laittaa puhelimeen äänet. Katso valehteleeko että miehesi on siellä. Jos ihmettelee voit kysyä edellisestä syömisestä. Jos jäät kiinni miehelle valehtelet itse pokkana että et muistanut missä mies on.
Ne on aina eri ihmisiä, "vanhoja tuttuja", joiden puhelinnumeroa minulla ei todellakaan ole. ap
Vierailija kirjoitti:
Game night on muistaakseni uusi Netflix original -leffa. Ei sitä muualla esitetä eikä ole esitetty. Miehesi on katsonut sen netflixista ilmeisesti jonku toisen kanssa. Oli muuten ihan hyvä leffa!
Onko näin? Ei oo koskaan esitetty missään elokuvateattereissa eikä lennoilla? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä olet miehen kanssa, joka lähtee reissuun kertomatta sinulle? En minä ainakaan katselisi. Hän ei sinua arvosta senkään vertaa, että kertoisi sinulle suunnitelmistaan.
Hän toivoo miehen rakastavan hänet ehjäksi? Syyttämällä miestä hänen ei tarvitse ottaa itsestään vastuuta vaan hän voi syyttää kaikkia muita omista ongelmistaan?
Mikset vaan eroa? Kun avasit vähän asioita, niin miehesi vaikuttaa epärehelliseltä keskenkasvuiselta pelimieheltä, joka ei arvosta sinua, kuten sinä häntä. Taitaa olla sutinaa siellä täällä. Näen vaan silmissäni, että miehesi on tyypillinen Peter Pan, joka humputtelee kavereidensa kanssa viikonloput ja saa kavereidensa kanssa ideoita lähteä poikien reissuille eikä sitä sinulle kerro, koska ei koe sille tarvetta, koska ei arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko näin? Ei oo koskaan esitetty missään elokuvateattereissa eikä lennoilla? ap
Soita Netflixille ja kysy.
Voisiko mies kuitenkin sekoittaa sen johonkin toiseen leffaan? Jos on kerran uusi Netflixissäkin.
Game night ei ole mikään Netflixin original leffa niin kuin joku väitti, kävin viime vuonna katsomassa ihan leffassa. Voi hyvin olla että miehesi on sen jossain muualla nähnyt, jos tapana on katsoa leffoja esim. kavereiden kanssa. Siitä huolimatta ihan turhaa olla suhteessa missä luottamusta ei selvästi ole lainkaan. Ota asia puheeksi miehen kanssa, että epäilet häntä pettämisestä ja voitte yhdessä päättää haluatteko yrittää korjata suhteenne vai onko ero paras ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri.
Hoida se itsetuntosi kuntoon ensin ja sitten vasta parisuhteeseeen. Muuten oma epävarmuutesi pilaa jokaisen ihmisuhteesi.
Niin tai sitten tilanne on se, että minua oikeasti kusetetaan tässä. ap
Entä sitten vaikka sinä olet se kusetettu? Se tekee sinusta ehjän vahvan rohkean itsenäisen voimaantuneen naisen kun saat syyttää miestä pettämisestä ja saat uhriutumalla sympatiaa sielunsiskoilta?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko mies kuitenkin sekoittaa sen johonkin toiseen leffaan? Jos on kerran uusi Netflixissäkin.
Hän muisti sen elokuvan juonen, joten ei mahdollista. Ap
Mitä, jos menisit kotiin vielä vähän kasvamaan?