Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meneekö alapää "piloille", kun sitä ei käytä?

Vierailija
11.01.2019 |

Olen nyt 41-vuotias nainen, enkä ole harrastanut seksiä noin viiteen vuoteen ja sitäkin ennen oli noin vuoden tauko. Päivittäin/viikoittain olen harrastanut seksiä viimeksi 32-vuotiaana muistaakseni. Huomaan, että alapäätä välillä kihelmöi ja suorastaan sattuu; aivan kuin ne limakalvot olisivat jotenkin kuivat jopa. Mitään sukupuolitautia minulla ei ole ja peseydyn säännöllisesti ja käytän puhtaita vaatteita. Kyseinen vaiva on ollut jo noin puolisen vuotta melkein päivittäisenä ja välillä se kipu on niin voimakasta, että tekisi mieli mennä lääkärille, mutten kehtaa, kun ei mulla mitään oikeaa tautia kuitenkaan voi olla ja aihe on nolo. Mikä voisi olla syynä? Pahoittelut ällöttävästä kysymyksestä.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan on seksittä? Sitä en ymmärrä??

Koska maailmassa on niin paljon mielenkiintoisempaa tekemistä.

Vierailija
22/48 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtoseksi ei ole minulle vaihtoehto, ja jollen nättinä kolmikymppisenä löytänyt miestä, en löydä sitä nyt vähemmän nättinä viisikymppisenäkään. Seksi on edelleen mielessä päivittäin, sanoisinpa melkein, että vähintään tunneittain (no joo, ok, koko ajan), ja värkkikin vaikuttaa aivan yhtä vetreältä kuin ennen.

Mutta tosiaan vain se kahden toisistaan oikeasti pitävän ihmisen välinen seksi kelpaa. Koin sen kerran minusta oikeasti pitävän mutta varatun miehen kanssa, ja opin sen afäärin ainaka sen, mistä pidän, ja etenkin sen, mistä en pidä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaisi seksi erittäinkin paljon, mutta kumppanin löytäminen on äärimmäisen vaikeaa, vaikka asunkin Helsingin kantakaupungissa ja olen kohtuullisen näköinen/ok-näköinen, hoikka ja raikas ym. Olen nimittäin ujo kotikissa, en viihdy lainkaan baareissa ja Tinderkin ujostuttaa jo pelkkänä ajatuksenakin. Tyhjästä on paha nyhjäistä. :/

T. Ap

Vierailija
24/48 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yksi ja ei tosiaan kehtaa mennä mihkään tinderiin kun on pienellä paikkakunnalla asiakaspalvelutyössä. Kiva siinä sitten töissä olisi punastella kun tunnistettaisiin.

Vierailija
25/48 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ja siis en nyt vain voi tuolle alkuperäiselle ongelmalleni oikein mitään enää. Olen vähän niinkuin luovuttanut sen osalta. En usko enää löytäväni ketään kumppania välttämättä koskaan loppuelämäni aikana. Mutta täytyy tutkia nuo mainitut vinkit ja ehkä uskaltautua gynelle pitkästä aikaa.

T. Ap

Vierailija
26/48 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin vanhemmilla naisilla joilla estrogeenin tuotanto on vähentynyt, voi seksitön elämä aiheuttaa sen että seksin uudelleen aloittaminen on kivuliasta, erittäin kivuliasta tai mahdotonta. Vagina ikäänkuin kuihtuu kasaan jos sitä ei käytä jollain tavalla.

Olisi hyvä jos sinne pökkisi välillä jotain, joko penistä tai dildoa.

Vierailija
27/48 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mene piloille, mutta ikäsi vuoksi saattaa olla että limakalvosi ovat kuivat tai ehkä jopa hiivatulehdusta pukkaa. Vaikka ei olisi sukupuolielämää, niin silti voi olla hiivatulehdusta ja bakteerivaginoosia. Käy vain rohkeadti gynellä, niin saat apua vaivaasi.

"Ikäsi vuoksi"???! Ei tässä mistään 80-vuotiaasta mummosta ollut kyse.

Vierailija
28/48 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos sinulla ikinä olisi ollut gynekologisia, vakavia sairauksia niinkuin minulla, niin ne nussimiset on taatusti viimeinen asia, joka edes käy mielessä. Sitäpaitsi tämän tilanteen selittäminen jollekin äijälle ei tasan huvita eikä kiinnosta.

Vierailija
29/48 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emätin voi kuntoutus, myös käki sinne ei säännöllisesti työnnöllä jotain. Tämä voi aiheuttaa monenlaisia ongelmia myös pissaamiseen. Kvg

No käki sinne kannattaakin työntää juu. Römpsä alkaa kukkua.

Vierailija
30/48 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mennyt käytössä pilalle. Käytän vaginavoidettakin mutta se ei auta.

Vierailija
31/48 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emätin voi kuntoutus, myös käki sinne ei säännöllisesti työnnöllä jotain. Tämä voi aiheuttaa monenlaisia ongelmia myös pissaamiseen. Kvg

🤣

Vierailija
32/48 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan oikein tykännyt seksistä. Kun olin naimisissa, se oli velvollisuus joka kuului asiaan. Ei se ollut  mitenkään kamalaa, lähinnä pitkästyttävää. Mutta sitten kun ero tuli niin olin iloinen ettei tarvi sitä seksiäkään enää jaksaa.  12 vuotta jo oltu tyytyväisenä ilman.

Vierailija
33/48 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa että on perjantai, minua alkoi töissäkin ihan kohtuuttomasti naurattaa tämä ajatus kukkuvasta römpsästä jonne on työnnetty käki :D

Vierailija
34/48 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa käyminen ei estä sukupuolitautia, eivätkä ole mitenkään toisiin verrannollisia..tod.näk. sinulla on sukupuolitauti, jos limakalvot ovat kuivat. Käy moikkaamassa lääkäriä. Ja yläpää pysyy kunnossa, kun ei käytä alapäätä. Terveisin lääkäri

Vierailija
35/48 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole miestä, enkä syty irtopanoista. Masturboin toki säännöllisesti, vähintään kerran päivässä, mutta en nyt laske sitä tähän.

Vierailija
36/48 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän aloittajan tuskan. Mulla ei tosin ole noin pitkää taukoa... mutta ennen viime kesää ei säännöllistä seksiä juuri ollut vuosiin. Kunnes löysin nykyisen miehen. Ei edes harrasteta seksiä kuin pari kertaa viikossa ( etäsuhde) mutta silti tulen kipeäksi. Seksi itsessään ei satu ja mies on huomaavainen, mutta muutaman päivän päästä seksistä alkaa sattua. Ihan kamalaa. Ja juu gynellä on käyty, mitään ei ensin ns näkynyt mut papassa ilmeni muutoksia jotka poistetaan kohta. Väittivät ettei ne aiheuta näitä tuntemuksia... mene ja tiedä. Usein kyllä kesken seksin käy niin että täytyy kaivaa liukkaria... vaikka olen kiihottunut. Voiskohan liittyä kuitenkin siihen.

? Jokatapauksessa jos tää jatkuu vielä hoidon jälkeen niin menen niin kauan ruikuttamaan että syy löytyy. On niin kurja vaiva.

Vierailija
37/48 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin ikäni.. 35. Ja e - pillereitä syön. Ne kai voi kuivattaa limakalvoja. Mut eikö sen silloin pitäis olla näkyvää .. siis lääkärin pitäis se huomata.

Vierailija
38/48 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 54v. nainen ja elänyt ilman seksiä 15 vuotta. Ei mitään ongelmia. Alapää ei ole vielä kuroutunut umpeen.😂

Vierailija
39/48 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ongelmat tuliskin vasta jos selibaatti päättyisi?

Vierailija
40/48 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan iltalehdessä oli juttu että pil*u menee pilalle jos sitä ei käytä, masturboi/penetroi sitä.

Ja jos vuosiin ei ole mitään "seksiä" harrastanut voi torttu olla siinä kunnossa ettei sillä enää paneskella.

Etsikää iltalehden sivuilta tuo juttu.