Haluaisin suhteen jossa nainen on perheen pää
Olen akateeminen mies ja ihan hyvässä työssä mutta olen muuten totaalisen vetelä ja laiska ihminen. Haluaisin naisen joka olisi perheen pää ja pistäisi minuunkin tarvittaessa vauhtia. Tämä ei ole sitten mikään trolli, vaikka niin moni luulee.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on yleensä perheenpää ja kantava voima. Nainen myös ottaa suuremman vastuun ja päätösvallan mitä tulee lapsiin ja kotiin. En ole koskaan tavannut perhettä jossa mies olisi pääjehu.
Et tavannut minua ja eksääni... avioero tuli 20 vuoden jälkeen, kun mies sanoi kyllästyneensä raahaamaan minua perässään. Myönnän, olin raahattava. En ollut sitä alussa, mutta kun mitään en saanut päättää, niin lopetin päätösten teon lopulta kokonaan.
Miksi luovuit päätösvallastasi?
Kai sammakko ei vain huomannut veden lämpiämistä, eli paheni vuosien varrella.
Kun jotain suunnittelin, niin totta kai siitä puolison kanssa keskustellaan, mutta eksä pisti aina minun suunnitelmani uusiksi. Hyvin, hyvin harvoin mikään meni läpi suoraan, ei edes pikkujuttu. Kun sen tiesi, niin eihän sitä viitsinyt päättääkään. Ei sitä väärän päätöksen valittamista kukaan jaksanut kuunnella, itse pääsi helpommalla, kun ei tehnyt päätöstä alkuunkaan.
Tarkoitat siis, että haluat naisen olevan sinulle äiti.
Jos nait naisen, niin menee pikku tovi ja huomaat olevasi statisti. Vastuu sinulle siirtyy, päätöksistä joissa sinua ei kuunneltu, jälkikäteen.
Naisten logiikalla valta on heillä ja vastuu mihellä.
On joitakin poikkeuksia, heitä ei ole monta, jotka myös ottavat vastuun tekemisistään.
Elikä, sinun on melkein mahdotonta erehtyä!