Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monille naisille on tärkeää, että alapääkarvat on siistitty/poistettu kun ollaan naisten kesken saunassa tms.?

Vierailija
11.01.2019 |

Välillä kuulee, että joku ei kehtaa mennä/tulla kylpylään tai saunomaan naisporukassa kun "ei ole ehtinyt edes karvoja ajella". Hävetään muille naisille sitä, että alapäässä on karvoitusta. Miksi on helpompaa esiintyä posliinina kuin luonnollisena naisena alapääkarvoituksen kera? Johtuuko se jotenkin siitä, että jos tosi siistitty karvoitus tai posliini niin koetaan olevansa laadukkaampi, nuorempi ja seksielämä laadukas. Eli kääntäen, alapääkarvallinen nainen on huono sängyssä ja tuskin mieskään on tyytyväinen?

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että jollekin muullekin kuin mulle kyse on rutiinista, joka liittyy peseytymiseen ja siistiin oloon enemmän kuin seksiin ja miehiin.  En sauno tai kylpylöi, en tiedä.

Vierailija
2/114 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan tajua. Kuitenkin sitten silmiin ja päähän niitä karvoja lisäillään isolla rahalla. Tissien kohdalle laitetaan muovipusseja, mutta vaginan pitäisi muistuttaa vauvan vastaavaa. Onhan tämmöinen ihan naurettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten tursakkeet yhtä kauheita. Sheivatkaa nuoret miehet, sheivatkaa! Vain vanhat huruakat tykkää karvoista.

Sini, 18

Minusta taas olisi vaikeaa tehdä lähempää tuttavuutta miehen kanssa, joka olisi ajellut alapäänsä tai ylipäätään mitään kehonsa karvoista. N30

Vierailija
4/114 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tuo taas tarkoittaisi sitä, että alapäässä on ruma sänki jota en todellakaan haluaisi esitellä kenellekään.

Vierailija
5/114 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneltä kuulet, ap? Onko nuoria naisia? Tännekin tuli jo yksi 18vee esittämään, kuinka turhamaisia ja ulkonäkökeskeisiä nuoret on.

Kyllä ne siitä yleensä vanhetessaan rentoutuu. Itse kohta 40 enkä todellakaan ole ikäisteni keskuudessa tuollaisia kommentteja kuullut. Menen vaikka kylpylään ajelematta mitään, koska en vain välitä. En ole siellä kenenkään esteettisenä nautintona, mun karvat ei kuulu kenellekään muulle, jos jotain mimosaa häiritsee, katsokoon muualle.

Vierailija
6/114 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hävettää säärikarvani ne ovat paksut ja tummat, ei häpykarvani vaikka nekin ovat paksut ja tummat.

Eli en aja alapääkarvoja, siistin ne lyhyemmäksi.

Lisäksi jos ajelisin kaikki olisin vielä enemmän nolo koska pelkäisin, että toinen sisäinen häpyhuuleni näkyisi, se näes on teini-iästä alkaen ollut isompi ja tulee isojen häpyhuulten yli. Hankautuukin jos olen täysin ilman karvoja.

Se sängen kutitus minulle ja punaisten näppylöiden runsaus ajettuna ei ole kenellekkään kaunista katsottavaa.

Minä olen lähes sokea ilman laseja, joten en edes näe jos joku alaosastoani töllää, joten mitä väliä.

Vierailija
7/114 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä sanoisin noin, tarkottasin kyllä säärikarvoja..

Vierailija
8/114 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten tursakkeet yhtä kauheita. Sheivatkaa nuoret miehet, sheivatkaa! Vain vanhat huruakat tykkää karvoista.

Sini, 18

Minusta taas olisi vaikeaa tehdä lähempää tuttavuutta miehen kanssa, joka olisi ajellut alapäänsä tai ylipäätään mitään kehonsa karvoista. N30

Olet ihan eri sukupolvea etkä ymmärrä nuorten juttuja. Laita nyt vaan ne mummoalkkarit jalkaan, itsellä sexyt stringit arkenakin.

Sini

Tunnen useita sellaisia naisia, jotka ovat seksikkäitä pukeutuivatpa he sitten miten tahansa. Sinä ilmeisestikään et ole ihmisenä tippaakaan seksikäs, kun joudut hakemaan sitä seksikkyyttä itseesi joistain alusvaatteista.

Vierailija
9/114 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ajan säännöllisesti sääri-, kainalo- ja alapääkarvani, koska haluan. Minua ällöttää omat karvani, muiden naisten karvat ei kiinnosta.

Vierailija
10/114 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sini, 18

Olet ihan eri sukupolvea etkä ymmärrä nuorten juttuja. Laita nyt vaan ne mummoalkkarit jalkaan, itsellä sexyt stringit arkenakin.

Sini

Ketään ei kiinnosta persvaossa(si) mäskiintyvä narualkkari. Käytännöllisyys ja luonnollisuus on seksikästä, puuterisloggit <3

T. Mies

Vierailija
11/114 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menneitä vuosia ajatellaan niin äidit ja mummot jne tuli saunaan sellaisena kuin olivat karvoineen päivineen. En voisi kuvitella että oma äitini olisi ollut huolissaan karvoista saunaan mennessään tai mummoni tms. Joten en ymmärrä miksi tämäkään on ongelma tänä päivänä?

Vierailija
12/114 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei en ole kerennyt karvoja ajelemaan tarkoita välttämättä alapäätä, minulla jos tuon sanoisin , tarkoitan sääri- ja kainalokarvojani. Ne ovat tummat ja runsaat. Talvella en aja kainalokarvoja välillä kuukauteenkaan, joten aika pitkäksi kerkeävät. Sänkikin tulee päivässä joten omaan nopean karvankasvun. Hiuksenikin ovat niin tummat että jotkut kampaajat ovat luulleet ja kysyneet, että olenko värjännyt ne.

Kerran tapasin viereisen luokan tyypin joka sanoi, kun jotenkin tuli puheenaiheeksi, että ei aja kainalokarvojaan, ja tosiaan esitteli niitä hänellä kainalossaan oli vain 3-5 kpl ja vaaleita. (kesä ja hihaton paita) Minulla taas tummia ja kainalo täynnä. Niin vain ollaan erilaisia kaikki.

Vierailija
13/114 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo varmaan tarkoittaa sääri- ja ehkä kainalokarvojakin. En ole koskaan nähnyt yhteissaunoessa kellään kaverilla tai tutulla posliinia, enkä kyllä haluaisi nähdäkään.

Vuodenvaihteessa huomasi kylpyässäkin että alapääkarvojen ajelu on selvästi vähentynyt. Moni ei sheivaa edes bikinirajoja koska moni nykyinen uimapukumalli sallii ajelemattomuuden.

Vierailija
14/114 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on varsinainen kalapään arvoitus.

Vierailija
15/114 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että ahkerat ja menestyvät naiset sheivaavat ja ne, jotka makaavat sohvalla, eivät viitsi vaivautua.

Vierailija
16/114 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että ahkerat ja menestyvät naiset sheivaavat ja ne, jotka makaavat sohvalla, eivät viitsi vaivautua.

Niin, kertooko se jotain hygieniasta, terveellisistä elämäntavoista jne jos ei viitsi edes karvojaan poistaa?

Vierailija
17/114 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sini, 18

Sini

Käyn monta kertaa viikossa eteläsuomalaisen keskisuuren kaupungin uimahallissA ja yhtään posliinia en ole pesuhuoneessa tai saunasa nähnyt. Kaikki sukupolvet ovat edustettuina.

Pukuhuoneessa niitä strigejäkään ei juuri ole näkynyt.

Joten mene sinä posliinistrigipimppa selittelemään niille, jotka ei itse ole nähneet.

Vierailija
18/114 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua miten te voitte mennä tuon ”Sini 18” -trollauksen HALOO??? :D Valoja päälle

Vierailija
19/114 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menneitä vuosia ajatellaan niin äidit ja mummot jne tuli saunaan sellaisena kuin olivat karvoineen päivineen. En voisi kuvitella että oma äitini olisi ollut huolissaan karvoista saunaan mennessään tai mummoni tms. Joten en ymmärrä miksi tämäkään on ongelma tänä päivänä?

Kun tulee sodat ja nälänhädät ja uusavuttomat joutuu kerjuulle, niin eiköhän ne ongelmat tästä muutu.

Vierailija
20/114 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kiinnosta sheivailla. Pitäisi sheivata koko vartalo. Karvat jatkuu saumattomasti reisiin ja vatsaan ;p

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi