Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kaupassa voi enää katsella ja shoppailla rauhassa

Vierailija
11.01.2019 |

Oli eilen reilu tunti luppoaikaa, kun odotin lasta harrastuksesta ja ajattelin shoppailla. Mutta heti on vartija pyörimässä ympärillä, tulee nin likainen olo että pitää lähteä pois. Ehkä tilaan vain netistä vaatteet tästä lähtien.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut. Kävelin sokoksen läpi ja katselin hajuvesialennuksia. Olin valehtelematta alle 15 sekuntia kaupassa kun jo myyjä hyökkäsi kysymään etsinkö jotain erityistä. Poistuin välittömästi kaupasta. Todella inhottavaa!

Vierailija
2/10 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaan mennään jos on joku absoluuttinen tarve jollekkin asialle,sitten mennään ja haetaan se pois.

Ei siellä tarvitse turhaan pyöriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en enää käy esimerkiksi vaatekaupoissa tai Sokoksella tämän takia.

Vierailija
4/10 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppaan mennään jos on joku absoluuttinen tarve jollekkin asialle,sitten mennään ja haetaan se pois.

Ei siellä tarvitse turhaan pyöriä.

Oletko mies? Tarvitsisin uuden paidan mutta sitä ei voi vain pyörähtää ja ottaa. No eipä siellä kyllä mitään hyvännäköiiä ollutkaan lyhyelle ja leveälle, kapeita ruikkuja kaikki. ap

Vierailija
5/10 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjän tehtävänä on myydä. Kannattaa mennä markettiin, jos ei ole ostoaikeita tai edes aavistusta siitä, mitä haluaa ostaa. Lisäksi myyjälle voi sanoa ystävällisesti, että on vain katsomassa.

Vierailija
6/10 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile seuraavan kerran tervehtiä ilosesti myyjää ja vartijaa. Saat todennäköisemmin olla rauhassa.

Vierailija
7/10 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin Suomi-mammojen ongelma. Eikö sille myyjälle voi sanoa, että "pärjään kyllä ihan itse". Te olette kyllä naurettavia. Varmaan samaa kastia näiden kanssa, jotka eivät uskalla vastata puhelimeen tai avata ovea, jos ovikello soi. 

Vierailija
8/10 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ikävää, mutta ne myyjät ja vartijat ohjeistetaan tähän ja varmaan sanotaan, että on "haamuostajia" tms., että on pakko tehdä noin. Kumpikaan osapuoli ei tästä varmaan tykkää, ei asiakas eikä myyjä.

Ainahan ne uskovat kuitenkin, kun sanoo katselevansa. Tämä nyt vaan menee näin.

Vierailija
9/10 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hyvä kun myyjä kysyyn, joskus on kiire ja tarvii äkkiä saada esim, jokin meikkipaketti laatikoista ja kassalle.

Vierailija
10/10 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on hyvä kun myyjä kysyyn, joskus on kiire ja tarvii äkkiä saada esim, jokin meikkipaketti laatikoista ja kassalle.

Sä et itse osaa kysyä myyjältä?

Odotat ja odotat, että hän tulee kysymään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän