Ranskassa keltaliivit tuhonneet nopeusvalvontakameroita
Ne ovat heidän mukaansa vain keino rahastaa köyhiä sakottamalla pikkuasioista. Tällaiseen toimintaan poliisi pistää resursseja eikä rikosten selvittämiseen.
Kommentit (10)
Eiköhän nämä rikokset selvitetä. Joukkopsykoosi ja keltaiset liivit eivät ole lupa riehua.
Ihailtavaa! Jos eivät poliitikot ratkaise ongelmia niin sitten ne ratkaistaan itse. Tästä olisi pohjoismaisten virkamiesuskovaistenkin hyvä ottaa mallia.
Vierailija kirjoitti:
Ihailtavaa! Jos eivät poliitikot ratkaise ongelmia niin sitten ne ratkaistaan itse. Tästä olisi pohjoismaisten virkamiesuskovaistenkin hyvä ottaa mallia.
Populistista politiikkaa. Ongelmat ratkeavat kun rikotaan kaikki paikat.
Kun lukee lukijoiden mielipiteitä, ei voi muuta kuin hämmästellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Populistista politiikkaa. Ongelmat ratkeavat kun rikotaan kaikki paikat.
Ei kaikkea tarvi rikkoa mutta kasvottomasta valvonnasta ja iso veli -järjestelmästä eroon pääseminen on vain plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat heidän mukaansa vain keino rahastaa köyhiä sakottamalla pikkuasioista. Tällaiseen toimintaan poliisi pistää resursseja eikä rikosten selvittämiseen.
Tulisivat Suomeenkin. Täällä koko kansa on saamatonta porukkaa, joten apu olisi paikallaan.
Nopeudenvalvonta loukkaa persujen jokamiehenoikeutta.
Kylläpä ne ranskalaiset on niin sivistynyttä väkeä että oikein kadehdituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Nopeudenvalvonta loukkaa persujen jokamiehenoikeutta.
Olen saanut Ranskassa ylinopeussakkoja kameralta mutta myös ollut poliisin puhuttelussa (mutta säästynyt sakoilta) kun poljin urheiluautoa ylös mutkaista vuoristotietä varsin perusteellisesti.
Edellinen lähinnä huvitti (että byrokraateilla meni kahdeksan kuukautta näin pienen sakon lähettämiseen?!?) kun taas jälkimmäinen oli vähän noloa ja sai uudelleenarvioimaan että josko sitä ehtisi perille vähän kevyemmälläkin kaasujalalla.
https://www.suomenuutiset.fi/ranskan-keltaliivit-tuhoavat-autojen-valvo…
Tässä linkki.