Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en jaksa enää

Vierailija
10.01.2019 |

Oon nii väsyny kaikkee. Mä päivät pitkät vaan syön, oksennan ja juon. En mitää muuta. Mä joudun olee jatkuvasti yksi, ku ihmiste seura ahdistaa ja en saa ajatuksist rauhaa. Mä mietin onks tä kaikki sen arvost? Miksen nukkuis vaa lopullisesti pois?

Tätäki tekstii hävettää kirjottaa ku tuntuu et joku seuraa mun konet ja puhelint.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei seuraa sun liikkeitä. :) 

Kannattaa hakea apua ja ottaa vastaan kaikki lohtu, ilman sitä et tuosta tokene. Olet sairastunut. Vaikka miten selviäisit tuosta yksin, koko homma olisi sulle liian rankkaa yksin kannettavaksi etkä vois kauaa olla terve kun palaisit harhaisiin ajatuksiisi. Jos ajattelet jo että sua seurataan anonyymilla foorumilla, pelkäätkö jotenkin lääkäriäkin? Sitä suuremmalla syyllä kannattaa mennä hoitoon, ja ymmärtää, ettei sulle voi tapahtua mitään pahaa vaan jokainen siellä lääkärissä tulee olemaan onnellinen jos saa sua auttaa. 

Voit varata ajan vaikka normaaliin terveystarkastukseen, tai mennä päivystykseen, ja läväyttää suoraan heille että sulla on harhoja. Tai antaa linkin tähän keskusteluun. Lupaan, että he ottaa sinut tosissaan ja on sulle avuksi.

Ja älä pelkää leimautuvasi, kenelle tahansa voi käydä niin että tulee todella paha vaihe jolloin joutuu hakemaan ulkopuolista apua. Jälkeenpäin voit jatkaa elämääsi vahvempana ja onnellisena, jos otat avun vastaan. 

Vierailija
22/23 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nii väsyny kaikkee. Mä päivät pitkät vaan syön, oksennan ja juon. En mitää muuta. Mä joudun olee jatkuvasti yksi, ku ihmiste seura ahdistaa ja en saa ajatuksist rauhaa. Mä mietin onks tä kaikki sen arvost? Miksen nukkuis vaa lopullisesti pois?

Tätäki tekstii hävettää kirjottaa ku tuntuu et joku seuraa mun konet ja puhelint.

joo qamoon soita piqqikselle tai stugelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista