Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on tilillä yli 200000 euroa, mutta nyt on tylsää

Vierailija
10.01.2019 |

Millä viihdyttäisin itseäni? En keksi mitään mukavaa. :(

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään keinoa antaa rahaa jollekin, niin että antajan nimeä ei saa selville?

Voi lähettää kirjekuoressa ilman lähettäjän osoitetta.

Ai niin :)

Nyt kun olisi varma, että rahan pyytäjä oikeasti on rahapulassa niin lähettäisìn. Mistä sen tietää?

Ei mistään. Voi olla Nigerialainen prinssi kyseessä!

Niin tätä minäkin mietin. Mulla oikeasti sormet syyhyää, niin että voisin muutaman satasen lahjoituksen tehdä, kunhan vaan saisi todellisen varmuuden, että se menee ihan oikeasti tarvitsevalle ja sellaiselle henkilölle joka ei vain omasta syystään ole ylivelkaantunut ja ahdingossa ostelemalla ylikalliita laukkuja ja muuta ja siksi on ilman rahaa.

No minä olen se ulkomailla olija (ei Nigeriassa) joka tarvitsisi 200 ja tarve on oikea. Voisit lähettää kirjekuoressa ja voin palauttaa rahan kesäkuussa kun tulen Suomeen.

No anna osoite niin lähetän. :) Mutta mihin sen voisit antaa kun en halua antaa omia tietojani.

No en varmasti osoitettani tänne julkisesti laita. Uskomatonta, joku antaisi 200 muttei ole mahdollista koska ei voi antaa osoitetta. Mutta, ajatus on niin mahtava ja todella arvostan sitä! Pelastit päiväni ajatuksellasi. Hyviä ihmisiä on vielä olemassa.

Kyllähän tähän nyt täytyy olla joku keino. Yritä nyt keksiä, niin lähetän rahat sulle ja ei tosiaankaan tarvitse kesällä eikä milloinkaan palauttaa. Se vaan, että sanoit haluavasi palauttaa, vahvisti sitä, että haluan ne rahat sulle antaa.

Hmmm pitäisi joku sähköp. osoite luoda vain tilapäisesti sitä tarkoitusta varten. Mutta jos senkin täällä julkaisee niin tiedä mitä kaiken maailman pervot siihen lähettää.

Vierailija
62/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään keinoa antaa rahaa jollekin, niin että antajan nimeä ei saa selville?

Nyt kun olisi varma, että rahan pyytäjä oikeasti on rahapulassa niin lähettäisìn. Mistä sen tietää?

Niin tätä minäkin mietin. Mulla oikeasti sormet syyhyää, niin että voisin muutaman satasen lahjoituksen tehdä, kunhan vaan saisi todellisen varmuuden, että se menee ihan oikeasti tarvitsevalle ja sellaiselle henkilölle joka ei vain omasta syystään ole ylivelkaantunut ja ahdingossa ostelemalla ylikalliita laukkuja ja muuta ja siksi on ilman rahaa.

No minä olen se ulkomailla olija (ei Nigeriassa) joka tarvitsisi 200 ja tarve on oikea. Voisit lähettää kirjekuoressa ja voin palauttaa rahan kesäkuussa kun tulen Suomeen.

No anna osoite niin lähetän. :) Mutta mihin sen voisit antaa kun en halua antaa omia tietojani.

No en varmasti osoitettani tänne julkisesti laita. Uskomatonta, joku antaisi 200 muttei ole mahdollista koska ei voi antaa osoitetta. Mutta, ajatus on niin mahtava ja todella arvostan sitä! Pelastit päiväni ajatuksellasi. Hyviä ihmisiä on vielä olemassa.

Kyllähän tähän nyt täytyy olla joku keino. Yritä nyt keksiä, niin lähetän rahat sulle ja ei tosiaankaan tarvitse kesällä eikä milloinkaan palauttaa. Se vaan, että sanoit haluavasi palauttaa, vahvisti sitä, että haluan ne rahat sulle antaa.

Hmmm pitäisi joku sähköp. osoite luoda vain tilapäisesti sitä tarkoitusta varten. Mutta jos senkin täällä julkaisee niin tiedä mitä kaiken maailman pervot siihen lähettää.

Hmm. Eihän sen sähköpostin kautta rahoja voi lähettää, vai mitä meinaat? Laita johonkin aijaa- palveluun vaikka joku osoite mihin rahat lähetän. Sehän näkyy siinä vain hetken ja mä nappaan sen. Minä en ole ainakaan mikään pervo. 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos antaisit jonkin tilapäisen email osoitteen johon osoitteeni laittaisin niin siihen varmaan tulisi viestiä monilta, haha, et tietäisi kuka niistä minä olen. Monipiippuinen juttu!

Vierailija
64/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Eihän sen sähköpostin kautta rahoja voi lähettää, vai mitä meinaat? Laita johonkin aijaa- palveluun vaikka joku osoite mihin rahat lähetän. Sehän näkyy siinä vain hetken ja mä nappaan sen. Minä en ole ainakaan mikään pervo. 😁

Meinasin antaa postiosoitteeni sen sähköpostin kautta. Mikä on aijaa palvelu?

Vierailija
65/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinasin antaa postiosoitteeni sen sähköpostin kautta. Mikä on aijaa palvelu?

Mä en edes tiedä miten sevoikein toimii, mutta sen kautta ihmiset lähettelee omia kuvia tänne vauvapalstalle. Sitten ne kuvat voi tietenkin heti poistaa sieltä palvelusta.

Vierailija
66/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis munkin nyt pitää tehdä tilapäinen sähköposti. Mitä suosittelet mikä olisi nopea ja hyvä?

Vierailija
67/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, jos laittaisin niin..monet voisivat sen nähdä ennenkuin poistaisin. Ja sitten ei tiedä minne kaikkialle osoitteeni menisi.

Vierailija
68/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee Tutanota osoite. Se on kätevä ja nopea.

Minä lähetän postia osoitteesta joka alkaa kirjaimilla 'her' ja lopussa 'it' ja se on gmail osoite. Noin tunnistat että olen minä.

Vierailija
69/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee Tutanota osoite. Se on kätevä ja nopea.

Minä lähetän postia osoitteesta joka alkaa kirjaimilla 'her' ja lopussa 'it' ja se on gmail osoite. Noin tunnistat että olen minä.

Odota kun kokeilen onnistunko.

Vierailija
70/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
71/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile miten nopeasti saat rahat tuhlattua. Vitsi.

Vierailija
72/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte höpsöt kirjautua tälle sivulle nikillä ja jakaa osoitteet ykskärinä.

Vierailija
73/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt onnistuin sen tutanotan kanssa. Oletko valmiina? :)

Ap

Vierailija
74/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, anna vaan meilin eka osa, tiedän lopun

Vierailija
75/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta parasta elämässä on tylsä arki. Minä olen keskinkertainen ihminen keskinkertaisessa maailmassa. Osaan paljon kaikenlaista, mutta en hallitse täysin mitään. Luen ja unohdan, mikä siunaus, saan lukea uudestaan ja olla taas iloinen, kun opin jotain uutta. Minulla on keskinkertainen mies ja lapset. Ammattikin on keskinkertainen, samoin tulot. Ajan keskinkertaisella autolla keskinopeutta. Olen keskimittainen ja keskipainoinen. Mikä helpotus...

Vierailija
76/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooz70

Vierailija
77/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun pienellä nooz70

Vierailija
78/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se raha tee onnelliseksi koskaan, joten otsikko on väärä. Etsi joku kiva nainen ja rakastu. Löytyy jostain Kallion baarista, joku sellainen, joka ei tiedä että sinulla on rahaa. Äläkä koskaan kerrokkaan että sinulla on, se vaan pilaa kaiken.

Vierailija
79/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok laitoin meilin

Vierailija
80/81 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joillain on pokkaa alkaa kerjäämään heti kun jollain on rahaa? Onhan niitä tarpeita ja rahan puutetta itsellänikin mutta on sentään jotain itsekunnioitustakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä