Mulla on tilillä yli 200000 euroa, mutta nyt on tylsää
Millä viihdyttäisin itseäni? En keksi mitään mukavaa. :(
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi... olisipa minun huolet tuollaisia. Tällä hetkellä en edes tiedä miten saan ruokani maksettua kuun loppuun. Rukoilen muttei mitään tapahdu. Jo 200 olisi iso summa minulle tilanteessani. Toivon löytäväni 200 kadulta..jos joku olisi pudottanut.
Näin tapahtuu. Millä kadulla asut, tarkkaakin tarkempi osoite?
Haha, asun ulkomailla. Liian kalliiksi tulisi tulla heittelemään seteleitä kadulleni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi... olisipa minun huolet tuollaisia. Tällä hetkellä en edes tiedä miten saan ruokani maksettua kuun loppuun. Rukoilen muttei mitään tapahdu. Jo 200 olisi iso summa minulle tilanteessani. Toivon löytäväni 200 kadulta..jos joku olisi pudottanut.
Onko täällä joku toinenkin lahjoittaja liikkeellä? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, asun ulkomailla. Liian kalliiksi tulisi tulla heittelemään seteleitä kadulleni!
Miksi rahat on niin tiukalla? Oletko tuhlannut ne vai miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi rahat on niin tiukalla? Oletko tuhlannut ne vai miksi?
En ole tuhlannut. Elämä ei vaan aina mene niin kuin suunnitellaan. Tapahtui liian huonoja uskomattomia asioita . Pitkä tarina. Mutta kyllä asiat vielä joskus järjestyy.
Onko mitään keinoa antaa rahaa jollekin, niin että antajan nimeä ei saa selville?
Mulla on kanssa tylsää, mutta mä olen päässyt siihen tilaan paljon halvemmalla. Tilillä on vain reilu kymppitonni.
Olisikohan mulla kuinkakin paljon tylsempää jos olis se 200k € ? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään keinoa antaa rahaa jollekin, niin että antajan nimeä ei saa selville?
Voi lähettää kirjekuoressa ilman lähettäjän osoitetta.
Minulla tili tyhjä ja tylsää myös! Tylsistyminen ei kai riipu rahamäärästä vaan korvien välistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin :)
Nyt kun olisi varma, että rahan pyytäjä oikeasti on rahapulassa niin lähettäisìn. Mistä sen tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mieti joku uusi harrastus, joka tuo sinulle mielihhyvää. Ratsastus, maalaaminen, rakentelu, mitä tahansa, josta tykkäät :)
Minulla on yleensä monta kiinnostuksen kohdetta. Tykkään maalata ja tykkään tutkia, mutta mikään ei nyt huvita. Taidan olla masentunut.
Silloin on terapian aika.
Tilaa joku hyvä Lego, siis sellainen aikuisten versio. Sen kanssa menee vähän aikaa mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Minulla tili tyhjä ja tylsää myös! Tylsistyminen ei kai riipu rahamäärästä vaan korvien välistä!
Joo, mäkin luulin, että sitten kun on rahaa, niin ei ole tylsää, mutta kyllä näitä tylsiä kausia vaan tulee, mutta syytän niistä hormoneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun olisi varma, että rahan pyytäjä oikeasti on rahapulassa niin lähettäisìn. Mistä sen tietää?
Voin lähettää vuokrailmoituksen, että käräjäoikeuteen menee jos ei makseta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään. Voi olla Nigerialainen prinssi kyseessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä joku toinenkin lahjoittaja liikkeellä? 🤔
Pa^lstan k¨id-napp, aaja.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kanssa tylsää, mutta mä olen päässyt siihen tilaan paljon halvemmalla. Tilillä on vain reilu kymppitonni.
Olisikohan mulla kuinkakin paljon tylsempää jos olis se 200k € ? 🤔
Jokainen kymppitonni tuo yhden askeleen lisää tylsyyttä. :D
Eihän nyt kenelläkään niin tylsää voi olla että rahojaan tarjoilisi tuntemattomille nettifoorumilla!
Vierailija kirjoitti:
Eihän nyt kenelläkään niin tylsää voi olla että rahojaan tarjoilisi tuntemattomille nettifoorumilla!
Ei tietenkään, näissä on aina sama kaava: Yksi valittaa, ettei ole rahaa ja toinen ilmestyy tarjoamaan rahaa jos pyytäjä täyttää jonkun ehdon. Kun pyytäjä täyttää tämän ehdon niin tarjoaja katoaa kuin pieru Saharaan. Hauskaa joka kerta :D
Hei! Minä olen vastaus sinun ongelmiisi! Voin alkaa tyttöystäväksesi niin ongelmasi poistuvat! Ei tarvitse enää miettiä mitä tekisi tai ihmetellä kun tilillä rahaa.
T. 5 lapsen yh.
Saldo liittyy siihen, että olisi varaa tehdä jotain, mutta kun ei huvita mikään, niin haluaisin vinkkejä mitä tehdä rahaa käyttämällä. Olen maassa eikä mikään huvita. Ehkä ostan jättikokoisen telkkarin, vaikka ei sekään nyt tunnu hyvältä ajatukselta.. 🤔